| Wyprzedzenie zapłonu | |
Wysłany: Sob 20:39, 05 Lut 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cześć
Mam takie pytanie czemu uznaje się wyprzedzenie zapłonu 1,2-1,5mm za dławione, a 1,8-2,0mm za odblokowane?
Zastanawiam się ponieważ przeglądałem oryginalne instrukcje czeskie do jawek i tam jak nic jest napisane aby ustawiać 1,2-1,5mm przed GMP Nie ma słowa o 1,8-2,0mm
Zresztą zobaczcie sami:
[link widoczny dla zalogowanych]
No chyba że jednak ustawienie 1,8-2,0mm jest lepsze to w porządku.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:51, 05 Lut 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Z oryginalnej książki PL (Sorry, jbc że wrzucam też takie wielkie foto) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Joker dnia Sob 20:52, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:47, 05 Lut 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znalazłem też taką tabelkę [link widoczny dla zalogowanych]
Z tego wynika że ma być 1,6-1,9mm przed GMP.
No chyba trzeba będzie się pobawić bo każdy silnik jest inny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:41, 06 Lut 2011 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednak należy pamiętać że jawki na nasz rynek trafiały zablokowane, blokada też była na zapłonie więc dlatego aby jawke odblokować trzeba było przestawić zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:13, 06 Lut 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie zawsze myślałem tak jak ty, że blokowane 1,2-1,5mm, a odblokowane oryginalne czeskie 1,8-2,0mm, a według czeskiej instrukcji jawki czeskie też miały zapłon 1,2-1,5mm przed GMP jak te które były eksportowane do Polski. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:16, 06 Lut 2011 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odległość jest generalnie ta sama, ale wkręcając czujnik zegarowy w miejsce świecy uzyskujemy pewien kąt no i odleglość się zmniejsza... Najlepiej ustawić na tyle ile jest podane w czeskiej instrukcji i tak jak to pokazali, czyli najlepiej bez głowicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|