Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Tuning. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 13:44, 21 Lis 2010
666komandos666
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


A jak go wyczyścić, jeżeli nie da się go rozebrać i ma przyspawane kolanko?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:08, 21 Lis 2010
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


jakiegoś cilit banka napstrykać do wnętrza nawinąć szmatę na drut i przeciągnąć przez kolanko. wyciągnąć dławik umyć go też cilitem i szmatką rurę od tyłu wyczyścić i wszystko wypłukać w czystej wodzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:43, 21 Lis 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Cilit, że tak brzydko powiem motyl daje, ja nagar zdzierałem kamieniem szlifierskim...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:26, 21 Lis 2010
666komandos666
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Obawiam się, ze druga część tłumika też jest sztywna. Neutral Może wlać jakiś środek czyszczący, przytkać z dwóch stron i potrzepać trochę wydechem? Da się tak? A jak tak, to jakim środkiem chemicznym? :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:43, 21 Lis 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Nic nie ruszy nagaru po mojemu i tyle to jest węgiel i nic innego więc szukaj czegoś co węgiel żre.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:42, 21 Lis 2010
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


chyba coś do szyb kominkowych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:45, 21 Lis 2010
666komandos666
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


cross napisał:
Nic nie ruszy nagaru po mojemu i tyle to jest węgiel i nic innego więc szukaj czegoś co węgiel żre.


Taa, tylko żeby przy okazji mi nie wyżarło elementów wydechu. Razz
Nie miał ktoś może podobnego przypadku? Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:38, 21 Lis 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Więc kamień szlifierski i rozbierz to Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:03, 22 Lis 2010
666komandos666
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


cross napisał:
Więc kamień szlifierski i rozbierz to Smile


Pisałem, ze się nie da go rozebrać. Hrm Nie wiem po cholerę poprzedni właściciel go spawał... Gdybym przynajmniej te faje umiał ściągnąć, ale to wszystko jest nie do ruszenia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:58, 22 Lis 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Idzie rozebrać tylko musisz mieć nowe kolanko lub pospawać stare . Ja bym to uciął na łączeniu potem dobry kamień szlifierski i pilniki duże i szlifujesz resztki kolanka .Testowane na wydechu kumpla, do obciętego kolanka trzeba zrobić przedłużkę z rurki o cienkiej ściance potem trzeba pospawać .Ja bym kupił od razu nowe kolanko , jak masz powgniatane i skorodowane .Około 3 h roboty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:43, 22 Lis 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Kup nowy tłumik i poz sprawie ja tłumiki wydaje za darmo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:17, 22 Lis 2010
666komandos666
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Kupno odpada. Te używane wyglądają tragicznie, a nowe produkują jakieś dziwne...
Właściwie jakbym znalazł jakąś elastyczną szczotkę drucianą, to kolanko mógłbym bez problemu wyczyścić. Nie wiem zbytnio jak z drugiej strony zdjąć tę faję. Ona nie jest przyspawana i nie ma na niej wgięć. Podważać to czymś, ciągnąć czy co? Chyba jak ją ściągnę, to będę miał dostęp do środka tłumika?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:40, 22 Lis 2010
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


[link widoczny dla zalogowanych]
Może to pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:20, 23 Lis 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


No to przetnij i zaspawaj najlepiej tigiem drutem nierdzewnym Smile Garry chętnie chyba ci to zrobi więc napisz do niego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:27, 23 Lis 2010
666komandos666
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Z wydechem dam sobie jakoś radę, teraz mam większy problem z felgą. Z tylnej ściągnąłem całkowicie farbę i podkład i jest tam dość sporo rdzy ( ok 1/4 felgi ). Potraktowałem to resztką WD40 ( parę zabiegów, tyle lałem, aby trochę tę rdzę umoczyć ) i skrobałem gruboziarnistym papierem ściernym wodnym. Zeszło tylko troszkę rdzy - reszta trzyma się i niczym nie umiem tego ściągnąć. Co najlepsze - po zdarciu farby ze szprych okazało się, ze na każdej jest rdza i papier ścierny też nie daje rady. Jest dość sporo takich "spulchnień". Nie wiem co z tym zrobić. Jak to szybko i efektywnie zedrzeć? Oczywiście do 15 zł, bo póki co to moje fundusze. :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tuning.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin