Wysłany: Pią 17:26, 04 Sty 2008 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Robak200PL nie martw się. To zdarza się wszystkim. Składając silnik do yariska, dwóch sworzni nie szło wsadzić. Dopiero trochę papierem poprawiłem i weszło.
Jakiemuś japońskiemu tokarzowi się omksło...
Tak, że nie przejmuj się  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 17:36, 04 Sty 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak jest dobrze zrobione to nawet palcami wsadzisz
ja przy wymianie tłoka i swożnia nie miałem problemów
wszystko zależy od jakosci części |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:28, 05 Sty 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to matura napewno to nie były japonskie orginalne czesci
jesli byłby to prawdziwy orginał to papipierem bys nie poprawiał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:42, 05 Sty 2008 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ogar2007 napisał: | no to matura napewno to nie były japonskie orginalne czesci
jesli byłby to prawdziwy orginał to papipierem bys nie poprawiał |
Pytaj w ASO Toyota Fietz ul. Bobrzańska. Tam to składałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 16:58, 31 Sty 2008 |
|
|
adik93 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2008 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kumpel przy składaniu 60ccm nie miał problemów, gdy już to jeździło jakieś 2 miesiące nagle zaczęło gruchotać i duppp korba puściła w połowie i zamiast przejść przez cylinder poszła do góry i kartery rozdupczyła na wylot tak ze śruby mocujące poszły a to wszystko dla tego że sworzeń się kręcił i nie miał smarowania i zrobiło sie luźno na 1 milimetr, stuki puki zrobily swoje.
ja jak w 3biegowym romecie robiłem remont to opalarką sworzeń potraktowałem i chodzi do dziś czyli prawie 1,5 roku. tyle ze prze poł nie jeździłem praktycznie.
Ortografia. /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 1:27, 24 Lut 2008 |
|
|
juginfs2 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Lut 2008 |
Posty: 63 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Wronki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
najlepiej jest podgrzać opalarką ja mam za 30zł i już przy takich rzeczach się przydała np przy ściąganiu zębatki z wału podgrzałem i zeszło bez problemów
Ortografia... /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:02, 09 Paź 2009 |
|
|
Baton |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 19 Kwi 2008 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pszczyna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sworznia nie trzeba wcale wbijać ;]
Wystarczy zajrzeć:
[link widoczny dla zalogowanych]
niezły górnik z ciebie patrz na daty poprzedzających postów / Rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|