| Szlifowanie ilu krotne?? | |
Wysłany: Wto 20:31, 09 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, majac czeski cylek 50cm3 to czy moge go zeszlifowac do rozmiarow drugiego szlifa 60cm3?? I mam zamiar zrobic 2 kanały płuczące a te co sa powiekszyc w związku z tym czy najpierw zrobic szlif i zabrac sie kanaly czy odwrotnie?? Jesli temat sie powtorzyl to przepraszam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:37, 09 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z 50 nie zrobisz R2 60ccm raczej. Najpierw zrób kanały, bo jak zahaczysz mocniej pilnikiem albo czymś o szklankę to będzie lipa.
Jak masz zamiar to robic? Wybicie tulei? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:56, 09 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak chce wybic tulei (niemusisz mi mowic jak) ale w jakiej kolejnosci i dlaczego nie da rady zrobic takiego szlifa?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:03, 09 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavloor napisał: | Tak chce wybic tulei (niemusisz mi mowic jak) ale w jakiej kolejnosci i dlaczego nie da rady zrobic takiego szlifa?? |
Nie chcę Ci tłumaczyc jak, bo sam nie jestem bardzo doświadczony i wtajemniczony. :P
Nie da rady, bo ścianki tulei, tam gdzie są płuki muszą miec bodajże co najmniej 2mm grubości. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:48, 09 Paź 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja zrobilem drugi szlif cylka 60cm produkcji almot i po przejechaniu kilku kilometro ukruszyła mi sie tuleja w miejscu jednego z płuków wiec radze uwazac z tymi szlifami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:08, 10 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
A szlifowac 50 do rozmiarów nominału 60 mozna?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:40, 10 Paź 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
To byś musiał chyba ze 6 szlifów zrobić żeby ci wyszeło 60 ccm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:04, 10 Paź 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Można zrobić do oryginalnej 60ccm szlif (55) bedzie to 4 i ostatni szlif cylindra oryginalnego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:05, 10 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeciez przeszlifowanie oryginalnej "50" na 4 szlify da 39 mm średnicy więc trochę brakuje do 40. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:34, 10 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm.. Licząc szlify "czeskie to by wszlo ze trzeba 8 zrobic ale i tak ide do tokarni. Chcialbym sie dowiedziec czy na szlif na nominał 60 to bedzie sie to trzymało "kupy"?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 6:37, 11 Paź 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powinno ale nie musi Widzisz to wszystko zależy w jakim stanie wszystko masz jak było exploatowene itp. Ale to jeszcze tak cieńka tuleja nie jest wiec wytrzymie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:26, 11 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli maximum na nominał i jak trzasnie to trudno. Ale po szlifife jaki dac tłok polski z almotu s60 (nominal) ?? A i sorry ze odkopuje tematy z tamtego roku, ale czy w tym czeskim internetowym sklepie [link widoczny dla zalogowanych] wysylaja za granice?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|