Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Remont silnika jawki Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Remont silnika jawki
PostWysłany: Nie 16:45, 19 Lip 2009
marzio93
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła
Płeć: Mężczyzna


Witam. Mam zajechany silnik w jawce (odpala ale jest słaby) i po rozebraniu silnika zobaczyłem że nie ma dolnego pierścienia . chciałbym się zapytać czy przy zmianie tłoka z pierścieniami muszę zrobić szlif cylindra?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:51, 19 Lip 2009
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Nie musisz, ale jeśli robisz prawdziwy remont, to wypadałoby. Remonty, polegające na wymianie pierścieni nazywa się ruskim remontem. Jak kto uważa i jak mu kasa pozwala.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:02, 19 Lip 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


zgadzam się z irzykiem chociaż ja 1,5 emu wymieniłem tłok z pierścionkami i lata do dziś ale to jeszcze nie to


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Nie 23:04, 19 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:51, 20 Lip 2009
marzio93
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła
Płeć: Mężczyzna


Witam . A jak określic który mam kupić szlif ( bo nie znam historii tej jawki i nie wiem czy tam był robiony szlif. Czy można określić to suwmiarką?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:14, 20 Lip 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


marzio93 napisał:
Witam . A jak określic który mam kupić szlif ?

Yellow_Light_Colorz_PDT_16

nie można kupić szlifu a suwmiarką?.... hmmm nie pamiętam ile ma oryginalny cyl, ale pomimo to suwmiarka nie wykaże ci takiej różnicy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Pon 22:19, 20 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:32, 21 Lip 2009
marzio93
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła
Płeć: Mężczyzna


sorry, chodziło mi o tłok ( nominał albo 1,2 szlif)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:43, 21 Lip 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Maniak. Ryje po ziemi... xd Widziałeś Ty kiedykolwiek suwmiarkę, albo, co mało prawdopodobne, miałeś takową w ręku? xd Istnieje taka fajna mała skala nazywająca się Noniuszem... Domniemam, że nie masz pojęcia o jego istnieniu. W zależności od suwmiarki, można mierzyć z dokładnością do 0.05mm i 0.02mm. Oczywiście do precyzyjnych pomiarów są mikrometry MMZ i MMW, ale nie będą potrzebne autorowi tematu. Suwmiarka jest do jakiegoś pomiaru we własnym warsztacie lub do pomiaru pozwalającego dobrać odpowiednie przedłużki do średnicówek mikrometrycznych.
Polecam od razu zrobić szlif, bo to tak jakbyś robił remont w stylu jednego mojego znajomego... Rozebrać i złożyć silnik - musi działać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:47, 21 Lip 2009
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


Buniek jak bym slyszał nauczyciela ode mnie ze szkoły :P Prof. Kłosowskiego vel Bunia Wink Co jak co ja sprawdzam stan cylindra po rancie jak i po rysach na nim. Jezeli masz czeski cylinder to daj do szlifu a jak polski to kup nowy nominał nie jest to duzy koszt komplet z tłokiem około 60zł Smile Tak ze wyciągnij skarpete i zainwestuj ale opłaci sie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:52, 21 Lip 2009
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A jak nie wiesz który tłok kupic to zrób ten szlif i zanieś do sklepu i dopasuj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:03, 21 Lip 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


buniek wiem co to suwmiarka i mam nawet 2! mogę zrobić foty i ci jutro pokaże a poza tym mam dobrze wyposażony warsztat do obróbki i spawania metalu:)

a co do suwmiarki to ja mam z skalą mniej dokładną i bardzo cie przepraszam buniek że naruszyłem święte podstawowe regułki mechanizacji xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Wto 22:39, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:19, 22 Lip 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


maniak napisał:
buniek wiem co to suwmiarka i mam nawet 2!

Szacun... Shocked
Szczerze to mam gdzieś, ile masz suwmiarek i co tam jeszcze w warsztacie. Skala mniej dokładna niż podałem wyżej? Laughing Pewnie mierzy co 2mm? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:33, 22 Lip 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


a nawet co 1,5 cala ! Smile
a odnośnie tematu marzio93 podzielam zdanie misiaka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:36, 30 Lip 2009
marzio93
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła
Płeć: Mężczyzna


no i założyłem tłok z pierścionkami (okazało sie że nominał) i wszytko cacy tylko jak dodam gazu to odrazu BUUUUUUU.... i gaśnie . Na wolnych obrotach chodzi. Czyśćiłem dysze, wydmuchałem , zwiększyłem poziom paliwa i wciąż to samo. Co to może być?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:07, 30 Lip 2009
sherman2409
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


możliwe że zalewa ci silnik. spróbuj zmniejszyć dawke paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:31, 30 Lip 2009
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


mozliwe jest tez to ze ma słabą iskre i na wysokich obrotavh nie wydoli Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Remont silnika jawki
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin