| Remont silnika | |
Wysłany: Sob 17:56, 10 Lis 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam was szukalem taki temat ale nic nie bylo. Mam pytanie zaczyna sie zima i chce zaczac remont co mam wymienic zeby silnik na wiosen był igła mam do dyspozycji 150zł. Czekam na propozycje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:11, 10 Lis 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to zależy,jak z pierścieniami i cylkiem?
moze łożyska,tarcze sprzęgła,sprawdź łańcuszek
wyczyść głowice,tłok,kolanko i tłumik z nagaru
wyreguluj elegancko zapłon i gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:11, 10 Lis 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Własnie niewiem za bardzo jak zaplon ustawic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:15, 10 Lis 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:42, 10 Lis 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzieki ale tam jest roche profesjonalnie napisane:D hehe nie czaje zabardzo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:57, 10 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrób tak jak jest w sposobie "na chłopski rozum" Ja tak przesuwałem zapłon jak mi się za bardzo grzał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:56, 11 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymień tak simmeringi,tarcze sprzęgła,zębatkę zdawczą,tłok i pierścienie (nie koniecznie najlepiej zobacz jaki stan jest tych elementów),łożyska (zależy ile przejechałeś na tych co masz bo jak tak 10000km to zostaw je ale jak powyżej 30000km to już wymiana czeka)
Edit: łożyska kupuj porządne nigdy nie polskie (DPI) bo długo ci nie potrzymają! polecam NSK lub SKF C3 (wysokoobrotowe) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 8:13, 11 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:05, 11 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jaka cena NSK i SKF? Tzn. jakie są ceny tych lepszych? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:12, 11 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Łożysko 6303-SKF C3 na wał 16zł
Łożysko 6004-SKF C3 na wałek zdawczy 18zł
Łożysko 6303-NSK C3 na wał ok. 12zł
Łożysko 6004-NSK C3 na wałek zdawczy 14zł
Ceny podane są z agmotu ale chciałbym zaznaczyć że w sklepie u mnie jedno łożysko do rometa kadeta na wał (6203) kosztuje 36zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:44, 11 Lis 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie macie automatu do biegów na sprzedaz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:58, 11 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja niestety nie, ale załóż temat w dziale "Kupię". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:55, 11 Lis 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiesz...mnie remont silnika wyniósł przeszło 250 zł... ale ja wymieniałam cyclek, tłok, pierścienie, łożyska, simmeringi, wał korbowy... i jeszcze kilka drobniejszych rzeczy.
W sumie to ci powiem, że zeby silnik był igła po pierwsze nie trzeba kasy, ale zapału i miłości do motoru :P i choćbyś miał nie wiem co w silniku to najważniejsze są regulacje. I to żeby wszystko było czyste na zewnątrz jak i wewnątrz (szczególnie). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:11, 11 Lis 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ohoho:) ja widze jakie Wy tu przebiegi macie... ohoho ... rzedu kilku dziesieciutysiecy kilometrów To ja przy was to jakbym z salonuwyjechał niedawno:)
Ja przejechałem jawka 1500 km od kupna (prawie rok) jak ja kupiłem to miała na liczniku 4,5 tys km teraz ma 6000km (jak jakupiłem to miała działajacy licznik i linke z licznika oryginalna) (rok proddukcji....1979') hehe wiec u mnie do wymiany simeringów i remontu jeszcze daleka droga(chyba ze skrzynia siadnie albo cos w tym stylu to wtedy bedzie trzeba ale mam nadzieje ze nic takiego sie nie stanie:))))) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:57, 12 Lis 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem cos nie na temat. Niepowinienem w tym temacie ale po co robic inny. To tak:
Kolega rometem 3 biegowym z rometowskim silnikiem(nie od jawki) przyjechal do mnie pod dom i mowi zebym poszedł po moj kask pojedziemy gdzies. poszedłem po kask jedziemy pojechalem na osedle do kolegi i on dal mi posmigac tym rometem jade pod gorke patrze ZUk jedzie z gorki no to ja nakrecam 1...2...3... wyprzedzielm go a jechałon z 65-70 ale sie zamulil koles. Co waszym zdaniem Lepsze JAWKA 50 MUSTANG cz Romet ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:15, 12 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No przecież to nawet nie ma co porównywać, a jak chcesz to założ nowy temat. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|