Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Pierwsze Rozbieranie Silnika Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pierwsze Rozbieranie Silnika
PostWysłany: Sob 16:33, 17 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Więc tak muszę rozebrać silnik tak aby dostać się do startera bo muszę wymienić pękniętą sprężynę i robie to pierwszy raz więc nie wiem co jest za bardzo w środku w silniku więc zacząłem od wyciągnięcia silnika z ramy, postawieniu go na podstawie i zacząłem rozkręcać,odkręciłem lewą i prawą kapę od lewej strony silnika tam gdzie jest sprzęgło to powyciągałem tarcze sprzęgła wraz z łańcuchem i dalej próbowałem odkręcić śruby z tymi bolcami na tarcze i z tą zębatką i nie mogłem bo jak kręciłem tą z zębatką to cały wał mi się kręcił a z drugą to samo też mi się wszystko kręciło więc co mam robić

jak by ktoś nie wyobraził sobie o co mi chodzi to tu jest fota
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:58, 17 Mar 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Możesz zablokować wał dając kawałki deseczek po obu stronach wału tak by opierały się tam gdzie przylega dół cylindra. W główke wału wkładasz jakiś gruby pręt czy coś podobnego i tym sposobem masz zablokowany wał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:02, 17 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ok z pierwszą śrubą mam załatwione a z drugą z tymi bolcami ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:08, 17 Mar 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


bierzez duży klucz taki żeby złapał za cały kosz i odkręcasz śrube


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:49, 17 Mar 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


kluczem francuskim najłatwiej bedzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:02, 17 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


rozwaliłem sobie tłok jak odkręcałem tą głupią śrube na wale i jej jeszcze nie odkręciłem Hrm a jak bede wymieniał tłok to moge stare pierścienie włożyć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:03, 17 Mar 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


jak nowy tłok to nowe pierścienie. nigdy nie zakłąda siestary części od któtrych zalez sporo na prawde a one służyły jeszcze w dodatku wraz z inna częscia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:24, 17 Mar 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kam@$: jak już zrzuciłeś tą srube z wału to kolej na trybo najlepiej zciągaczem ją zdejmi (potem jak będziesz chciał nakładać trybo to podgrzej je palnikiem złap do ręki, ale przy tym miej ze sobą rękawice Smile, włuż i chwile poczekaj aż ostygnie...).

Kosz sprzęgłowy zdejmij przez usztywnienie kosza najlepiej jakimść kluczem dużym lub tzw żabą :P a potem klucz nasadowy 14 i rozkręć. Jak będziesz rozpoławiał rób to powoli i stopniowo z każdej strony, a przy końcu uważaj żeby ci nie wyleciały trybka z biegów (jeśli by Ci się to stało to skorzystaj z tematu w problemach rozwiązanych), najlepiej w ogóle tego nie tykać, wymień sprężyne i pozakręcaj silniczek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:35, 17 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


dobra pościągałem te dwie głupie śróby i nie moge tej zębatki na wale wyciągnąć jak to ściągnąć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:24, 17 Mar 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


ściągaczem!!! Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:16, 17 Mar 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kam@$: no przecież pisałem w poprzednim poście to Hrm
nie zapomnij potem odkręcić śrób z tej połówki silnika Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:21, 25 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


hej jak chce wymienić zimmering w przedniej zębatce na wałku pośrednim (tam gdzie łańcuch się zakłada) to muszę rozkręcać cały silnik czy wystarczy aby zębatkę odkręcić i wymienie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:50, 25 Mar 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


chodzi Ci tam gdzie jest łańcuszek sprzęgłowy? Jak tak to nie musisz rozbierać silnika, poprostu ściągasz ściągaczem trybo a simering podważasz śrubokrętem tak aż wyjdzie (gorzej jak się zapiekł), potem przypasuj nowy simering i weź jakąś rurke o podobnych wymiarach simeringu weź młodek i delikatnie go wpasuj w rowek, potem tylko weź śrubokręt i młodek i w te miejsca w które simer nie wszedł też lekko poklep. Następnie jak już napisałem weź wałek podgrzej palnikiem lub na piecu w kuchni złap w rękawice i napasuj chwile poczekaj aż ostygnie a reszte powinieneś już zrobić... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:00, 25 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


nie chodzi mi o ten zimmering gdzie jest łańcuszek sprzęgłowy tylko przy zębatce zdawczej tam gdzie idzie normalny łańcuch napędowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:22, 25 Mar 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Nie musisz rozkręcać silnika wystarczy zdiąć pokrywe odkręcić zębatkę wydłubać stary simmer i włorzyć nowy, wszystko skręcić i gotowe. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pierwsze Rozbieranie Silnika
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin