 | Pierwsze Rozbieranie Silnika |  |
Wysłany: Sob 16:33, 17 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Więc tak muszę rozebrać silnik tak aby dostać się do startera bo muszę wymienić pękniętą sprężynę i robie to pierwszy raz więc nie wiem co jest za bardzo w środku w silniku więc zacząłem od wyciągnięcia silnika z ramy, postawieniu go na podstawie i zacząłem rozkręcać,odkręciłem lewą i prawą kapę od lewej strony silnika tam gdzie jest sprzęgło to powyciągałem tarcze sprzęgła wraz z łańcuchem i dalej próbowałem odkręcić śruby z tymi bolcami na tarcze i z tą zębatką i nie mogłem bo jak kręciłem tą z zębatką to cały wał mi się kręcił a z drugą to samo też mi się wszystko kręciło więc co mam robić
jak by ktoś nie wyobraził sobie o co mi chodzi to tu jest fota
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 16:58, 17 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Możesz zablokować wał dając kawałki deseczek po obu stronach wału tak by opierały się tam gdzie przylega dół cylindra. W główke wału wkładasz jakiś gruby pręt czy coś podobnego i tym sposobem masz zablokowany wał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:02, 17 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok z pierwszą śrubą mam załatwione a z drugą z tymi bolcami ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:08, 17 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
bierzez duży klucz taki żeby złapał za cały kosz i odkręcasz śrube |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:49, 17 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kluczem francuskim najłatwiej bedzie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:02, 17 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
rozwaliłem sobie tłok jak odkręcałem tą głupią śrube na wale i jej jeszcze nie odkręciłem a jak bede wymieniał tłok to moge stare pierścienie włożyć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:03, 17 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak nowy tłok to nowe pierścienie. nigdy nie zakłąda siestary części od któtrych zalez sporo na prawde a one służyły jeszcze w dodatku wraz z inna częscia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 19:24, 17 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kam@$: jak już zrzuciłeś tą srube z wału to kolej na trybo najlepiej zciągaczem ją zdejmi (potem jak będziesz chciał nakładać trybo to podgrzej je palnikiem złap do ręki, ale przy tym miej ze sobą rękawice , włuż i chwile poczekaj aż ostygnie...).
Kosz sprzęgłowy zdejmij przez usztywnienie kosza najlepiej jakimść kluczem dużym lub tzw żabą :P a potem klucz nasadowy 14 i rozkręć. Jak będziesz rozpoławiał rób to powoli i stopniowo z każdej strony, a przy końcu uważaj żeby ci nie wyleciały trybka z biegów (jeśli by Ci się to stało to skorzystaj z tematu w problemach rozwiązanych), najlepiej w ogóle tego nie tykać, wymień sprężyne i pozakręcaj silniczek  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:35, 17 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dobra pościągałem te dwie głupie śróby i nie moge tej zębatki na wale wyciągnąć jak to ściągnąć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:24, 17 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ściągaczem!!!  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:16, 17 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kam@$: no przecież pisałem w poprzednim poście to
nie zapomnij potem odkręcić śrób z tej połówki silnika  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:21, 25 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hej jak chce wymienić zimmering w przedniej zębatce na wałku pośrednim (tam gdzie łańcuch się zakłada) to muszę rozkręcać cały silnik czy wystarczy aby zębatkę odkręcić i wymienie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 10:50, 25 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
chodzi Ci tam gdzie jest łańcuszek sprzęgłowy? Jak tak to nie musisz rozbierać silnika, poprostu ściągasz ściągaczem trybo a simering podważasz śrubokrętem tak aż wyjdzie (gorzej jak się zapiekł), potem przypasuj nowy simering i weź jakąś rurke o podobnych wymiarach simeringu weź młodek i delikatnie go wpasuj w rowek, potem tylko weź śrubokręt i młodek i w te miejsca w które simer nie wszedł też lekko poklep. Następnie jak już napisałem weź wałek podgrzej palnikiem lub na piecu w kuchni złap w rękawice i napasuj chwile poczekaj aż ostygnie a reszte powinieneś już zrobić...  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 11:00, 25 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie chodzi mi o ten zimmering gdzie jest łańcuszek sprzęgłowy tylko przy zębatce zdawczej tam gdzie idzie normalny łańcuch napędowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:22, 25 Mar 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie musisz rozkręcać silnika wystarczy zdiąć pokrywe odkręcić zębatkę wydłubać stary simmer i włorzyć nowy, wszystko skręcić i gotowe.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|