Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Pierścionki Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pierścionki
PostWysłany: Wto 10:10, 16 Mar 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Witam.
Wczoraj odebrałem cylinder ze szlifu (II szlif), i przymierzając pierścionki wpasowały się idealnie ale zauważyłem że niema szczeliny po ich włożeniu, z tego co wiem powinna takowa być, i tak się teraz zastanawiam czy to normalne że świeżo po szlifie niema tej szczeliny, czy coś nie tak z pierścionkami? Podobno jak taka sytuacja następuje to trzeba lekkuchno je przypiłować żeby była luka.
Tłok chodzi płynnie w cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:33, 16 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


powinna wynosić 0,2 mm, jeżeli jest za mała to podpiłuj pierścionki pilnikiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:49, 16 Mar 2010
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


A ja mam bliskoznaczne pytanie jeżeli mam bdb ciśnienie w cylku znaczy się mocno palec wypycha to pierscienie są dobre tak?:> No bo ja już nie wiem jak to jest ale już od czasu do czasu tak raz na 10 zapaleń silnik zadzwonią tak na 3s.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:55, 16 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


palcem to sobie możesz pogrzebać, no sam wiesz gdzie ...
ciśnienie sprężania sprawdza się manometrem z odpowiednią przystawka aby go wkręcić zamiast świecy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:23, 16 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Joker napisał:
od czasu do czasu tak raz na 10 zapaleń silnik zadzwonią tak na 3s.


Dzwonienie silnika wcale nie musi być skutkiem wytartych pierścieni. Jest wiele przyczyn. Jeśli masz dobre sprężanie to zostaw je w spokoju Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:58, 16 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Jawka zawsze dzwoni więc nic tego nie zmieni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:35, 16 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jak się ma rozwaloną tulejkę w główce korbowodu to dzwoni, ja wymieniłem i mam cicho


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:44, 16 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Mówisz ,że to od tego tak dzwoni no luz 0,5mm i dosyć głośno by dzwoniło ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:01, 16 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Wymień to się przekonasz, 0,5mm to duży luz. Tulejka powinna być ciasno spasowana ze sworzniem tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:30, 16 Mar 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Z takim pasowaniem to na budowę a nie do silnika, jak się regeneruje wał to jeśli mamy już wybrany tłok z pasującym ładnie sworzniem to dajemy sworzeń gościowi który będzie regenerował wał i wszystko nam spasuje wbijając na górę korbowodu doszlifowaną tulejkę do sworznia, na tym polega cała regeneracja, a nie jak to mój kumpel zrobił zawiózł wał WSK do regeneracji dół korby ładnie pięknie ale z góry jego oryginalny słitaśny sworzeń ma za duży luz na tulejce i teraz będzie musiał chopok kombinować ale przeczuwam że na tym złoży bo to w końcu WSK "na niedziele będzie" eh h*j z taką robotą...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:49, 16 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Ja kupiłem gotowa tulejkę za 10zł, do obsadzenia wystarczy duży klucz nasadowy taki aby tulejka się do niego zmieściła i śruba M6 z dwiema dużymi podkładkami i nakrętką.
Nasadkę opieramy z jednej strony korbowodu, a z drugiej nową tulejkę i na to podkładki i przekładamy przez wszystko śrubę. Skręcając śrubę wypychamy starą tulejkę jednocześnie wciskając nową.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:06, 21 Mar 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Złożyłem dzisiaj Jawke w całość, ale nie wiem czy normalne jest to że jak chce kopnąć to tak w *uj ciężko chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:12, 21 Mar 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


po szlifie to ciężko musisz docierać i późnie3j bedzie lekko chodzć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:52, 21 Mar 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


A teraz to już zupełnie mnie motor zaskoczył (nie będę zakłądał nowego tematu) nie chce odpalić ;/ Świeca ma iskrę a po wykręceniu z głowicy jest wilgotna i tak dziwnie strzela jakby gdzieś dmuchało z uszczelki ale wszystko jest szczelne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:15, 21 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


A nie strzela przypadkiem w gaźnik? Wyreguluj gaźnik i zapłon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pierścionki
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin