Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » otwór Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
otwór
PostWysłany: Wto 18:47, 17 Kwi 2007
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


czy otwór w gaźniku, przy króćcu, można zatkać Question

ciągnie nim dużo nieoczyszczonego powietrza Confused ja dużo jeżdże po piachu i brud może sie dostawać do silnika. mam nadzieje ze wiecie o jaki otwór mi chodzi.

Pozdrawiam Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:29, 17 Kwi 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


raczej nie bo tędy wypływa nadmiar paliwa przez to może go zalewać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:20, 17 Kwi 2007
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


gdy przykładałem tam palca to był tam taki ciąg że nie ma szans żeby tędy nadmiar paliwa spłyną


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:27, 17 Kwi 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


tamtędy spływa jak sie przelewa gaźnik a ciąg to normalnie przecież króciec sie benzynę z gaźnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:11, 18 Kwi 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


Można go zatkać, jedyny efekt uboczny to minimalnie ciemniejsza świeca. Zrobiłem to w każdym gaźniku do Jawki jaki mam i nie żałuję. Faktycznie, rozwiązanie zastosowane przez Czechów jest średnio mądre - miało zapewnić zubożenie mieszanki przy obrotach jałowych, ale fakt że przez otworek dochodzi powietrze nie przepuszczone przez filtr nie służy trwałości silnika. Oprócz samego otworka można też wypełnić żywicą epoksydową całą prostokątną "rynienkę", mam na myśli wybranie w korpusie gaźnika na dnie którego jest otworek - zlikwiduje się dzięki temu próg powodujący szkodliwe zawirowania mieszanki i silnik może minimalnie zyskać na mocy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:37, 18 Kwi 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


o ktory wam chodzi otwór??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:19, 18 Kwi 2007
wojac3
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 396
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


koło krócca (taki malutki)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:45, 18 Kwi 2007
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


ja bym, nie polecal tego zakrywac bo jak bedziesz przelewal gaznik to ci swiece moze zalac. a ten otwór jest taki mały ze nic tam sie niedostanie, a w dodatku jest w kształcie lejka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:51, 19 Kwi 2007
luk2583
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Gliwic


zgadzam siue z nieutkiem jak mi za duzo benzyny naleci to mi nadmiar wyplywa dzieki temu nie zalewa mi swiecy ten otwor nie radze zatykac to sie nie oplaca Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:49, 19 Kwi 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


OK, załóżmy że lepiej go nie zatykać. Jeśli jednak ktoś naprawdę nie chce żeby do gaźnika dochodziło nie oczyszczone powietrze, to proponuję następujące rozwiązanie: zdemontować gażnik, stożkowy "sopelek" w którym jest ten otworek opiłować na kształt walcowy (może być nawet z leciutkim przewężeniem u nasady), po czym za pomocą rurki termokurczliwej (dostępna w sklepach z częściami elektrycznymi/elektronicznymi) umieścić na nim dłuższą, cienką rurkę której koniec wpuścimy w dodatkowy otworek w puszce filtra powietrza. I po kłopocie! Very Happy Ja jednak nadal twierdzę że dopóki ktoś nie przesadza z długotrwałym trzymaniem przycisku zatapiania pływaka i ma właściwy poziom paliwa w komorze pływakowej, nie ma obaw że zaleje silnik przy rozruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:05, 20 Kwi 2007
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


ok to nie będę zatykał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:29, 01 Maj 2007
gibon
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


ja ten otwór zatkałem a niemiałem wyregulowanego gażnika i zalewało mi ciągle,a jak go odetkałem i odpaliłem to tam durzo paliwa kapało ale jurz chodził normalnie,a teraz jak mam jeszcze gażnik wyregulowany to ładnie chodzi i nic niezalewa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:00, 01 Maj 2007
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


pomyślałem że nie warto mu odbierać cennego powietrza nawet za cene kilku śmieci. zostawiam tak jak jest. żeby dać mu jeszcze troche powietrza muśle nad wyjęciem filtra i zrobieniem czegoś prowizorycznego a rajstopy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:08, 01 Maj 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tomi: bez przesady przez tą dziurke nic sie nie dostanie może i minimalny brud ale nie w zastraszającym stopniu - rozumie jeździć w takim terenie bez filtra Mr. Green. Poprostu dziurki nie warto zatykać, słyszałem że to lutownicą lutowali bo im niekiedy paliwa dużo przez to ciekło ale ja poprostu nie radze. Jak się wyreguluje dobrze gaźnik to nie będzie żadnych problemów, nic nie zatykaj bo możesz sfajczyć sprawe...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:28, 01 Maj 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jak go nawet zdejmiesz to wcale nie będzie lepiej chodził, bo co za dużo to nie dobrze i paliwo musi być zmieszane z powietrzem w odpowiednim stosunku (15:1), a silnik pobiera tyle paliwa ile mu potrzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
otwór
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin