Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Kilka pytań... Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 22:56, 10 Mar 2010
BullKing
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Na to wygląda///Jeszcze jedno pytanie - Czy jest sposób na "nieinwazyjne" podniesienie osiągów poza spasowaniem układów i "metodą leśnika"?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:56, 10 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Faktycznie oryginał, ale są krajowe odpowiedniki FILTRON

"Odblokowanie", rozwiercenie króćca ssącego aby otwory w gaźniku i króćcu się zgrały oraz skrócenie kolanka tak aby wchodziło do tłumika max 5cm [w niektórych fabrycznie wchodzi nawet na 15cm].
Te blokady miały spowodować aby Jawa nie przekraczała 45km/h, jeżeli silnik jest zdrowy to po odblokowaniu powinna osiągnąć 70km/h.
Wyczyszczenie tłumika z nagaru też dużo daje. Znajomy miał tak zapchany w ogarze ze na trójce nie chciał w ogóle jechać. W żadnym wypadku nie przewiercaj dławika, bo to nic nie daje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 23:02, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:02, 10 Mar 2010
BullKing
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Znów pytanie które mnie dręczy - Czy jest sposób na zarejestrowanie Jawki 50 bez papierów? /// "W żadnym wypadku nie przewiercaj dławika, bo to nic nie daje" to już czytałem w kilku tematach /// Króćca ssącego??? Cóż to za zmyślna część >? xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BullKing dnia Śro 23:05, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:04, 10 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Możesz kupić same papiery i tabliczkę znamionową, w jawkach nie bili numerów na ramie.

Pochwal no sie tym swoim sprzętem w dziale Nasze maszyny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 23:08, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:10, 10 Mar 2010
BullKing
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Spoko ale to już jutro ale już mogę powiedzieć że ma 617km przebiegu i powaloną eletrykę ... /// A tę tabliczkę znamionową przytwierdzić nitami , wkrętami...? Pyt. trochę w przód ale... /// Czy może wiecie jaki to typ żarówki???
(sorry za niewyraźne zdjęcie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BullKing dnia Śro 23:19, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:42, 10 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Jak delikatnie podważysz to wyjmiesz oryginalne nity z główki ramy i ich tez użyj do montażu nowej.

Elektryka w Jawce to dosłownie cztery kable na krzyż, na forum jest schemat


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kilka pytań...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin