1.Która jest ta dysza od mniejszych obrotów bo chciałbym ją dać do rozwiercenia żeby moto na wolnych obrotach szybciej się zbierało
2.Gdy kupie nowy tłok dwupierścieniowy to będę mógł go od razu zeszlifować tak jak tu [link widoczny dla zalogowanych] czy to dopiero po dotarciu tłoka
3.Czy gdy tłok puchnie to wystarczy tłok wymienić czy cylinder też idzie do wymiany
ps odpowiedzi mi są bardzo potrzebne żebym wiedział na przyszłość
1. Dysza obrotów jałowych jest to ta krótsza o przepustowości 38. Nie rozwiercaj jej bo to i tak nic specjalnie nie da bo wystarczy lekkie uniesienie przepustnicyi ona już nie jest potrzebna (nie podaje paliwa).
2. Możesz to zrobić od razu.
3. Nie trzeba chyba, że tłok za mocno napuchł w cylindrze (czyli się zatarł).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1