 | Jaka najmniejsza dysza w ogarze? |  |
Wysłany: Pią 20:49, 18 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jaka jest najmniejsza dyszka do jawolly? 65 od ogara??? są mniejsze?
zauważyłem że gdy wypali sięz gaźnika paliwo, jawka pali od 1 kopa bez gazu nawet jak jest BARDZO zagrzana. Kiedyś odkręciłem dekiel od komory pływaka i ujołem dawki paliwa . Jawka pięknie paliła, ale 40+ km/h przerywała. czy gdy zmianie dyszę na mniejsze to jawka będzie lepiej paliła? będzie mniej zalewało? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 20:51, 18 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dysza główna 65 dławiona 68 odblokowana
Dysza jałowych 35 dławiona 38 odblokowana
innych nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:54, 18 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dzięki. ale czy ograniczę paliwo poprzez dysze to zapobiegnie to zalewaniu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:58, 18 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie, jawki już tak maja. Lubią zalewać świecę.
Najlepiej jak już dojeżdżasz to wcześniej zakręcaj kranik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:04, 18 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tak robie. ale właśnie chce wyeliminować tą wade. Kiedyś, gdy miał za niską dawke paliwa, zajebiście palił, nie zalewał się. gdy wyregulowałem to już koniec przyjemniości.
A gdybym wlał do bęzyny NAJLEPSZY olej, to wyeliminuje troche tego problemu? chyba im lepszy olej, tym mniej zalewa świece. tak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 21:08, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 21:11, 18 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kombinuj z blaszką w komorze pływakowej, podginaj ją do dołu po trochu i sprawdzaj czy podczas jazdy nie dusi się, musisz znaleźć takie ustawienie że gdy podegniesz jeszcze troszkę do dołu to motorek będzie się dusił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:14, 18 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja już tak ustawiałem tą blaszke, że teraz nie wiem czy się ona nie uksyje od jeszcze jednego wygięcia :O |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:21, 18 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ewentualnie zmiana gaźnika na inny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:28, 18 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mój ogar rano zapala za 3 kopem, jak zimny. A gdy ciepły to nawet szkoda kopać bo wiem że nie odpali.
PS. zerwałem gwint w gaźniku pod komorą pływakową. co zrobić? uszczelnić silikonem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 21:30, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:45, 18 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sklej na poxipol, nie kombinuj z silikonem bo to nic nie da. Najlepiej poszukaj innego gaźnika, na pewno ktoś z forum będzie miał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:07, 19 Wrz 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja pogegłem blaszke minimalnie w komorze pływakowej i ciepły pali (tylko że trzeba pare razy więcej kopnąć) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:23, 19 Wrz 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja tam nic nie kombinuje, nic nie tuninguje i jawka ktora robilem na sztuke palila z pierwszego czy ciepla czy zimna, nigdy jej nie zalewalo. Tak mialem z kazda i byl git. Wystarczy wyregulowac i nic potem nie ulepszac, bo moza przedobrzyc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:30, 19 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jaki i ile oleju lejesz?
a zapłonu bardziej dużo czy bardziej mniejszą przerwe ustawiałeś? ze 3 czy 1 mm? jak lepiej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Sob 20:33, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:06, 19 Wrz 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja oleju leje na oko, do kazdego moto, czy cz czy jawka, nie ma roznicy. Zawsze wiecej kopci niz powinna ale wole zeby bardziej a nie mniej. Zapłon i przerwe ustawiam metoda prob i bledow. Jak pali z pierwszego t przejazdzka. Jak bedzie blisko idealu to ustawiam albo lekko do przodu albo lekko do tylu i cala filozofia, az do skutku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:05, 20 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przerwę na pletynkach ustaw sobie na 0,4mm, jak nie masz szczelinomierza to możesz użyć żyletki, zapłon ustaw na 1,7mm przed GMP |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|