Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Jak przerobić cylka?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jak przerobić cylka?
PostWysłany: Wto 18:21, 08 Cze 2010
Radziov
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna


Chciałem przerobić mój cylinder no 60/4. Doradzono mi, żeby zrobić 60/2 tylko z powiększonymi kanałami. Dzisiaj przejrzałem usługi w których ogłaszali się, że przerabiają cylki i wyczytałem, że dorabiają jakieś kanały wydechowe, jakieś membrany. Nie wiem w ogóle co to daje a zamierzam przerobić mojego cylka i nie wiem co się w nim robi aby wykrzesać z niego ile się da. W takich sprawach jestem zielony. Gdyby mi to ktoś wytłumaczył co ile daje i czy w ogóle coś daje. Z góry dzięki xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:22, 08 Cze 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


60/4 jak najbardziej albo 60/4/3 i do tego jeszcze spawak i masz rakietę membranę stosuje się jeśli chcemy założyć większy gaźnik da ona też więcej obrotów max. I poszukaj sobie o tym bo sporo można by pisać na temat przeróbki cylindra ale po co jeśli to wszystko jest i nie ten dział tak po za tym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:53, 08 Cze 2010
kubagliw
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


z 3 oknami wydechowymi to już trzeba sie liczyć że silnik będzie miał moc na dość wysokich obrotach. ale moc daje mu taki komplet niezłą. a jeszcze jak sie właśnie rezo dorzuci do tego to już w ogóle jest super. tylko nie można przesadzić z tym żeby silnik nie miał mocy w zakresie obrotów których nigdy nie osiągnie. trzeba popatrzeć na tabelki zalezności obrotów od kątów otwarcia danego okna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kubagliw dnia Wto 21:06, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:59, 08 Cze 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


cross napisał:
membranę stosuje się jeśli chcemy założyć większy gaźnik da ona też więcej obrotów max.

Bzdura. Membrana podnosi sprawność silnika, jest nowocześniejszym urządzeniem. Żadne obroty czy większe gaźniki. Membrana pozwala łatwiej uzyskać moc z silnika, lepiej wykorzystać paliwo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:13, 08 Cze 2010
Radziov
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna


A powiedzcie mi jaki, ze tak powiem 'set' trzeba było by zrobić z oryginalnego cylka, żeby było zajebiście. I jeśli się ktoś zna na kosztach wykonania takiego cuda to by było idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:50, 08 Cze 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


To zależy czy chcesz robić samemu czy ktoś ma ci to robić. Co do membrany to pomyliło mi się z moja przeróbką Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:14, 08 Cze 2010
Radziov
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna


Żeby samemu robić to odpada.Chciałbym aby mi to wykonała osoba która się zna na tym i nie odwala fuszery.Może macie kogoś takiego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:10, 09 Cze 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Dział usługi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:10, 15 Lip 2010
Darko255
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


powiem wam tak co z tego ze zrobicie te przerobki i bd jechac szybciej , pomyslcie o zywotnosci silnika przecierz taki silnik po tych przerobkach bd mial zerowa zywotnosc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:40, 16 Lip 2010
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Słuchaj a słyszałeś o marginesie jaki zostawiają konstruktorzy silników w KAŻDYM dosłownie każdym silniku ? Jest to średnio około 15-20% o tyle bez problemu możemy podnieść moc bez obaw o żywotność silnika. A jeżeli silnik będzie po remoncie z prawdziwego zdarzenia to możemy moc śmiało podnieść o więcej...przejedziemy może o 1 tys km mniej ale czy to tak wiele ? Średni okres międzyremontowy w normalnie eksploatowanej jawce to około 8-10 tys czyli ten tysiąc to nie aż tak dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:25, 16 Lip 2010
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Radziov,
sorki za pytanie - ale ile kasy chciałbyś na takie przeróbki przeznaczyć (to znaczy ile masz na teraz na to odłożone, no chyba że wydatek rzędu set złotych nie uszczupli Twojego budżetu) ?
Koniec końców i tak to wszystko zweryfikuje potfel, tym bardziej gdybyś chciał zrobić to powiedzmy profesjolanie. Z doświadczenia wiem, że robienie prawdziwego tuningu mechanicznego może kosztować tyle, ile Twoja maszyna Smile
Mimo to powodzenia !
pozdrawiam
K_K


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:11, 16 Lip 2010
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


Buniek by się nei podjął przeróbki cylka? Mr. Green
a co do membrany to chyba zapobiega cofaniu się mieszanki, jezeli coś przekrecilem to poprawcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:14, 17 Lip 2010
Radziov
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna


Co do kasy to gadałem z jednym kolesiem co wykonał 70 do jawki. Za 60/4/3 powiedział mi 90 zł. Kasą to spokojnie mam odłożone. Jeśli braknie to słodkie oczy do rodziców i coś dodatkowo by się znalazło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jak przerobić cylka?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin