a po co drugi silnik wystarczy cylinder do szlifu lub drugi i skolowac nowy tlok z pierscieniami i po problemie.Umnie jak zaczynaja mocniej dzwonic to wymieniam pierscionki na nowe bo juz nie jeden cylinder zwalilem a i jawki nie wolna za mocno katowac bo wtedy pierscienie szybko siadaja ,polskie pierscienie to gowno czeskim nie dorowna ten polski badziew
Co to znaczy "jak mi pierscienie zaczynają dzwonić" ? Przecież pierścienie wytrzymują spokojnie kilka lat. Ile lay już jeździsz, że tak piszesz? Albo może nie docierasz wogóle nowych pierścieni, i wymieniasz co 2 miesiące?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2