Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » gaszenie silnika, czy tak mozna??
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
gaszenie silnika, czy tak mozna??
PostWysłany: Pon 12:14, 13 Sie 2007
szyna
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża


Witam, nie mam zadnej stacyjki silnik gasze albo na biegu 1 sprzeglo wolne obroty i puszczam, albo zdejmuje fajke ze swiecy, albo zakrecam kranik czekam az benzyna przestanie dochodzic Wink, co byscie mi radzili ktory sposob bylby najlepszy by gasic ?? albo ktory kabelek mogł bym przeciac aby wstawic przełącznik (ten przy cewce u dołu czy co wyżej jest ) ??

Raczej wstawie juz jakis hebelek maly w nie widocznym miejscu to jak ktos sie dorwie do maszyna to nie odpali Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szyna dnia Wto 11:38, 14 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:38, 13 Sie 2007
kamilex
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim


wyłącza sie przez zwarcie dwóch kabli niebieskiego i czarnego czyli z "15" z cewki do masy radził bym wejść tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
i poczytać o co biega


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:07, 13 Sie 2007
kutfik
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąć pieniądze??


Z "alternatywnych" sposobów opisanych przez Ciebie, najlepszym jest zakręcenie kranika i tym samym odcięcie dopływu paliwa. Jednakże jak napisał <b>kamilex</b>
aby poprawnie wygaszać silnik, powinieneś pociągnąć do stacyjki dwa kabelki: jeden z cewki (złącze 15), drugi to masa silnika. Chcąc wygasić silnik zwierasz te kabelki na parę sekund.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:33, 13 Sie 2007
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


albo możesz wstawić hebel na kablu który idzie z magneta do cewki w/n


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:36, 14 Sie 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


moim zdaniem ciezko stwierdzic ktory z tych sposobow jest najmniej szkodliwy, ale tak na zdrowy rozum to zdejmowanie fajki ze swiecy ma dla silnika dokladnie identyczny efekt co wylaczeine go przez zwarcie (czyli tak jak klasycznie w stacyjce sie dzieje).
juz tak troche na sile szukajac to czekanie az sie wypali benzyna moze byc troszke szkodliwe jesli brac pod uwage ze pod koniec jest uboga mieszanka i slabe smarowanie. ale to juz tak naprawde na sile.
hebel mozesz wstawic praktycznie w kazdym miejscu instalacji (oczywiscie na kablu "+") - miedzy magnetem a cewka, cewka a swieca, itd. sam sobie wybierz gdzie mozesz swoja mala "blokade" najlepiej ukryc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:59, 16 Sie 2007
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


najlepiej to jakbys zalozyl stacyjke no ale wiem ze cie sie nie chce, a wiec prosty sposób: hamuj tylnim kolem, i jest wszystko elegancko, ladnie hamuje, nie musisz juz tam grzebac przy cylku i narazac sie na opazenie, no ale minus jest taki ze to nie jest takie super dla silnika, ale ja bym sie tym nie przejmowal bo zapewne skutki takiego hamowania odczujesz dopiero po 20 latach takiego wlasnie gaszenia motka, a zaten czas to bedziesz jezdzil autem albo zrobisz generalke w jawce(albo twój syn :P )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:24, 17 Sie 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Najlepiej przez zamknięcie kranika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:20, 19 Sie 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


radze przez zdjęcie fajki
inne są bardziej szkodliwe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:15, 19 Sie 2007
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


ja gasze tak czy tak biegami nic mu nie bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:48, 20 Sie 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


tylko za jakiś miesiąć zoabczysz co Ci sie stanie mi w wsk gasiłem biegami i mi klin wydarło na magnecie Mr. Green i sorki za oftoppa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:14, 20 Sie 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Przez zdjęcie fajki nie jest atkie super gaszenie bo prąd gdzieś se chyba musi pójśc jak został wytworzony a nie uziemiony czy jak to sie nazywa i on jest cały czas w instalacji i cos może się zrąbać cewka, kondensaor etc. a w simsonach czy innych sprzętac z modułem zapłonowym takie gaszenie rozwalało moduł, więc raczej tego nie róbcie. Gaszenie przez wypalanie paliw a z kranika tez nie jest wskazane bo silnik na wolnych obrotach ma około 800-1500 obrotów - w zalezności od wyregulowania więc jak nagle mu zabraknie mieszanki, wraz z nia oleju silnik działa przez parę sekund na sucho i właśnie wtedy zużycie silnika jest największe, bardziej dostaje po dupie jakbyście go nawet katowali. Chciałbym zwrócić waszą uwage że gdyby
silniki samochodów były smarowane przed rozruchem to przejeżdżałyby bez remontów nawet milion kilometrów a nie 300 000 i zgon. Ja bym ci radził zrobić tę stacyjkę a nie kombinować jak rozwlić se motór


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:47, 20 Sie 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


albo zwykły przełącznik najzwyklejszy i dać w połowie kabla np. od cewki w iskrowniku co idzie do cewki pod bakiem W/N i już jest czy to takie trudne ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaszenie silnika, czy tak mozna??
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin