 | cylinder-jaki zalozyc |  |
Wysłany: Śro 20:02, 03 Paź 2012 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam. Mam mały problem po tym jak ostatnio rozleciało mi się łozysko igiełkowe na wale mam porysowany cylinder. Podobno te cylindry [link widoczny dla zalogowanych] i tloki [link widoczny dla zalogowanych] sa sprowadzane z czech tylko czy beda lepsze od tych nowych polskich? Myślę nad szlifem bo to najlepsze rozwiazanie tylko problem czy zalozyc tloki wspolczesne? Najlepiej byłoby założyć czeski moze ten byłby dobry [link widoczny dla zalogowanych] Co o tym myslice? Proszę o pomoc! Z góry dzięki! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 20:58, 03 Paź 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak tłok to nigdy polskich zawsze czeskie nie puchną tak ja założyłem polski z naszych czasów i jest motyl szajs puchnie po przejechaniu 4km załóż czeski tłok a cylinder na szlif nowe łożysko igiełkowe i składaj  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez route66 dnia Śro 20:59, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:06, 03 Paź 2012 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oryginały zawsze były i są lepsze od tych polskich, więc nie ma problemu, wejdzie i będzie dużo lepszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:31, 04 Paź 2012 |
|
|
Dawid Dirus |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 27 Lip 2012 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jestem za tym tak jak koledzy piszą , oryginalny tłok+szlif . Najlepsze rozwiązanie ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:34, 04 Paź 2012 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a czy mial ktos stycznosc z tymi czesciami z tej strony? Jaka jest ich jakosc? Teraz coraz trudniej dorwac czeski oryginalny tlok  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Czw 18:35, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:49, 04 Paź 2012 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam zestaw 60ccm polski i przejechałem chyba 4km tylko i tak stoii do dziś ogar ;/ Nie kupuj tego nowego badziewia
Ja mam 2 nowe oryginalne tłoki jeszcze w pudełkach xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ogarek2000 dnia Czw 18:53, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 20:28, 04 Paź 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiadomo że oryginalne cześć są lepsze, ale aż te polskie nie są takie złe.
Sam miałem te polskie pseudo 60 ccm, nie powiem że słaby silnik czy coś w mocy nie ma żadnej różnicy od oryginalnej czeskiej 50 ccm po 3 szlifie.
Jak sie umie dotrzeć, to wszystko bedzie grać i tańczyć, ja na 60 ccm, zrobiłem z 1000 km progu nie widać, nawet jedna nóżka tuleji jest ułamana bo mi cylek upadł jeszcze jak był nowy i działa, ale wykombinowałem czeski cylek to go wpakowałem do silnika, tyle że by sie przydał czeski tłok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 21:47, 04 Paź 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam z cross impexu. Zrobiłem jakieś 1500km bez docierania.... po odpaleniu dostał od razu w piz*e i chodził. Pare razy osłabł (spuchł tłok lekko) ale zredukowane do 1 i dalej łogień 2 wymiany pierścieni i dalej lata w ciężkich warunkach. a oznak zużycia nie widać, a moc ma dalej więc nie jest taki zły. Czasem niektórym się trafi du pupy ładnie mówiąc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|