Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Cylinder i tłok Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 17:32, 27 Kwi 2010
adriuns
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sandomierz


Kupilem dzis tłok z ALMOTU w KIELCACH ma 2 pierscienie ,mialem tez do wyboru 3 pierscieniowy ale moj wybor padl na 2 pierscienie czy to dobry wybor?? Tłok jest blyszczacy , na gorze denko jest wypolerowane jakby:)
Bylem tez w 2 sklepie i tam byl tłok do jawki ale bardziej matowy , 0 oznak producenta ani nic i dlatego wybralem almot...
Cylinder znalazlem jakis stary w domu wyczyscilem i oddam go do szlifu:)

Zabezpieczenie do sworznia wlozylem i nadal sie ladnie trzyma:) Rysy powstaly napewno od puchniecia tłoka bo sa na calej powierzchni cylindra...
Ogar ma moc jak jest zimny ale cos dopiero ostatnio zaczął strasznie tracic moc gdy sie nagrzeje, Strasznie slysze jak szura ten tłok(Jakby pracowal na sucho bez smarowania) jak uruchomiony jest silnik;/...

Mam do niego gaznik od simka 16n1-8,zaplon bateryjny, i leje do benzyny olej polsyntetyczny Orlen 1:25. To mozliwe zeby zatarl sie po zmianie mieszanki na uboższąSmile?

Ja wlasnie nie wiedzialem ze mozna tak zwalic szlif ,zaufalem (fachowcy) nie spodziewalem sie tego;/ ale w koncu czlowiek uczy sie na bledach i teraz sprawdze czy ladnie tlok przelatuje...

Mam jeszcze pytanie czy dobrze jest wypolerowac komore spalania na lustro i denko tłoka:)?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:26, 27 Kwi 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


1:25 to mieszanka bogatsza. Śmieszna sprawa, bo dzwonienie, "szuranie" i przegrzewanie to też taki objaw właśnie przedawkowania oleju. Wymieszaj książkowo 1:30. Jest też taka opcja, że przy tym układzie zapłonowym wsadza się zimniejszą świecę i powiększa się na niej przerwę, bo może się grzać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:34, 27 Kwi 2010
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Rafalzo napisał:
(...) Jest też taka opcja, że przy tym układzie zapłonowym wsadza się zimniejszą świecę i powiększa się na niej przerwę, bo może się grzać.


To radze na końcu robić. u mnie nie sprawdziła się przerwa 0,7mm. ale na postoju iskra była taka że było ją słychać. A co do świecy mam Iskrę F75 i jak najbardziej hula Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:03, 27 Kwi 2010
adriuns
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sandomierz


Tez mam iskrę 75 i jak narazie silnik mi sie nigdy nie zalal:) tłok odchudze napewno ale jak patrze na wnetrze tłoka to zabezpieczenie pierscieni jest jakby przewiercone na wylot i mnie to nie pokoi;/ Czy jak go odchudze to zabezpieczenie nie wyleci lub cos;/?

Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Wto 19:14, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 8 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:24, 27 Kwi 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Nieno z tego co widzę, to masz rowki na pierścienie segera, czy tam sprężynki, więc nie powinno być problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:29, 27 Kwi 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Polecam sprężynki, seger raz mi wypadł i narobił bałaganu.
Tłok jak najbardziej można odchudzić ale z głową i bez przesady


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:31, 28 Kwi 2010
adriuns
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sandomierz


Wymienilem tłoka na innego 2 pierscieniowy i tez ma tą dziure na na wylot od zabezpieczenia pierscienia? tłok 3 pierscieniowy takiego czegos nie mial... Ten tłok ma tez małe rysy pionowe na tych od toczenia(poziomych) pewnie od nie delikatnego dbania o tłok przez sprzedawce:/ czy one bedą cos przeszkadzac??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:53, 28 Kwi 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jesli nie sa wyczuwalne pod palcem tooo NIE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:07, 01 Maj 2010
adriuns
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sandomierz


Ok juz wzlozylem cyl po szlifie tłok i pierscienie przejechalem juz 30km

Hmmmm Najpierw stawiam go na stopki i uruchamiam silnik i sie grzeje do ciepla/gorąca i odrazu zaczynam jazde predkosc max 35-40... Tylko niepokoi mnie to szuranie jak przyloze ucho do cylindra? Wykrecilem swiece po 30 km i poswiecilem lampką do srodka i tak patrze i jakby mi sie wydawalo ze są rysy pionowe na tulei czy to tylko tak przez okres docierania:)? Mam jeszcze pytanie jak rozpoznac ze pierscienie dzwonia czy cos?jaki to ma miec dzwiek??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:22, 01 Maj 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Charakterystyczne metaliczne stukanie, ryskami się nie przejmuj części muszą się do siebie dopasować. Najważniejsze żebyś nie przegrzał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:17, 02 Maj 2010
adriuns
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sandomierz


Podczas jazdy dotykam cylinder i sprawdzam czy jest wrzący lub jak wezmę na niego śline to sprawdzam czy paruje i syczy. Robie trasy 1km i daje mu odpoczac na pol godziny i potem znowu jazda:)dobrze robie:)?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Nie 13:19, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:31, 02 Maj 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Dobrze, jak już zrobisz ze 100km to od czasu do czasu wkręć na wyższe obroty podczas jazdy żeby nie zrobił się próg w cylindrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:43, 02 Maj 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ale to np. na wyższe obroty wkręcić na 2 przykładowo Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:56, 02 Maj 2010
adriuns
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sandomierz


na 1 i 2 wkrecam nawet na wysokie obroty przy rozpedzaniu się 1 bieg 18km/h do , do 28 km/h , 3 do 40km/h - to wtedy jest takie pyrkanie i to denerwuje ;D

o mam takie szuranie jak w tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=lHt5bNIkBYM&feature=related 26-35 sekunda


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Nie 15:32, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:13, 04 Maj 2010
ja
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


a jakie luzy powinny być max. i min. pomiedzy tłokiem a cylindrem (pasowanie)??????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cylinder i tłok
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin