 | cylek.......****/// |  |
Wysłany: Pon 15:19, 07 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak jest lepiej kupić nowy cylek czy dac stary na szlif ???  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 16:20, 07 Maj 2007 |
|
|
konczyflugahugaluga |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007 |
Posty: 188 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to zależy jak z kasą stoisz ale jak dasz a szlif tez nie bedzie źle bedziesz mial troche wiekszą pojemnosc. tylko ze odzaraz nie zrobią i bedziesz musiał poczekac.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:21, 07 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hmm,ja bym zrobił szlif,w sumie prawie tyle samo kasy zaplacisz co za nowy cylinder he!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:23, 07 Maj 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zależy to od ilości kasy noi chyba najważniejsze to stanu tego starego cylka bo jak masz dojebany cylek i chcesz go jeszcze na szlif dać to nie ma sensu lepij kupić nowy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:50, 07 Maj 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja bym brał nowy bo w lepszym stanie będą gwinty a kasą wyjdziesz podobnie a wiesz jak teraz robią szlify czyli do du** ja bym brał nowy najlepiej 60 ccm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:34, 07 Maj 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
też bym brał nówke
chyba że masz czeski albo polski a almotu idealny stan |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:37, 07 Maj 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wg. mnie lepiej nówkę, bo stary cylinder może już być dowalony i to jednak nie jest to. ja kupiłam ostatnio nowy chyba za 70 zł cały zestaw na 60ccm tłok na 2 pierścionki sworzeń i systko co trzeba
poza tym czasami nie opłaca sie robić szlifu cylindra ze względu na finanse bo z małych miejscowości cylinder wyślą do dużej gdzie robią szlif i zapłacisz i tak więcej (tak jest u mnie, wszystko jest wysyłane do gorzowa wielkopolskiego)...
ale wybór należy do ciebie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:46, 07 Maj 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No chyba że masz czeski cylek i wujka tokarza ( jak ja ) to ci szlif zrobi za puszkę piwa.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:02, 07 Maj 2007 |
|
|
luk2583 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Lut 2007 |
Posty: 286 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z Gliwic |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja wole kupic nowke 60cm a nizeli szlif robic  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:26, 07 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja za szlif płace 20 dyszki +10 tłok i 3 pierscionki to raczej jest dużo taniej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|