Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Coś ostatnio słabo się toczy... Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Coś ostatnio słabo się toczy...
PostWysłany: Czw 0:02, 19 Cze 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Więc tak,mam problem z rozpędzeniem w Jawce zauważyłem że gdy zimna,deszcz pada,pogoda ponura po prostu chłodniej jeździ lepiej czuć że tak jakby żwawiej się rozpędza ale gdy jest duchota,ciepło wręcz gorąco i po długiej jeździe to ona zamula nie wiem dokładnie ale myślę nad szlifem albo to przez ten mój zakichany tłok produkcji "no name" który puchnie myślę dać cylinder do szlifu i dać nowy tłok po obróbce (odchudzanie i dostosowanie pod oryginał) i potem wygotowanie w oleju tak jak na pewnej stronie to pisało ale czy jest sens? myślałem nad membranką ale przemyślałem sprawę i sobie odpuściłem bo mój cel narazie to zbieranie na silnik 125cm3 for Jawa,niestety chiński ale cóż począć jak nie ma innych silników które są skonstruowane że mają na płasko cylka...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 0:27, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:50, 19 Cze 2008
czarny125
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Złoczew


poporostu motyl cylek i tlok allbo zle dotarty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:17, 19 Cze 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Gdy jest ciepło, powietrze jest rzadsze. Ale to też może być wina słabej kompresji. Radzę szlif. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:21, 19 Cze 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Cylinder CSSR (Czeski) Myślę nad szlifem by miał 55cm3 ;] do jakiego rozmiaru bym musiał tuleje zeszlifować?.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:25, 19 Cze 2008
AdiK
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Nie zawsze szlif jest dobry, moim zdaniem warto pomyśleć nad kupnem nowego gdyż ten może byc już przegrzany i szlif mało da.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:26, 19 Cze 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


40 mm
Są tłoki na 41mm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:29, 19 Cze 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


niesądze żeby były bo nawet na allegro nie widziałem
ale zawsze można wziąć wymiary i dać tokarzowi żeby zrobił


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:41, 19 Cze 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Dzięki Buniek a 41mm to jak się domyślam 60cm3? co do tłoków robionych przez tokarza to dla mnie za dużo zachodu,Adik a moje zdanie jest odwrotne "nie zawsze dobry może być nowy cylinder lepiej oddać stary do regeneracji-szlifu i raczej tego będę się zawsze trzymał!.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 9:42, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:27, 19 Cze 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Ja bym tutaj miał jeszcze inny powód zamulenia. Gdy jest zimno - mieszanka p-p jest zimna, gdy gorąco - jest ciepła... Jak jest zimna to żwawiej jedzie, gdy gorąca - troszkę gorzej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:26, 19 Cze 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Dokładnie jak Irzyk pisze bo myślicie, że dalczego w turbodoładowanych silnikach stosuje się intercoolery.
Albo tez puchnący tłok.
Wygotowanie nie ma raczej większego sensu i jeśli już chcesz je robić to przed oddaniem tłoka na szlif. Nie polecam od razu szlifować na 55 cc bo mocy dużo nie da, osłabi tuleję i nie da się już wykonać szlifu.
Jak chcesz robić szlif to poszukaj czeskiego tłoka na szlif (są teraz często na allegro za ok. 15-20 zł) i oddaj go by pod jego wymiar zrobili szlif.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:13, 19 Cze 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


O mieszance zapomniałem wspomnieć ale muszę wstawić normalne uszczelki bo te co teraz mam to są z grubszego papieru. Hrm
Co do tłoka coś czuje że może puchnąć ale przejechałem na nim dobre 1,3tys km od remontu,więc? to chyba nie jego wada.
Ok nie będę szlifował na 55cm3 jeśli mają być potem same problemy,postaram zakupić tłok z allegro najlepiej na 1-szlif i potem dam cylinder do zakładu który specjalizuje się tego typu obróbkami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:11, 19 Cze 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Są tłoki do szlifów dokładnie do 4 szlifu 55ccm i na 4 szlif maja 41 mm srednicy... - to taki OT dla Buńka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:14, 22 Cze 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ludzie znalazłem przyczynę!!
Dzisiaj z nudów i braku zajęcia wziąłem się za przeczyszczenie kanału wydechowego bo jak ostatnio przykręcałem kolanko zauważyłem że jest zawalony jak... więc ściągnąłem cylinder i po przemyśleniu ściągnąłem jeszcze tłok po ściągnięciu mogłem tylko powiedzieć O Kur**wa!!
czajcie:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 19:22, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:28, 22 Cze 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


No to masz przyczynę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:59, 23 Cze 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No ba.Cała wina w pierścieniach bo kupiłem gówna za 2zł/szt Hrm i jak widać na zdjęciu ukruszył się,uszkodził mi tłok i tuleje w cylindrze Hrm dzisiaj będę szukał zakładu obejmujący szlify.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pon 8:00, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coś ostatnio słabo się toczy...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin