Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Brak mocy na II i III biegu w Ogarze 200. Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Brak mocy na II i III biegu w Ogarze 200.
PostWysłany: Śro 0:28, 31 Paź 2012
ReBeL03
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Witam mam pewien problem, otóż brakuje mocy na 2i3 biegu mojemu ogarowi 200 czy to moze byc przez zjechane pierścienie? i nad pękniętą nózkę tłoka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:21, 31 Paź 2012
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


zużyte pierścienie= słabsza kompresja i mniej mocy. I uszkodzony masz ten płaszcz tłoka ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:53, 31 Paź 2012
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


wyczysc tlumik, jest to czesta przyczyna takich awarii


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Śro 16:54, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:42, 31 Paź 2012
ogarek2000
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki
Płeć: Mężczyzna


tłumik wyczyść, kolega ma racje, zużyte pierścienie-mniejsza kompresja, i bardzo masz ułamany tłok? najlepiej go zmień z pierścionkami i dotrzyj ładnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:55, 31 Paź 2012
ReBeL03
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Lekko nadłamany a jak tłumik wyczyścic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:03, 01 Lis 2012
Stachu.G
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna


Gdzie i co nadłamane określ dokładnie może mieć to duży wpływ na osiągi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:50, 01 Lis 2012
Cthulhu
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Jak masz nadłamany na dole lekko to większej różnicy to nie robi, sam tak jeździłem kiedyś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:36, 01 Lis 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Podziwiam was za cierpliwość...
Ja z ułamaną płetwą tłoka ni cholery nie mógłbym spać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:33, 01 Lis 2012
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


ja bym kupił tłok pierścienie szlif cylka polerka głowicy przy okazji, przy okazji pare nowych rzeczy i maszyna miota jak szatan.

ale spróbuj odkręcić tumik czy sie polepszy. moja jawa już ledwo ruszała na 1, nie było mowy o rozpędzeniu się na 2. Wkręcała się i jako tako paliła. Po ściągnieciu tłumika odpaliłem i tak nią frygało, moc taka że z 2 jak ruszałem to lepiej ruszała niż wcześniej z 1.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 12:38, 01 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:49, 01 Lis 2012
Cthulhu
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Ja wypalałem tłumik wrzucając go w ognisko Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:17, 01 Lis 2012
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


w mojego się już dmuchnąć nie dało. szczotka do pieca i jazda. drut i skrobałem. co roboty było ale inaczej by nic z twego nei było. polecam to sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:58, 01 Lis 2012
ReBeL03
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Dobra tłok juz mam nowy pierścienie tez, ale moc sie nie zwiększyła jak jechałem na groby ze 2km to tylko raz na 2 wrzuciłem i to było z górki bo zamula jak wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:16, 01 Lis 2012
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


tłumik tłumik i jeszcze raz tlumik ewentualnie popełniasz jakiś błąd przy ustawianiu zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:52, 01 Lis 2012
ogarek2000
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki
Płeć: Mężczyzna


Dobrze tłok zalozyles? Pierścienie na dobry szlif? Tlumik wyczysc!!! I spokojnie docierać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:14, 02 Lis 2012
ReBeL03
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


tłumik wyczyściłem według jakiegoś tam poradnika z internetu, i teraz to daje jak szalony a pierścienie i tłok dałem stare bo teraz to muszę szybko jezdzić do szkoły bo mam 5 km a wyjazd do szkoly to za 10 ósma więć sobie 60km/h jade a w wakacje sobie spokojnie dotrę hehe Wink a mam jeszcze takie pytanie czym uszczelnić kranik??? bo leci mi tam gdzie jest ta wajcha od odkręcania paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brak mocy na II i III biegu w Ogarze 200.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin