Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » 4 bieg lub wsadzenie wiekszej zebatki trzeciego biegu. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 19:05, 24 Paź 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


dobra ale ilu ząbkową zębatkę najlepiej wstawić na wał? bo oryginalna jest 14z to od razu mówię można pokombinować z 16z lub nawet 17z Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:28, 24 Paź 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Łańcuch mógłby być oryginalny, tylko naciągnięty Very Happy Ja mam stary łańcych który ma taki luz na zębatce że spokojnie wlazłaby zębatka o 1z większa. A co do zębatki to może by się dało troch podtuningować to:
http://allegro.pl/item259577780_simson_s50_s51_sr50_nowe_zebatki_zdawcze_16z.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:58, 24 Paź 2007
jony
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubliniec


będąc w warsztacie wymysliłem ze mozna by stoczyc zęby i w jakiejś wiekszej zębatce np. jakiejś zdawczej powiekszyc otwór i to razem zespawac albo jeszcze jak jest zebatka to za zębami odciać cześć która trzyma praktycznie całą zebatke na wale i do tego dospawac zębatke zdawczą albo nawet dwie połączone razem ze soba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:10, 24 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Chodzi Ci, żeby obciąc kawałek tego wystającego bolca od wału, na którym jest zębatka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:12, 24 Paź 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


a pomyślał którykolwiek z was ile mocy straci motorek na tak przerobionej zębatce o ile taka wogóle by się znlazła!! przecież on byłby wtedy bardzo słaby


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:18, 24 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Pomyślał Disarms, pomyślał. Chcąc robic takie przeróbki uprzednio powinno się zrobic tuning mechaniczny, taki porządny. Bo zmiana przełożenia nic nie da na silniku o seryjnej mocy. Dla mnie to logiczne, nie wiem jak dla reszty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:20, 24 Paź 2007
jony
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubliniec


nie chodzi mi o obcinanie wału tylko sciecie z zębatki tego walca co jest za zebatką
ciezko jest to tak wytłumaczyc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:25, 24 Paź 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


buniek92 napisał:
Pomyślał Disarms, pomyślał. Chcąc robic takie przeróbki uprzednio powinno się zrobic tuning mechaniczny, taki porządny. Bo zmiana przełożenia nic nie da na silniku o seryjnej mocy. Dla mnie to logiczne, nie wiem jak dla reszty.


wiadome wiadome na zwykłych osiągach gówno osiągniemy a nie szybkość Wink więc przed zmianą przełożenia należy podrasować jawkę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:25, 24 Paź 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


jeżeli ma się bardzo stuningowany silnik to można pomyśleć o 1 ząbku więcej ale już 2 zęby to może być ciężko, to nie jest zębatka zdawcza gdzie zmiana o 1 ząek daje widoczne efekty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:42, 25 Paź 2007
Pavloor
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Disarms jak w temacie bylo napisane przerobka skrzyni mialaby miejsce dopiero po porzadnym tuningu. A tak w ogole to mam na mysli tuning brawurowy. Przeciez w standard sa juz 11, 12 i 13. Popatrz na Czechow, oni wstawiaja spokojnie 16 i 17.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:11, 25 Paź 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


może i wstawiają większe zębatki ale oni to faktycznie mają ekstremalne sprzęty na jeszcze większych niż "60" zestawach tuningowych z gaźnikiem wchodzącym w skrzynie korbową i dodatkowo z założoną membraną więc przy takich przeróbkach to proszę ale wątpię by ktokolwiek z tego forum mial to wszystko u siebie (pomijam tu ogólnodostępne u nas przeróbki)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:56, 25 Paź 2007
Pavloor
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Zamiast "60" mozna przerobic 50 na 4rzt i bedzie tyle samo mocy dawalo. Membrane juz kupiem. To co opisales robie wszystko oprocz bezposredniego gaznika do skrzyni korbowej. Wiec 16 bedzie dobra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:57, 25 Paź 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


w czechach mają większe cylindry niż 60ccm!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:50, 25 Paź 2007
Pavloor
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


No to jak Czesi maja to my nie mozemy miec? Przeciez na te szpilki nie wejda wieksze niz "60". No chyba ze przerabiaja kartery i daja inne cylindry, ale przeciez z wygladu te cylki co maja to takie same jak nasze nowe "60" Niechce sie kłócić na temat tych cylków w Czechach, bo nigdy nie slyszalem o takich wiekszych. Koniec OT bo sie jeszcze warny posypia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:00, 25 Paź 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Hm, założenie 4 biegu? Jak lokata - bezsensu = przeróbka automatu zmiany biegów + przeróbka położenia wszystkich wałków.
Założenie większej zębatki na 3 bieg = niezła myśl, trzeba dopasować łańcuszek i zobaczyć jaka się zmieści.

Pomijam całkowicie sens takiej przeróbki.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
4 bieg lub wsadzenie wiekszej zebatki trzeciego biegu.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin