Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... » Simson s51 by Przemas Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 21:44, 17 Kwi 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A mi sie wydaje.. ( a jezdzilem tym i owym ) ze to nie dokreci 4 a co dopiero na 5. ale to juz twoje zmartwienie.. lepiej rozwierc te kartery.. sprzedaj w piz du te 60.. i kup pozadne 80-90cc.. wtedy bedziesz zrywal asfalt z tym tlumikiem Wink

PS: A tak nawiasem.. kartery od wersji 3b sa takie same jak 4b ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:47, 17 Kwi 2010
przemas
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kartery są takie same a ja mam zębatke zdawczą 13z a w planach jest 12z bo wole mieć przyspieszenie a nie prędkośc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:56, 17 Kwi 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No to mozliwe ze na mniejszej zebatce zdawczej ci wykreci te obroty.. skor pakujesz kase w 5b to czemu nie 80-90cc ?...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:06, 17 Kwi 2010
przemas
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kasa miała pujść w zrobienie 80cc na mebranie ale że nadarzyła się skrzynia 5b i wydeszek to kupiłem i dalej zbieram kasę. Robię na razie 50cc bo wypróbuję kilka wersji robienia cylków i tyle wybiorę najlepsza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:10, 17 Kwi 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Lepszej od 80cc to 50cc nie zrobisz chocbys bardzo duzo kasy wydal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:26, 17 Kwi 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Requiemm, to nie Jawka, że na 3b nie dokręciłaby do rezo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:37, 17 Kwi 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


zwracam honor.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:56, 01 Maj 2010
przemas
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam

Dostałem wydech załozyłem go pośmigałem trochę na 1 biegu z gazu szedł na koła no to zrobiłem sobie trase no i na 4 biegu przy ok 80km/h złapało mi tłok oto tego efekty cylek idzie do szlifu na 60cc.



A tu skrzynia 5b






a

Cylek





Wczoraj oddałem do szlifu w środę będzie do odbioru. Załatwiłem sobie ładne porzedne nie zniszczone kartery kumpel robi mi je na szpilki m7 i składam w środę/czwartek na 60/4/3, skrzyni 5b. Żeby nie było że znowu do rezo nie dokręcę to 5b ale zębatka 13z i kosz sprzęgła s51.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemas dnia Sob 11:57, 01 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:47, 01 Maj 2010
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


no ja bym chyba wolał dobrą 50tke niż 80tke i ciągle robić bo to padło, albo tamto. myślę ze buniek się ze mną zgodzi bo wie coś na ten temat..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:38, 02 Maj 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie no, fajnie tak pośmigać mocnym Simsonem, ale kiedyś to się musi skończyć. Przychodzi czas, kiedy już nie warto ładować kasy, gdy ma się inne plany.
Ale bez ludzi, którzy bawią się w tuningi, to nie rozwinęło by się tak daleko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:26, 02 Maj 2010
Grzess1995
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Przysieki (kolo Jasła)
Płeć: Mężczyzna


kurde niezla historia tego simka xD ja dzis zamowilem cylek 60 cm3 u kniazwa i czekam na niego ;] mialem zamawiac 6-kanalowy ale troszku za drogi Smile w planach mam jeszcze wydech spawak i gaznik amal 19. W tuleji jednak nie bede nic grzebal bo flinston mi mowil ze jego znajomemu co chwila platynki sie przepalaja to raczej nie opyla Smile zebatke z przodu wymienial nie bede bo jak przed chwila patrzylem to mam 16 tych zabkow :P to chyba dobrze na predkosc maksymalna zrobi a przy cylku 60 to akurat moc bedzie dobra xD zycze szerokosci ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:54, 02 Maj 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


No pojęcie jest nie ma co, nie wiem dlaczego popadacie ze skrajnosci w skrajnosc... Albo seria, albo silnik, który jeździ dopiero od 9k rpm? Przecież można zrobić coś pośredniego co nie przekroczy 10-10,5k rpm. Lekko podnieść i poszerzyć okna i będzie to przyjemniejsze niż seria.
Ale zrobisz jak chcesz, nie namawiam do niczego, tylko prostuję tok myślenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:30, 02 Maj 2010
przemas
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kolejna sprawa, że tuning to nie tylko modyfikacje silnika ale także dobór przełożeń. Jak będę robił coś mocniejszego to oczywiście niżej strojone ale mała pojemność to tylko mocno wysilona.

Grzess1995 Wg mnie w twoim przypadku najlepiej było by podnieść okno wydechowe na 28mm dać zębatke 14z i będzie lepiej niżn na seri 60cc niż na zamulającej zebatce 16z. Do tego spawak i będzie miód malina


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemas dnia Nie 20:31, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:35, 02 Maj 2010
Grzess1995
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Przysieki (kolo Jasła)
Płeć: Mężczyzna


jesli nie to ze cylinderek wegierski 50 szlak trafil <tuleja> to bym juz pewnie jezdzil Smile a w nawiasie przy tej zebatce z przodu zeby licznik chodzil musi byc jeszcze jakas?? bo ja mam tam puste miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:38, 02 Maj 2010
przemas
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Coś tam musi być ten cały napęd licznika a tak nawiasem to orginalna zębatka to 15z przy której licznik nie oszukuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Simson s51 by Przemas
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin