Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... » Simson S51 1986r. by Buniek92 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 10:56, 31 Gru 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Nieumiejętne ścinanie błotników doprowadza do Wieś tuningu... Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:13, 31 Gru 2008
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


No własnie ale niewiem czy fajnie bdzie miec zahlapany cylinder i głowice <wow> xDD i wgl jak juz to tzreba do jakiegoś blacharza żeby wycioł fajnu wzór...;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:19, 31 Gru 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Oryginał nie. ;p Po głowe chodzą mi dwie koncepcje:
1. Lekka - pomalować blachy na białą perłe, ramę na czarno. Tylny błotnik przykrócić i dać nad koło, przedni lekko skrócić i też nad samą oponę obniżyć, przód lekko obniżyć itd.
2. To co wyżej + centralny amortyzator, cofnięte podnóżki, zmiana biegów jak w Jawce, tarczówki na obydwu kołach i jeszcze pare drobiazgów. Ta wersja troszkę bardziej hardkorowa i ciągnie mnie w tą stronę. ;p
Silnikowo to bez zmian - narazie jakieś mocniejsze 50-60cc, a później 85cc. Wszystko własnej roboty.
Scigus, do blacharza? ;| Mam kątówkę, stołówkę, pilniki i ręce. ;| Poza tym, regularnie myję swoje sprzęty, więc nie jest tak źle. ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Śro 11:23, 31 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 6:07, 01 Sty 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Tak,tak fajnie i znowu będzie kolejny tjuner który najwięcej pieniędzy w Polsce wsadził w Simka ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 6:32, 01 Sty 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie bój się, Ronina i tak nie zdołam w tym prześcignąć. Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:40, 01 Sty 2009
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


Noo Wsadz se tarczówki od Etz 250 fajnie wyglądają ;P ... Ja wiem ze napewno masz szlifierkę itp xD.. Ale tak powiedziałem , bo niektórzy to aż do przesady tuningują ;// idą do takiego blacharza i on wszystko mu robi ścina fajnie błotniki itp albo do lakiernika dajesz mu wszystko do malowania .. ja nie miałbym tej satysfakcji że to jest mój tuning ;p xDD Tylko ktoś inny za mnie odwalił robote haah ;P Ale wiem że większość na tym forum samo tuningowało xD ..
Ty też nie jsteś takim tunerem co xD?? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scigus dnia Czw 11:41, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:53, 01 Sty 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wiesz co,to że ktoś robi sam czy ktoś mu robi może zależeć od jakości wykonania gdyby ktoś miał frezarkę dałbym jemu schematy na przerobienie tulei i tulejkę i rób pan,na pewno porządnie by zrobił niż ja a silniczek by się bardziej cieszył Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:08, 01 Sty 2009
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


Noo ja wiem ;P ale silnik to co innego np do blachy to moge posiadać tom szlifierke stołową i normalna pilniki i nożyce do blachy bo to hyba podstawa w garażu ;P... ale jak mam sie do silnika zabierać to muszę do tokarza iść on ma taki sprzęcior xDD Silnik rozumiem =))) bo mi chodzi o wizualny tuning xD Ale ja tylko tak mówiłem bo ja niemiałbym satysfakcji z tego co mi zrobił blacharz albo lakiernik .. niewiem jak inni xD Do silnika bym sie nawet samemu nie zabierał tylko bym leciał do jakiegoś fachowca ;p Wink Very Happy


Używaj znaków przestankowych, bo nie da się tego czytać!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scigus dnia Czw 12:09, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:58, 01 Sty 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Scigus, tarczówki od ETZ ważą po trzy tony każda. ;p Od czegoś japońskiego by były jak już.
Też się z takimi przypadkami spotykałem, że sam nic nie umiał, tylko ktoś mu robił wszystko... No ale przykład z lakierowaniem, który podałeś tutaj nie pasuje. ;p Ja mam możliwość pomalować albo sprejem sam, albo mniej więcej w profesjonalnych warunkach u kumpla, który się tym już długo zajmuje. Co Ty byś wybrał? Ja bez wahania wybieram kumpla. A co do mojego tuningu, to przecież to nie będzie tylko lakierowanie i obcinanie błotników. ;p Pójdę troszkę dalej i na pewno wkład mojej pracy będzie bardzo duży. ;p
Nie jestem takim tunerem, po prostu wybieram lepsze rozwiązania. ;p
Silnik wolałbym jednak sam robić. ;p No wytoczenie nowej tulei, co mnie czeka, jakieś inne prace precyzyjne to na pewno będą wykonywane w zakładzie, znalazłem już takowy. Ale tworzenie nowych okien czy kanałów będzie nadzorowane i wykonywane przeze mnie. ;p
Tak wracając do Simsona - jakieś 30 minut temu skończyłem polerować pierwszy kielich przedniego amortyzatora, jutro pewnie wezmę się za drugi, dziś już mi się nie chce. W następnym tygodniu pójdę po olej i simmeringi, będzie można składać zawieszenie. Simek stoi jak stał, jedynie bez cylindra, który dziś przywlokłem na biurko, mam ochotę troszkę w nim podłubać, ale najpierw kupię frezy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:15, 01 Sty 2009
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


Noo może z tym lakierem przesadziłem ;P... hehe oke tuninguj ;P No to mówie , że trudne rzeczy z silnika najlepiej dać fachowcowi Wink xDD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:14, 03 Sty 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


może od jakiegoś kibelka tarczówki dopasujesz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:45, 28 Kwi 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


http://www.bikepics.com/pictures/1568455/
No i się zaczęło. Lakierowanie w tym miesiącu pewnie, bak zamontowany, zawieszenie wypolerowane (nie ma fotek, nie ma oleju, nie ma uszczelniaczy xd).
Co do silnika - kończę tuleję do mojego 50/4. Czekam na frezy, chyba jutro będą, i zaczynam dopasowywać ożebrowanie. Fotek na razie nie będzie, bo nie i już. Jak skończę cylinder to wszystko wrzucę na bp. ;p
Pozdro. xd

Edit 06.08.2009r.
Mały up. Weekend się zaczął, złapałem za kątówkę, stelaż i go wygiąłem lekko. Zaraz idę przyciąć tylny błotnik wg namalowanej "linii". W tygodniu zapewne zamówię parę rzeczy od p.Kniazia, w tym przedni błotnik i tulejki wahacza, jakieś drobnostki pewnie też. No to chyba tyle, jak narazie. Fotki na samym dole strony:
http://www.bikepics.com/members/buniek92/86s51/default.asp?i=1524127&s=0

Edit 28.04.2009r.
Troszkę nowości. Blachy pomalowane, rama jest w Toruniu, będzie malowana proszkowo. Aluminium cały czas poleruję, jeszcze trochę zostało... Aktualnie czekam na szprychy i troszkę inną niż dotychczas pastę polerską.
Co do silnika, to 50/4 jakiś czas temu skończyłem, dziś poszło do szlifu (tłok DDR). Potrzebuję jeszcze gaźnika 21mm, przejściówki do niego i popychaczy dorabianych z zaworów silnikowych.
No i mój projekt silnika 85cc... Odbiegłem spoooro od początkowej koncepcji, kilka faktów mnie ucieszyło, są możliwosci... Będzie się działo. Dziś odebrałem cylinder od sąsiada - dospawał mi żeberka. Narazie to jest zwykłe 60cc CX.
No i czas na linki do fotek:
Simek http://www.bikepics.com/members/buniek92/86s51/
50/4 http://www.bikepics.com/members/buniek92/504ddr/
85cc http://www.bikepics.com/members/buniek92/p5/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Simson S51 1986r. by Buniek92
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin