Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... » Mustang Jawka Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 19:56, 05 Sty 2010
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Popytam ale najwcześniej na Weekend .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:17, 05 Sty 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ok.

http://www.youtube.com/watch?v=LIcPSH2vdW0&feature=related Film przedstawia fabrycznego Kreidlera 4b jak dobrze jest napisane w opisie posiada 2.9PK czyli KM jak kto woli i przełożenie 15/38, z tego wynika że mój jednak na cylindrze Sima będzie miał dobre 4KM i osiągi jak Simsonek ale przy zdawczej 12z i tył 34 będzie na koło wbijał Smile chyba trza by zębatkę zdawczą większą dorobić albo dopasować. ;]
Ps. zwróćcie uwagę na drogę. Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 0:42, 07 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:20, 05 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Albo z tyłu mniejszą założyć.
Pomyśl jakby to hulało na dłubniętym cylindrze. Ciekawe czy podszedłby cylinder 85cc z Simsona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:41, 05 Sty 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Narazie nie mam zamiaru niszczyć karterów ze względu na rzadkość tego sprzętu w Polsce,ale ogólnie Holendrzy nieźle to przerabiają Mr. Green małe rezoniusze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:48, 05 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


cylindry na alledrogo Exclamation

http://allegro.pl/item862498622_cylinder_tlok_kreidler_flory.html

http://allegro.pl/item862498617_cylinder_tlok_kreidler_florett.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:10, 05 Sty 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


To są cylki do nowych Kreidlerów, do zwykłych skuterów...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:12, 05 Sty 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ten cylinder to chińska podróba do kingwayo podobne...

To je cylinder do kreidlera, http://cgi.ebay.de/Kreidler-Florett-Rs-Zylinder_W0QQitemZ230419779360QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item35a616cf20 no ale cena...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:53, 05 Sty 2010
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ty chcesz taki cylinder do Jawki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:59, 05 Sty 2010
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Jakbyś czytał od poczatku to bys wiedział że Wolfiq ma silnik keidlera i tu głównie teraz o tym mowa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:45, 05 Sty 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Tak i ten cały silniczek co mam pójdzie w tym roku do Jawki ale zanim to nastąpi to trza go wpierw odremontować i doprowadzić do stanu używalności potem przeróbka ramy m.in wypierdzielenie wahacza,wstawienie z Simsona (odwrotnie),kołować nowy napęd no i tyle w skrócie,potem testy dopracowanie tego i owego i na szarym końcu można jeździć,łatwo nie jest ale czy takie przeróbki są łatwe? owszem mógłbym kupić simsona ale tu nie oto chodzi tylko oto np. na zlocie pojawić się Jawką z silnikiem kreidlera czy fabrycznym Simsonem? Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:46, 05 Sty 2010
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ach soryy nie zwróciłem uwagi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:06, 06 Sty 2010
223Mpower
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wszystko fajnie pięknie ale cylinder nie będzie miał chłodzenia bo żeberka ma nie w tą stronę ale jak będzie dobry tłok to nie spuchnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:18, 06 Sty 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Co do chłodzenia "zobaczymy w praniu" duża powierzchnia oddawania ciepła powinna dać radę,jeśli nie,to będziemy myśleć,co do tłoka już nawet mam zachowaną DDR nówkę do S51 także kupić do niego pierścionki i cylek oddać na szlif. ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Śro 0:18, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:48, 06 Sty 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Wolf, nie chodzi o powierzchnie żeber, a ich ustawienie. W takim przypadku powietrze, które przejdzie przez głowice uderzy w pierwsze żebro i coś tam pochłodzi, a pięć kolejnych żeber cylindra będzie chłodzone tylko zawirowaniami powietrza, wiec niezbyt dobrze. Nie wiem, może jakieś nacięcia na żebrach? Powinno pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:11, 06 Sty 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Raczej będą nacięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mustang Jawka
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin