| 
 
	
		| 
 |  | moje 126p i kilka innych maszyn.. |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 19:36, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| daniel126 |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Lip 2012 |  | Posty: 60 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Poprzednie 126 wyglądało tak: [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 Po malowaniu:
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 A teraz jest tak: (nowy maluch
  ) [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 Drzwi & maska:
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 Motorek od el
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 Skrzynia po małym czyszczeniu
 [link widoczny dla zalogowanych]
 zakupiona kupa gratów m.in.
 - Zapłony el
 - Zapłony fl
 - 2 rozruszniki
 - i inne graty
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 Stary motorek FL
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Elementy od skrzyni
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Bak
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Kupa uszczelek
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Mamdżety na półosie & zestaw naprawczy lamp
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Podstawka kowalskiego + dłuższe szpilki
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Gaziory
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Uchylne szyby
 [link widoczny dla zalogowanych]
 wyposażenie wnętrza z elx
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Efekty dzisiejszej pracy
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych](Tu gdzie czerwone kółko to efekt odrdzewiacza)[link widoczny dla zalogowanych]
 Zakupiony podkład, utwardzacz i rozcieńczalnik do wyrobów akrylowych
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 Podłoga zamalowana chlorokauczukiem
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Rozebrana przekładnia kierownicza
 [link widoczny dla zalogowanych]
 W miejsce mocowań przekładni i wspornika poszedł podkład a następnie chlorokauczuk
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 Akcja "składanie układu kierowniczego" zakończona niepowodzeniem. Wspornik powiedział "pier**** nie robie"
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Znalazł się drugi tylko trzeba go złożyć do kupy..
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Tymczasem nowy wspornik
 Wspornik
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 Trochę go rdza przytępiła
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Odrdzewiacz przytępił ją ;p
 [link widoczny dla zalogowanych]
 To różowe na błotniku to osad z odrdzewiacza, rdzą nie ma co się przejmować
   
 Przekładnia
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 kupione cudo do mycia silników
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 serducho oczyszczone z grzechów tzn. silnik po umyciu z syfu (coś kolorek wyblakł na obudowach ale na to znalazł się sposób)
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 kolorek odżył, prawie jak z fabryki
   [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 montaż termostatu
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 prawa część obudowy z termostatem zamontowana
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 up 11.07.2012 23:14
 szczota na szlifierce się skończyła
   [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Nowe podkładki do przykręcania tapicery ;]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Mój Czesiek ostatnim razem zaczął szwankować. Strasznie kopcił i zarzucało świecę bo dostawał za  dużo oleju
  . Brał olej. Dziś postanowiłem rozebrać silnik i myślałem że simmering od strony sprzęgła wyskoczył, a okazało się że rozszczelniło się po między karterami. Prawie 100zł zostawione w sklepie. 
 Kupione łożyska, simmeringi i uszczelki
 [link widoczny dla zalogowanych]
 łożysk i simmeringow było więcej tylko nie mam fotek.
 
 demontaz silnika
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 zdemontowana głowica i cylinder
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 rozebrana skrzynia i sprzęgło
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 kupione nowe tarcze sprzęgłowe
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 zdemontowany zapłon i koło zamachowe
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 głowica i cylinder odbywają kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Przy zdejmowaniu pierścieni jeden szlak trafił
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Karter i pokrywy wymyte
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Umyty wał
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 drugi karter umyty
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Silnik po woli zaczyna nabierać kształtów:
 Wał zamontowany
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Porównanie tarcz sprzęgłowych stare vs nowe
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Nowe pierścienie
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Montaż skrzyni, zamontowane łożyska i simmeringi
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 silnik społowiony
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 zamontowane nowe pierścienie
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 cylinder i głowica przykręcona
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 koło zamachowe zamontowane
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 silnik siedzi już w ramie
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Jutro jeszcze wstawię zamontowany zapłon, i juro będzie chwila prawdy czy będzie to jeździć tak jak należy. Dziś tego nie sprawdziłem gdyż nie miałem oleju HIPOL do silnika, i trzeba będzie wykonać ostatnie regulacje co do zapłonu. Największy problem był z założenie zawleczek na sprężyny do koszyczka sprzęgłowego, samemu nic bym nie poradził, ale jakoś daliśmy radę z tatą
   wymieniona nowa świeca NGK R i przewód wysokiego napięcia, filtr paliwa, silnik zalany olejem hipol.
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych] w tle ziomka cienias
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Przygotowania do malowania ;d
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Sorka za jakość fotek ale były robione widelcem
   
 Odrdzewiacz na pierwszą fale
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Wygarnięty piach ze środka bo było po progi
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Pistolet (dysza 1,3)
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Druga fala traktujemy go BRUNOXEM
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Efekty:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Fala trzecia:
 Podkład antykorozyjny
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 No i malujemy
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Zabezpieczona komora silnika brunoxem, a następnie podkładem anty korozyjnym przed rudą xD
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 wziąłem się za szpachlowanie..
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 kupiona została szpachla natryskowa i jakieś utwardzacze do tego
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 po obmalowaniu szpachlówką
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 i w najlepszym ujęciu xD
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 chciał bym już wybrnąć z elementów lakierniczych, ale nie jest to takie proste jak się wydaje...
 
 że tak powiem pas do wyjebania
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 troche przytarty w wnętrzu
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 oczywiście nie obyło się bez rdzy, od razu zagruntowane burnoxem.
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 po wyschnięciu
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 odkopane gdzieś w aparacie (stary maluch)
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 W posiadaniu jeszcze mam
 WSK 125 i MZ TS 250
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 MZ ETZ 250
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Ogar 200
 [link widoczny dla zalogowanych]
 mam jeszcze jednego ogarka lecz nie mam fotek ;d
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 22:03, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 6 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 20:17, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Joker |  | Moderator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Cze 2009 |  | Posty: 1199 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Ja to bym Ci chyba tylko poradził porobić osobne tematy pod każdy pojazd, bo za dużo zdjęć, nawalonych, przez co mało czytelny post się robi, i musisz przewijać kilometrami, aż się doczytasz  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 20:29, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| kondzio310 |  | Uzależniony od forum |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Cze 2011 |  | Posty: 671 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Przy malczanie jeszcze trochę roboty i bedzie giatara. Jakoś nie jestm zwolennikiem mieszania lakieru z połyskiem z matowymi elementami np. klapa, Przydały by mu sie felgi odmalować, ale myśle że wszystko w swoim czasie. 
 Gdzie kupowałeś łożyska do silnika jawowskiego ?
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 20:43, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| daniel126 |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Lip 2012 |  | Posty: 60 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Osobne tematy zrobię potem   
 Łożyska kupowałem w sklepie gdzie mają części do maszyn, ciągników, łożyska skf, polskie, fag mają, uszczelniacze... Ja kupiłem wtedy polskie bo nie miałem za dużo funduszu, teraz zrobie na SKF
  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 20:44, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 20:56, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Piorko |  | Dziad |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 06 Sty 2007 |  | Posty: 1186 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 34 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Humniska/Rzeszów |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Masa roboty włożona w auto, podziwiam ale mam kilka zastrzeżeń. Raz że nie wierze w te wszystkie cuda odrdzewiacze, z brunoxem konkretnie nie miałem kontaktu ale w przypadku jakiegoś innego cuda o podobnym zastosowaniu(wiem że dużo droższy od brunoxa) - jedyne miejsce którego mi sie nie chciało dokładnie wyczyścić i pomalowałem tym badziewiem zgniło po roku doszczętnie, nie dość że musiałem spawać łate to jeszcze szpachlowałem auto i malowałem od nowa. Dwa - podkład antykorozyjny być musi - epoksyd albo reaktywny albo jedno i drugie. Malowanie akrylem na gołą blache to nieporozumienie. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 21:14, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| felix |  | Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 24 Paź 2012 |  | Posty: 296 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| troszkę uporządkuj ten post plus że uratowałeś piękne maszyny ale ogrmny minus za to że np. pomalowałeś malucha nie prostując pogiętych elementów... |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 21:56, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| daniel126 |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Lip 2012 |  | Posty: 60 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			|  	  | Piorko napisał: |  	  | Malowanie akrylem na gołą blache to nieporozumienie. | 
 Co do brunoxa mam przekonanie
   Nigdy nie malowałem akrylem na gołą blachę, gdzie Ty to widzisz?
   
 
  	  | felix napisał: |  	  | pomalowałeś malucha nie prostując pogiętych elementów... | 
 
 Chodzi o zielonego? - nie było sensu prostować już, bo tylko chciałem żeby przejeździł 2 lata bo podłoga się strasznie posypała, ale nie do jeździł drugiego roku bo się wahacz wyrwał z podłogi
   
 A te drugi przecież jest po szpachlowany.
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 22:02, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 21:59, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| felix |  | Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 24 Paź 2012 |  | Posty: 296 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| ciężko jest rozszyfrować czy na zdjęciach są 2-3 maluchy czy jeden więc uporządkuj ten post... |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 22:02, 11 Sty 2013 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| daniel126 |  | Doświadczony |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Lip 2012 |  | Posty: 60 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| To trzeba czytać ze zrozumieniem. Blablabla Trzeba zrobić porządek i już, bo polecą nagrody/Joker
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... 
 
	
		| Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 1 z 1
 
 |  |  
	|  |  
 |