Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... » moje 126p i kilka innych maszyn..
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
moje 126p i kilka innych maszyn..
PostWysłany: Pią 19:36, 11 Sty 2013
daniel126
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Poprzednie 126 wyglądało tak:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Po malowaniu:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz jest tak: (nowy maluch Mr. Green)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Drzwi & maska:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Motorek od el
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Skrzynia po małym czyszczeniu
[link widoczny dla zalogowanych]
zakupiona kupa gratów m.in.
- Zapłony el
- Zapłony fl
- 2 rozruszniki
- i inne graty
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Stary motorek FL
[link widoczny dla zalogowanych]
Elementy od skrzyni
[link widoczny dla zalogowanych]
Bak
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupa uszczelek
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamdżety na półosie & zestaw naprawczy lamp
[link widoczny dla zalogowanych]
Podstawka kowalskiego + dłuższe szpilki
[link widoczny dla zalogowanych]
Gaziory
[link widoczny dla zalogowanych]
Uchylne szyby
[link widoczny dla zalogowanych]
wyposażenie wnętrza z elx
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty dzisiejszej pracy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych](Tu gdzie czerwone kółko to efekt odrdzewiacza)[link widoczny dla zalogowanych]
Zakupiony podkład, utwardzacz i rozcieńczalnik do wyrobów akrylowych
[link widoczny dla zalogowanych]


Podłoga zamalowana chlorokauczukiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozebrana przekładnia kierownicza
[link widoczny dla zalogowanych]
W miejsce mocowań przekładni i wspornika poszedł podkład a następnie chlorokauczuk
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Akcja "składanie układu kierowniczego" zakończona niepowodzeniem. Wspornik powiedział "pier**** nie robie"
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazł się drugi tylko trzeba go złożyć do kupy..
[link widoczny dla zalogowanych]
Tymczasem nowy wspornik
Wspornik
[link widoczny dla zalogowanych]


Trochę go rdza przytępiła
[link widoczny dla zalogowanych]

Odrdzewiacz przytępił ją ;p
[link widoczny dla zalogowanych]
To różowe na błotniku to osad z odrdzewiacza, rdzą nie ma co się przejmować Smile

Przekładnia
[link widoczny dla zalogowanych]

kupione cudo do mycia silników
[link widoczny dla zalogowanych]

serducho oczyszczone z grzechów tzn. silnik po umyciu z syfu (coś kolorek wyblakł na obudowach ale na to znalazł się sposób)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolorek odżył, prawie jak z fabryki Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

montaż termostatu
[link widoczny dla zalogowanych]

prawa część obudowy z termostatem zamontowana
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

up 11.07.2012 23:14
szczota na szlifierce się skończyła Sad
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowe podkładki do przykręcania tapicery ;]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój Czesiek ostatnim razem zaczął szwankować. Strasznie kopcił i zarzucało świecę bo dostawał za dużo oleju Sad. Brał olej. Dziś postanowiłem rozebrać silnik i myślałem że simmering od strony sprzęgła wyskoczył, a okazało się że rozszczelniło się po między karterami. Prawie 100zł zostawione w sklepie.

Kupione łożyska, simmeringi i uszczelki
[link widoczny dla zalogowanych]
łożysk i simmeringow było więcej tylko nie mam fotek.

demontaz silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zdemontowana głowica i cylinder
[link widoczny dla zalogowanych]

rozebrana skrzynia i sprzęgło
[link widoczny dla zalogowanych]

kupione nowe tarcze sprzęgłowe
[link widoczny dla zalogowanych]

zdemontowany zapłon i koło zamachowe
[link widoczny dla zalogowanych]

głowica i cylinder odbywają kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy zdejmowaniu pierścieni jeden szlak trafił
[link widoczny dla zalogowanych]

Karter i pokrywy wymyte
[link widoczny dla zalogowanych]

Umyty wał
[link widoczny dla zalogowanych]

drugi karter umyty
[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik po woli zaczyna nabierać kształtów:
Wał zamontowany
[link widoczny dla zalogowanych]

Porównanie tarcz sprzęgłowych stare vs nowe
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowe pierścienie
[link widoczny dla zalogowanych]

Montaż skrzyni, zamontowane łożyska i simmeringi
[link widoczny dla zalogowanych]

silnik społowiony
[link widoczny dla zalogowanych]

zamontowane nowe pierścienie
[link widoczny dla zalogowanych]

cylinder i głowica przykręcona
[link widoczny dla zalogowanych]

koło zamachowe zamontowane
[link widoczny dla zalogowanych]

silnik siedzi już w ramie
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro jeszcze wstawię zamontowany zapłon, i juro będzie chwila prawdy czy będzie to jeździć tak jak należy. Dziś tego nie sprawdziłem gdyż nie miałem oleju HIPOL do silnika, i trzeba będzie wykonać ostatnie regulacje co do zapłonu. Największy problem był z założenie zawleczek na sprężyny do koszyczka sprzęgłowego, samemu nic bym nie poradził, ale jakoś daliśmy radę z tatą Smile
wymieniona nowa świeca NGK R i przewód wysokiego napięcia, filtr paliwa, silnik zalany olejem hipol.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] w tle ziomka cienias
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przygotowania do malowania ;d
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorka za jakość fotek ale były robione widelcem Smile

Odrdzewiacz na pierwszą fale
[link widoczny dla zalogowanych]
Wygarnięty piach ze środka bo było po progi
[link widoczny dla zalogowanych]
Pistolet (dysza 1,3)
[link widoczny dla zalogowanych]

Druga fala traktujemy go BRUNOXEM
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fala trzecia:
Podkład antykorozyjny
[link widoczny dla zalogowanych]

No i malujemy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabezpieczona komora silnika brunoxem, a następnie podkładem anty korozyjnym przed rudą xD

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wziąłem się za szpachlowanie..

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kupiona została szpachla natryskowa i jakieś utwardzacze do tego
[link widoczny dla zalogowanych]

po obmalowaniu szpachlówką
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i w najlepszym ujęciu xD
[link widoczny dla zalogowanych]

chciał bym już wybrnąć z elementów lakierniczych, ale nie jest to takie proste jak się wydaje...

że tak powiem pas do wyjebania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
troche przytarty w wnętrzu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiście nie obyło się bez rdzy, od razu zagruntowane burnoxem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po wyschnięciu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

odkopane gdzieś w aparacie (stary maluch)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W posiadaniu jeszcze mam
WSK 125 i MZ TS 250
[link widoczny dla zalogowanych]

MZ ETZ 250
[link widoczny dla zalogowanych]

Ogar 200
[link widoczny dla zalogowanych]
mam jeszcze jednego ogarka lecz nie mam fotek ;d


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 22:03, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:17, 11 Sty 2013
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Ja to bym Ci chyba tylko poradził porobić osobne tematy pod każdy pojazd, bo za dużo zdjęć, nawalonych, przez co mało czytelny post się robi, i musisz przewijać kilometrami, aż się doczytasz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:29, 11 Sty 2013
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Przy malczanie jeszcze trochę roboty i bedzie giatara. Jakoś nie jestm zwolennikiem mieszania lakieru z połyskiem z matowymi elementami np. klapa, Przydały by mu sie felgi odmalować, ale myśle że wszystko w swoim czasie.

Gdzie kupowałeś łożyska do silnika jawowskiego ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:43, 11 Sty 2013
daniel126
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Osobne tematy zrobię potem Smile

Łożyska kupowałem w sklepie gdzie mają części do maszyn, ciągników, łożyska skf, polskie, fag mają, uszczelniacze... Ja kupiłem wtedy polskie bo nie miałem za dużo funduszu, teraz zrobie na SKF Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 20:44, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:56, 11 Sty 2013
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Masa roboty włożona w auto, podziwiam ale mam kilka zastrzeżeń. Raz że nie wierze w te wszystkie cuda odrdzewiacze, z brunoxem konkretnie nie miałem kontaktu ale w przypadku jakiegoś innego cuda o podobnym zastosowaniu(wiem że dużo droższy od brunoxa) - jedyne miejsce którego mi sie nie chciało dokładnie wyczyścić i pomalowałem tym badziewiem zgniło po roku doszczętnie, nie dość że musiałem spawać łate to jeszcze szpachlowałem auto i malowałem od nowa. Dwa - podkład antykorozyjny być musi - epoksyd albo reaktywny albo jedno i drugie. Malowanie akrylem na gołą blache to nieporozumienie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:14, 11 Sty 2013
felix
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna


troszkę uporządkuj ten post plus że uratowałeś piękne maszyny ale ogrmny minus za to że np. pomalowałeś malucha nie prostując pogiętych elementów...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:56, 11 Sty 2013
daniel126
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Piorko napisał:
Malowanie akrylem na gołą blache to nieporozumienie.

Co do brunoxa mam przekonanie Smile
Nigdy nie malowałem akrylem na gołą blachę, gdzie Ty to widzisz? Rolling Eyes

felix napisał:
pomalowałeś malucha nie prostując pogiętych elementów...


Chodzi o zielonego? - nie było sensu prostować już, bo tylko chciałem żeby przejeździł 2 lata bo podłoga się strasznie posypała, ale nie do jeździł drugiego roku bo się wahacz wyrwał z podłogi Hrm

A te drugi przecież jest po szpachlowany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 22:02, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:59, 11 Sty 2013
felix
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna


ciężko jest rozszyfrować czy na zdjęciach są 2-3 maluchy czy jeden więc uporządkuj ten post...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:02, 11 Sty 2013
daniel126
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


To trzeba czytać ze zrozumieniem.
Blablabla Trzeba zrobić porządek i już, bo polecą nagrody/Joker


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moje 126p i kilka innych maszyn..
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin