|
 | Mój Ogarek |  |
Wysłany: Pią 20:52, 13 Paź 2006 |
|
|
| Łysy Wąż |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 24 Lip 2006 |
| Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Walcie prosto z mostu na temat mojego ogarka. Mile widziane komentarze!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tu jest dzisiejse zdjecie, wymieniłem tylnie resoty założyłem od jawki pancernika,i założyłem lustrko:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łysy Wąż dnia Pią 1:15, 27 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| |
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 22:26, 13 Paź 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jest nawet spoko,sam mam ogara
ale odpicuj go i doprowadz do takiego stanu(bo widze niedociągnięcia np.wyrobiona góma na ladze amora itd. takie drobne)do stanu perfekcyjnrgo
a potem weż sie za tuning bo narazie troche za mało
moja ocena to 4 na 6 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:26, 13 Paź 2006 |
|
|
| suamerk |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Cze 2006 |
| Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| hmmmmmmm, moim zdaniem trzebaby zmienić lakier, polerke silnika zrobić, umyć koła. ale fajne siedzenie wyglada jak nowe, no i ciekawa owiewka, ale pomalowałbym go jakoś fajnie a co do oceny to 3 na 6 zeby cie zmobilizowac do pracy i tuningu!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:04, 14 Paź 2006 |
|
|
| welzi |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 19 Kwi 2006 |
| Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mi sie za bardzo nie podoba... za dużo naklejek, obdarty lakier, troche zaniedbany. Troche bedzie roboty doprowadzic go do b. dobrego stanu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:20, 14 Paź 2006 |
|
|
| wojtas91 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Lut 2006 |
| Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przeciętny :P
3,5/6  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:46, 22 Paź 2006 |
|
|
| Motocyklista112 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 24 Wrz 2006 |
| Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jak dla mnie to tylko 3 na 6, bo ten lakier ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:19, 22 Paź 2006 |
|
|
| tony d |
| Zagubiony na Forum |

|
| |
| Dołączył: 06 Lip 2006 |
| Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jak dlamie bez komenterza napewno owiewke trzeba ustawic bo jest tak ustawiona jakby cały czas na przednim kole jechał,wywalic tą lampe z malczana z przodu i dac do tyłu zmienic lakier i lusterka pokupywac dac jakies kierunki. wypolerowac wszystko i normalnie gicior bryka jak sie patrzy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:27, 26 Paź 2006 |
|
|
| mustang-tuned |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 26 Paź 2006 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| szczerze powiem ze troche lipa....moglbys w niego pray wiecej wlozyc!!tu są zdjecia mojej jawki.tylko brakuje chromu na felach:(no ale wszystkiego nie mozna miec;)==> [link widoczny dla zalogowanych] a i jeszcze jedno jawa jest w trakcie malowania ramy zmiany tłumika zamontowaniu kufrów itp:)Pozdrawiam:)!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 1:25, 27 Paź 2006 |
|
|
| tony d |
| Zagubiony na Forum |

|
| |
| Dołączył: 06 Lip 2006 |
| Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| zeby w tym ogarze była moja rama z jawki i twój silnik to by było cus heheh |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 6:32, 27 Paź 2006 |
|
|
| suamerk |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Cze 2006 |
| Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| mustang-tuned napisał: | | szczerze powiem ze troche lipa....moglbys w niego pray wiecej wlozyc!!tu są zdjecia mojej jawki.tylko brakuje chromu na felach:(no ale wszystkiego nie mozna miec;)==> [link widoczny dla zalogowanych] a i jeszcze jedno jawa jest w trakcie malowania ramy zmiany tłumika zamontowaniu kufrów itp:)Pozdrawiam:)!! |
nizly sprzęt a ten tłumik na zdjeciu co jest to co to?? na jaki tłumik zmieniasz?? jakie masz osiagi?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 10:43, 27 Paź 2006 |
|
|
| mustang-tuned |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 26 Paź 2006 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tłumik pochodzi ze starej maszyny rolniczej(jest tylko po lekkich przeróbkach zeby mozna go bylo zamontowac;),osiągi to mniej wiecej jak sie rozgrzje to 70km/h,jak zimna to nawet na 2 mozna do 50km/h dociągnąc:)Spalanie w granicach 2-2,5L /100km.Silnik jest niemieckiej produkcji,minimalnie rózni sie wygladem od czeskiego(nie widac tego na zdjeciu)i wkreca wyzsze obroty. Tłumik zamieszam zalozyc taki jak w simsonach tylko ze wzgledów estetycznych:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolanko tłumika tez zostanie wymienione na nowe:)  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:31, 27 Paź 2006 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak silnik może być Niemiecki  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:04, 27 Paź 2006 |
|
|
| mustang-tuned |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 26 Paź 2006 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W Niemczech tez przeciez były jawy 50ccm tylko ze nie sciągały silnika z czech tylko miały swoją fabryke.Montowali z lepszych materiałów(jak to niemcy) i jakims cudem silnik wkreca wyzsze oborty:)Jeśli nie wierzysz to nie musisz.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:17, 27 Paź 2006 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie no wierzę ale na znamionówce masz napisane MADE IN NRD (czy coś podobnego)  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:43, 27 Paź 2006 |
|
|
| mustang-tuned |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 26 Paź 2006 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szczerze to ja ten silnik kupiłem od wujka z niemiec bez papierów.Przebijałem nr na wszelki wypadek:)Wujek mieszka i zajmuje sie motorkami i samochodami w Niemczech.Dlatego moja starsza jezdzi VW a brat cioteczny OPLEM:) [/quote] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|
|