Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... » jawa typ 20 1974 r. Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
jawa typ 20 1974 r.
PostWysłany: Sob 18:51, 13 Paź 2012
przemos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łodź


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:07, 13 Paź 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Jawka trochę zapuszczona, dużo pracy przy niej czeka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:49, 14 Paź 2012
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Ta jawa zapuszczona?! Tylko pomalować wyczyścić i piekna jawa. W mojej blachy były tak przegniłe że trzeba było wspawywać nowe elementy blachy, wszystko prostować i szpachlować, felgi takie że szprychy palcami mogłeś ułamać jakbyś trochę siły użył. Tak że nie zniechęcać się, szybki remoncik i jawa ideał. Fajne ma siedzenie Wink

choćby same blachy pomalować, zaprawki na rame i ładnie umyć to juz by było coś, dzień roboty chyba że zdzieranie lakieru do gołej blachy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 10:51, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:34, 14 Paź 2012
przemos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łodź


Witam!
Jawa jest powoli rozbierana, pierwsze blachy już są wypiaskowane i pomalowane podkładem. Praca przy niej to przyjemność.
Jest prawie kompletna poza drobnymi elementami(filtr pow.śruba do obudowy silnika,klosz tylnej lampy).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:06, 14 Paź 2012
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Za ile? Z papierami?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:16, 14 Paź 2012
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Fajna, ten sam typ co moja, aluminiowe klamki, stary tłumik, tylko rolgaz widze że masz jakiś do bani, nieoryginalny. Nawet blachy nie są pogięte i jest kompletna, wyczyścić, pomalować, poszanować i bedzie cieszyć oko Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:51, 15 Paź 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


No tak, obrócony rozgaz to do bani rolgaz... Mr. Green

Stopkę centralną wyprostuj i porządnie obspawaj, bo tak to nic z niej po 3 miesiącach eksploatacji nie będzie. Samo prostowanie niestety nie wystarczy.
Przełącznik długie/krótkie, klakson gdzie się ukrył?
Troszkę syf, ale jeszcze będą z niej ludki. Możesz zapodać fotkami bagażnika?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:30, 15 Paź 2012
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Do bani jest z tego względu że linka idzie na zewnątrz a nie po ludzku - w kierownicy Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:33, 15 Paź 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


W kierownicy rolgaz mi strasznie ciężko chodził, a nasmarowany to miałem jak zawsze. Na lince rowerowej może lżej chodzić, bo jest cieńsza, ale... No nie wiem, jak na moje to lepiej takie podzespoły mieć luźne i przewidywalne, niż pojechać i potem orła cień zobaczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:37, 16 Paź 2012
przemos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łodź


Papiery mam(wszystkie umowy,tablica rej. oprócz dowodu rej. zagubił się) w następnym tygodniu idę do urzędu spróbować zarejestrować.
Koszt zakupu 400 zł
Sygnał, przełącznik są na miejscu.
Bagażnik zdjęty i zastanawiam się czy go zostawić?
W wolnej chwili wrzucę zdjęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:15, 16 Paź 2012
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


kurde mam mustanga a pomimo to i tak wolał bym kaczkę.Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:47, 16 Paź 2012
przemos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łodź


Jak macie zdjęcie orginalnej manetki gazu (rolgazu) to będę wdzięczny za wstawienie.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemos dnia Wto 20:30, 16 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:58, 16 Paź 2012
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Chodzi po prostu o to że musisz obrócić rollgaz o 180 stopni około, żeby wyjście linki było na dole, nie na górze. Weź jak masz jeszcze nie do końca rozebraną porób kilka zdjęć, montażu sprężyny stopki centralnej i podeślij mi na priv albo tu wrzuć jak możesz Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:20, 16 Paź 2012
przemos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łodź


Dzięki za wyjaśnienia!
Zdjęcia dołączyłem do linku powyżej, stopka jest już u spawacza.
Sprężyna była zaczepiona centralnie, ale to chyba nie fabryczne mocowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:55, 17 Paź 2012
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


Spręzyne masz dobrze, zabrycznie zamocowaną, zwróć uwage na to ze masz tam otwory do montazu, w mustangu tak samo miałem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jawa typ 20 1974 r.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin