Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny... » FSM 126 BIS by Rutkowski Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 19:57, 08 Lis 2009
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


W samochodowych żywotność o wiele lepsza. NGK V-Line i spokój będzie, jak nie chcesz krajowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:29, 08 Lis 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Właśnie mam NGK i wszystko było ok dopóki się zimno nie zrobiło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:28, 09 Lis 2009
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


Kup bosha takie jak są w cinkolu 700cc Smile Według mnie to bedzie dobra inwestycja Smile


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:50, 09 Lis 2009
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


mar3g napisał:
Irzyk ma racje zapaćkaj podwozie jak nie chcesz mieć na wiosnę auta jak flinstonowie Mr. Green
a tak poza tym to fajny malczan u mnie jest tylko jeden bis


co chcesz od Flinstonów? Mr. Green ;P
sory ze odbieglem od tematu...

w tych BISach jest silnik taki sam jak w Cinquecento 700??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:12, 10 Lis 2009
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


pojemnosciowo to tak nie wiem jak z budową ale Cinquecento były chyba też 900 a i w cinq'u silniczek siedzi z przodu to pewnie troszkę inna budowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:57, 11 Lis 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Silniczek niewiele się różni od tych montowanych w cinquecento 700
zasadnicze różnice dotyczą "góry" silnika [inny gaźnik i nieco większe zawory]
I silnik w cienkim 700 kręci w przeciwnym kierunku

Dziś trochę padało i niestety uszczelki nie zdały egzaminu, puszcza uszczelka tylnej klapy i uszczelka szyby w drzwiach po stronie kierowcy.
W bagażniku miałem małą kałużę i zaciek na tapicerce lewych drzwi Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pon 19:00, 30 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:12, 13 Lis 2009
lewy
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


wiesz ja mam malacza na części to mogę zobaczyć w jakim stanie one są


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:56, 13 Lis 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Kupiłem nowe świece i kable zapłonowe. Wybrałem czteroelektrodowe świece BOSCH W78, na tym nie ma co oszczędzać Mr. Green
Po wymianie kabli i świec bobek odpala bez zająknięcia, poprawiła się znacząco kultura pracy i nie muszę go już tag długo trzymać na ssaniu żeby nie zgasł, a silnik chętniej wchodzi na obroty Twisted Evil

Na pobliskim szrocie namierzyłem już dawce części, jutro jadę ogołocić go z rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:56, 13 Lis 2009
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


pieniędzy nie zapomnij bo pojedziesz powybierasz i nie będziesz miał z czego zapłacić xD

a tak na serio tez kiedys stary miał malucha ale poszedł sie maluch
*ebać teraz bo wcześniej jeszcze mój brat cioteczny go miał a później nastały mu czasy golfa i tez długo nie pojeździł bo umarł (śp.25l).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joker dnia Pią 20:58, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:42, 13 Lis 2009
kudi
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna


Spoko ten twój Maluszek widać ze zadbany i woogule :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:46, 19 Lis 2009
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


skoro bis tak ładnie chodzi na 4 elektrodowych siwiecach i nie trzeba go trzymac na ssaniu Smile Sądze ze zastosuje to samo w cintku... bo dopuki sie nie zagrzeje strach wyjezdzac ze skrzyzowania.... Bo gasnie Smile No własnie panie rutkowski bis ma regulacje zaworów hydrauliczna?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:52, 19 Lis 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Oj chyba nie, myślę że hydrauliczną regulację to dopiero w Cinquecento wprowadzili.
Mam książkę do mojego malca i nie ma tam mowy o hydraulicznej regulacji Hrm

Wymień sobie kable zapłonowe i świeczki to powinno mu pomóc. Jak nie pomoże to weź się za gaźnik, z tego co wiem to masz tam ASIAN'a który jest dość problematyczny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:13, 20 Lis 2009
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


nie, misiak ma VERBERa xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:59, 12 Lut 2012
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Miał być oryginał ale koncepcja się zmieniła Twisted Evil

W sierpniu 2010 miałem ambitny plan zrobić remont blacharsko lakierniczy i wybrać się na 7 ogólnopolski zlot fiata 126p ale nie wyrobiłem się czasowo.
Kilka zdjęć zrobionych w trakcie remontu:

I po remoncie:


marzec 2011, silnik 700 dokonał swojego żywota Sad i zrobiło sie miejsce na nowe serce

;D


126 BIS reborn ;D pierwsze odplenie
http://www.youtube.com/watch?v=HfGCN0uocBA

bisek przeszedł badanie techniczne ;D


ostatnie zdjęcia przed wyjazdem na 8 ogólnopolski zlot do Torunia



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:24, 13 Lut 2012
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


no nawet się ladnie prezentuje w tej zieleni Wink ciekawe masz te IG
a ten smerfowaty FL skąd przywedrował do ciebie jesli mozna zapytac? ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FSM 126 BIS by Rutkowski
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin