Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » śmiechowe rozmowy na gg... i nie tylko Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 22:16, 11 Maj 2009
ogr
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myślenice


w majowke
<bart> bylismy pic i pilismy 3 dni z rzedu
<bart> niektorzy ogromne ilosci
<bart> 3 dnia kumpel poszedl do kibla
<bart> po chwili przerazliwy krzyk "WYSRAŁEM JELITA"
<bart> jak przyjechala karetka okazalo sie ze koles mial tasiemca ktory nie wytrzylal stezenia alkoholu
<bart> i po prostu chcial sie ratowac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ogr dnia Pon 22:20, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:14, 12 Maj 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


To ładnie gazowaliście Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:18, 12 Maj 2009
KUBA1
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: kielce
Płeć: Mężczyzna


ogr rozwalilo mnie to


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:05, 12 Maj 2009
ogr
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myślenice


hehe Mr. Green u nas zawsze są przypały



pamiętam jak w kiblu napisaliśmy Teksy

"Jak sie dyrek w drzwiach zabuja gaś peta łap za hu*** Smile

potem zmazali to o profesorce

" Pani ...... głupia CIpk*** ciągle mówi siadaj pytka "

...... -imie profesorki Mr. Green Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ogr dnia Wto 23:29, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:01, 23 Wrz 2009
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Cichy: Stryjek mowił ze z kierunkowskazu dobrze sie wino piło na łąkach. No cóż. Sprawdzimy ;P
23 wrz 09, 18:46
Cichy: (nie było wtedy jeszcze samochodu, ogolnie w tych czasach prawie nikt nie miał)- bezcenna xD
23 wrz 09, 18:45
Cichy: przywóz starego szrotu od babci-0,1zl na paliwo. Kupno czesci do tego zlomu-200zł. Mina babci po ujrzeniu sprawnego mottocykla ktory stal u niej 30 lat w garazu i ktory byl kiedys pojazdem rodzinnym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:58, 23 Wrz 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jak można wino pić? to jakieś kształtne takie były?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:17, 24 Wrz 2009
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


odkrecało się klosz kierunkowskazu i służył jako kubeczek Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:01, 25 Wrz 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


A jak nie ma kubeczka to się z gwinta ciągnie :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:38, 25 Wrz 2009
mar3g
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Podolsze
Płeć: Mężczyzna


ja pamiętam jak bylem 2 lata temu na wakacjach na bacówce u znajomego,jak nie było z czego pic(picie to główne zajęcie bacy) to odcinaliśmy denko od puszki albo od butelki po malej pepsi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:22, 25 Wrz 2009
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


rutkowski napisał:
A jak nie ma kubeczka to się z gwinta ciągnie :P

No wiesz, z kartonu trochę ciężko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:14, 25 Wrz 2009
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


<kasia> cze, poklikamy
<jebie_twij> zobacz moj nick
<kasia> no widze i co ?
<jebie_twij> nie rozumiesz...
<kasia> nie, ale moze sie lepiej poznamy :]
<jebie_twij> ja cie znam
<kasia> z kad ?
<jebie_twij> popatrz na moj nick...
<kasia> tata ?



<TmK> Jakiego masz kompa
<GoGo> Srebrnego
<TmK> No ale jaki jest ??
<GoGo> Szybki
<TmK> Kur** no , ty mnie nie rozumiesz
<TmK> Jaki masz procesor ?
<GoGo> Siwy
<TmK> Kur*aaaaaaa
<TmK> Ile masz ram ?
<GoGo> Jedną, kupiłem dzisiaj bo tylko rama była , nie było delmy
<TmK> jezu , a ile masz lat ??
<GoGo> Dali mi 3 , jeszcze 1 rok i wychodze
<TmK> Nie kapuje cie koleś
<GoGo> Wiem , rudy na mnie wykapował



<seth> przetłumaczysz mi tekst?
<Phaet> ok wal
<seth> "ty nie mogę motyl z tą swoją nie mogęą bandą pojebów"
<Phaet> to będzie tak...
<Phaet> "Szanowny marszałku, wysoka izbo"
<seth> lol chodziło mi na angielski Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:57, 15 Lis 2009
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


<Ona1> Kobiety tez mogą robić tyle pompek?
<On1> jasne ze tak, ujedrnicie piersi, spalicie troche tluszczyku z cialka Wink
<Ona2> Ale to nie fair, bo my mamy dodatkowy balast do podniesienia :PP
<On2> Nie ma problemu, pompki możecie robić bez makijażu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
śmiechowe rozmowy na gg... i nie tylko
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin