Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » Romet CRS 50 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Romet CRS 50
PostWysłany: Śro 12:20, 04 Lip 2007
Ogarowiec
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


tak więc co o nim myślicie warto go zakupić, jak wam sie podoba?

http://www.romet-motors.pl/produkty_motocykle_crs50.html

http://cichymotocykle.pl/content/view/63/52/

A to duża fotka:

http://images27.fotosik.pl/7/cf0cce823d8c7143.jpg

Czekam na wasze opinie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:39, 04 Lip 2007
Przemo
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5


łoo takiego jak bym mial to chlopie.ALe jego minus to ze jest taki drogi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:45, 04 Lip 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


wygląd fajny wszystko ok ale za tą cene mam japończyka 50-80ccm
ps: osiągi powalają z nóg ciekawe jak potem to chcesz odblokować :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:05, 04 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Jaką ładną dt bym miał za to sianko ooo a mtx jaki wypaśny by był :] Ja i tak wole japonie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:11, 04 Lip 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Widać kolega lubi chińczyki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:27, 04 Lip 2007
Ogarowiec
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Może i nie lubię chińczyków, ale tylko one mi pozostają, bo rodzice już oświadczyli że mi używki nie kupią Sad (nawet japońca) wiec pozostaje mi nowy sprzęt a stać mnie tylko na Rometa, ale on nie jest taki zły po odblokowaniu idzie tak około 85 km/h Wink

BTW: William też ma chińczyka (k125) i co?? wybrał sie nim na wyprawę licząca około 1000km i tak w ogóle bardzo chwali ten sprzęt, mówi że jak Japonia;) a i tak jeszcze na dodatek to Yamaha to niby japoński sprzęt, a YBR 125 produkowana jest w Chinach Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:16, 05 Lip 2007
mizgu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań city


ogarowiec japonskie motorowery a chińskie motorowery to wogule inna sprawa Cool Dt jest bardzo dobrym trwałym motorowerem . Ma bdb osiągi. Jęsli chodzi o chińskie wyroby silniniki nie są sz tak złe jak wszyscy myślą. Mają dośc dobre osiągi ale..... po 2000km a nnawet mniej zdażają sie już awarie Sad Dlatego nikt niema zaufania do chińczyka Cool Wienc na twoim miejscu przekonał bym rodzinke na używaną dt lub honde mb :P Karol ma racje za te pieniądze dostaniesz dt w bdb stanie i ci długo pojeździ(bendziesz miał frajde z jazdy) pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:43, 05 Lip 2007
STIG
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


Koledzy, koleżanki... Czemu tak się uwzięliście na tego Rometa? Moim zdaniem, jeśli chłopak jest takim szczęsciarzem, że mu rodziciele zafundują sprzęt i to właśnie nowy, to tylko sie cieszyć ^^ W dodatku, myślę, że ten Romet jest niczego sobie, no ale to tylko spekulacje... tyle że kto z Was jeździł na takim? Pewnie niewielu... Więc każdy z Was, kto nie jeździł ocenia tylko na podstawie opini/ stereotypów o chińskich skuterach. Do niedawna czymś co wkurzało w skuterach większość forumowiczów, była automatyczna skrzynia biegów. No to co, Romet wyciąga rękę i do swojej oferty wprowadza zgrabne pięćdziesiątki, z manualną skrzynią biegów, które dodatkowo stylistycznie wyglądają już jakoś tak motorowerowniej (taki sobie neologizm Wink )... A tu ciągle się coś nie podoba, teraz to znowu, że Chiny... Uważam, że jeśli to jest nówka, dodatkowo świetnie wygląda i pewnie na gwarancji, z serwisem, to nic tylko brać, przy okazji w końcu ktoś będzie mógł się wypowiedzieć i wtedy się przekonamy, jak to funkcjonuje Wink Pozdrawiam wszystkich, a Ciebie Ogarowiec zachęcam do kupna tego motorka, skoro masz taką możliwość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:28, 05 Lip 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


zagdzam sie STIG jak Ci rodzice chcą kupić to sobie go kup ładny wygląd i wogule.
Bo może sie tak zdarzyć ze bedziesz namawiał rodziuców do uzywanej np. dt i wogule Ci nic niekupiąMr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:14, 05 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Stig to zależy kto czym jeździł jechałem na tym romecie i jeżeli ktoś sie przesiądzie bezpośrednio z jawki na to to bedzie czuł jak by jechał wsk. Jak ja wsiadłem na tego motka to czułem sie jak na zajechanej dt 50mx...... Dlatego ja mówie że to gówno bo jest wolne i moim zdaniem bedzie sie psuć bo to niestety chińczyk. Ale są też zalety gwarancja no i świadomość że masz nowy motor. A teraz coś o dt. Dt 50 to już jest coś dla przeciętnego jawkowicza ale do prawdziwego terenu sie nie nadaje. Dt 80 to już sprzęt który napewno każdemu sie spodoba i dobry egzemplarz zearej. na 50 długo bedzie służył właścicielowi. A teraz coś o dt 125..... Jak dla mnie to ten motor już jest dla osób które mają bardzo duży staż w jeździe motorkiem ponieważ 35 konna odblokowana dt potrafi osiągnąć ponad 160km/h i to nie są żarty. Zdażają sie egzemplarze zarejestrowane na 50ccm lub można to uczynić we własnym zakresie ściągając z zza granicy i załatwiając wszystkie papiery na 50. Wiec wybór należy do kupującego co wybierze ja jednak sie bede nadal upierał przy DT Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:17, 05 Lip 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ja bym wolał DT ! A nie tego chinczyka no ale jak mu chcą rodzice kupić no to niech bierze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:19, 05 Lip 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


No właśnie taką DT 125 dorwiesz za 3000 zł u szwabów. Przepisujesz brifa na 50 i śmigasz DT 125/50. Nawet nie musze jej porównywać z tym chińskim złomem. Tylko ta moc to już robi wrażenie i o wypadek nie trudno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:32, 05 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Dt 125 u niemców w nowszym roczniku z papierami znajdziesz za 2200 !! Mój kolega taką kupił 2003 rok !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:17, 05 Lip 2007
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


Ten romecik nawet źle nie wygląda i cieszył sięsporym zainteresowaniem ludzi jak byłem w poddębicach dzisiaj.... cena 3900zł... na 125cm3 to bardzo tanio....
O to zdjęcie....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:35, 05 Lip 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jest tyle tanich Japońców na tym świecie a ty chcesz chińskiego rometa z silnilkiem nie dopracowanym ponieważ na deskę kreślarską rozlała się kawa ale chińczycy pomyśleli i tak stworzyli oto ten przecudowny silnik niby na licencji hondy ja bym wybrał coś lepszego niż rometa("nowa seria") np jak koledzy mówią sprowadzić sobie Yamahe dt50 lub dt125 zarejestrowaną na 50cm3 więc radze przemyśleć i postarać się o tańszą i lepszą rzecz niż romet napewno ktoś ma yamahe albo suze na zbyciu tylko trzeba się postarać znaleść


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Romet CRS 50
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 9  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin