Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » Po co tuningujemy nasze maszyny... Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Po co tuningujemy nasze maszyny...
PostWysłany: Wto 22:14, 06 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


No to tak - żeby nie robic niepotrzebnego OT w pewnym temacie, zalożyłem ten oto, abyśmy się wypowiadali. Smile

edek napisał:
No i panowie o tym własnie mówie!
A co do motorynki to jest specyficzny motorek i zawsze była rywalizacja kto wsadzi coś większego do motorynki.
Przeróbki w motorynce ? Jestem jak najbardziej za Smile
P.S co tu tuningowac silnik w Jawce?? Zeby sie pochwalić jak ich motorek pali kapcia? Bez sensu...


Niektórzy tuningują swoje motocykle, aby pokazac innym, że "takie stare padło, ale Cię w tyle zostawia!". :P Bez urazy oczywiście, bo ja uwielbiam wszystkie motory. ;]
Inni, bo nie mają pieniędzy na "wypasiony sprzęt" (no nie mało kasy :P), ale mogą sobie pozwolic na wytoczenie podkowy itp. zabiegi. No np. rozpołówka silnika i grzebanie w nim nic nie kosztuję, jedynie czas (i nerwy :P). Nie mówię o korekcie kanałów i innych tuningach wg. Pana Sałka. Smile
Więc IMHO to jest sprawa każdego z nas, czy chce dłubac w silniku, czy nie.

Proszę się wypowiadac, dlaczego jeszcze tuningujecie maszyny.
Proszę Moderatorów i Administratorów o wsparcie - jeśli będą wypowiedzi typu "ja se tyjuninkuje motór, bo nienawidze tych gównianych skuterów !", proszę je wtedy usuwac. Wink

Pozdrawiam, Buniek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:18, 06 Lis 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Przenosze mojego posta tutaj:

A ja widzę w tym sens... Niektórzy nie mają papierów na to, żeby móc jeździć pojazdem z większym silnikiem. Więc usprawniają motor tak, żeby mieścić się w przepisach oraz czerpać większą przyjemność z jazdy. I tu wcale nie chodzi o szpan. Poprostu dla własnej satysfakcji. Zastanówcie się: jaki jest sens jeżdzenia motorem, kiedy nie można spokojnie wyjechać na drogę publiczną. Wg mnie żaden. Chyba tylko przypadkiem wyłączającym się z tej reguły jest nauka jazdy. W końcu jeździć się gdzieś z dala od niebezpieczeńst stwarzanych swoja osobą i przez innych nauczyć trzeba Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:38, 06 Lis 2007
Włosek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzozów


Sory ale piórko autentycznie nie mogę !
Jak chcesz sobie jeżdzić z większa mocą to se kup mocniejszy motor a nie pierdziel sie z przeróbka i tuningiem na siłe!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:24, 06 Lis 2007
Godzik
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń Nowy
Płeć: Mężczyzna


edek napisał:
Sory ale piórko autentycznie nie mogę !
Jak chcesz sobie jeżdzić z większa mocą to se kup mocniejszy motor a nie pierdziel sie z przeróbka i tuningiem na siłe!


kurde ja już nie mam słów do Ciebie i do piórka w KAŻDYM temacie się kłócicie normalnie jak się nie uspokoicie to będę musiał pogadać z adminami i modami tego forum co z waszym dalszym losem przecież atmosfera na forum powinna być miła a wy to wszystko zakłócacie jak się chcecie kłócić to macie od tego pw i gygy ;p( nie żebym się rządził ale jak tak dalej pujdzie to chyba będę musiał odejść z jawencji bo kiedyś tu było miło ale przez wasze kłótnie mi coraz mniej chce się tu zaglądać)

a wracając do tematu ja tuninguje motory po to by mieć zapas mocy pod ręką ale tuning tylko taki jak najbardziej bezpieczny dla silnika( czyli wg. mnie tuning nie może znacząco wpływać na szybsze zużycie silnika Wink bo motor ma mi dobrze służyć i być przeważnie niezawodny )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:46, 06 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Popieram słowa Godzika (co do kłótni), ale nie chcę tu ku*wa żadnego offtopu ze strony Piorka i Edka, zakumano? Nie chodzi mi o Godzika, tylko nie chcę, żebyście teraz zaczęli się kłócic. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:36, 07 Lis 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Piorko napisał:
Przenosze mojego posta tutaj:

A ja widzę w tym sens... Niektórzy nie mają papierów na to, żeby móc jeździć pojazdem z większym silnikiem. Więc usprawniają motor tak, żeby mieścić się w przepisach oraz czerpać większą przyjemność z jazdy. I tu wcale nie chodzi o szpan. Poprostu dla własnej satysfakcji. Zastanówcie się: jaki jest sens jeżdzenia motorem, kiedy nie można spokojnie wyjechać na drogę publiczną. Wg mnie żaden. Chyba tylko przypadkiem wyłączającym się z tej reguły jest nauka jazdy. W końcu jeździć się gdzieś z dala od niebezpieczeńst stwarzanych swoja osobą i przez innych nauczyć trzeba Very Happy


Cytat:
Sory ale piórko autentycznie nie mogę !
Jak chcesz sobie jeżdzić z większa mocą to se kup mocniejszy motor a nie pierdziel sie z przeróbka i tuningiem na siłe!

Wy nie pamiętacie użytkownika segera gadał podobnie jak wy by przyznać swoją racje aż w końcu wyleciał i dobrze więc jeżeli jeszcze chcecie być na tym forum to polecam sie pogodzić Twisted Evil

a co do tematu tuningowanie motorku może mieć różne opcje
1.dla własnej satysfakcji
2.By być szybszym od innym motorowerów starszej generacji
3.By zaskakująco wyglądał np "patrz jawka jedzie nie to Yamaha i wyjebka bo to jawka hehe" Wink
4.nawet spotkałem się z takim tuningiem by motorek miał dużo mocy i dobrze jeździł we dwie osoby np z laską Very Happy
więc jest kilka opcji każdy pewnie spełnia jakąś a może nawet wszystkie Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:44, 07 Lis 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Ja mu nic nie mówie, wyrażam swoje zdanie. A on wyjeżdza z jakiemś pier******m. I nie narzucaj mi swojego zdania. Pozatym wytłumaczyłem też dlaczego nie kupuje większego motoru. Jakbyś CZYTAŁ UWAŻNIE to byś wiedział...
Ps: On się popisuje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:26, 07 Lis 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


buniek92 napisał:
Popieram słowa Godzika (co do kłótni), ale nie chcę tu ku*wa żadnego offtopu ze strony Piorka i Edka, zakumano? Nie chodzi mi o Godzika, tylko nie chcę, żebyście teraz zaczęli się kłócic. Wink



Ja prosze nie moderuj Wink Ale masz racje Piorko i Edek kłucić sie na gg a robić burdel na forum. Wracamy do tematu. A i dlaczego np. ja tuninguje swój motor ? Bo fakt chce dać po dupie innym odkurzaczom ale również dla własnej przyjemności prędkość podróżna 70km/h i sie jedzie a nie 50 i nie wiecej to nie dlamnie. Dopuki jeżdże ogarem oficjalnie po drogach będe starał sie go ulepszać. Mówicie że po przeróbkach silniki padają szybko. Gówno prawda jak w trakcie rozpołowienia silnika zrobi sie i remont i porządny tuning. Wydech z komorą rozprężną nowy kruciec gaźnik 19mm plan głowicy podkowa poprzerabianie kanałów na inne kąty wielkości itp. Zrobiłem te przeróbki na początku wakacji zdjołem niedawno cylinder to tylko tłok pierscienie i szlif wał igiełka przy okazji kilka ulepszeń i już jest lepiej. Robie to też dlatego że lubie coś grzebać przerabiać ulepszać taka moja pasja. No to chyba wszystko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:38, 07 Lis 2007
Włosek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzozów


Ok nie kłucimy sie! Ale mnie to wqurza taie pierniczenie a co by było gdybym coś jeszcze wypolerował i zwiekszył...
Ok ale koniec offtop!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:46, 07 Lis 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Piorko napisał:
Przenosze mojego posta tutaj:

A ja widzę w tym sens... Niektórzy nie mają papierów na to, żeby móc jeździć pojazdem z większym silnikiem. Więc usprawniają motor tak, żeby mieścić się w przepisach oraz czerpać większą przyjemność z jazdy. I tu wcale nie chodzi o szpan. Poprostu dla własnej satysfakcji. Zastanówcie się: jaki jest sens jeżdzenia motorem, kiedy nie można spokojnie wyjechać na drogę publiczną. Wg mnie żaden. Chyba tylko przypadkiem wyłączającym się z tej reguły jest nauka jazdy. W końcu jeździć się gdzieś z dala od niebezpieczeńst stwarzanych swoja osobą i przez innych nauczyć trzeba Very Happy


Zgadzam się w 100 %.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:21, 07 Lis 2007
Pianek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Ja chce Stuningować Wygląd żeby jawka sie wyróżniała wsród innych motorków i żeby nie miała ogólnej opini że to Gruz. Planuje tuning silnika ale bez wymieniania częśći bo na tyc hmotor sie sprawóje zarąbiście mam namyśli taki tuning jak np.Plan głowicy. Jak wam sie chce możecie mi napisać co można zrobić co jest bezpieczne dla silnika i nie wymaga wymiany części


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:32, 07 Lis 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ja nie mam większych przerubek
jedyne co zrobiłem to uciołem kolanko wydechu i zmieniłem fabrycznądysze na dysze 89 (po tych przerubkach jawa leci prawie 80km/h i jest bardziej elastyczna)


zrobiłem to bo uzależniłem sie od prędkości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:37, 07 Lis 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


skad masz taka dysze??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:11, 07 Lis 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ja kupiłem jawke to miałem w drugim gażniku
i se przełożyłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:07, 07 Lis 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


I co to wnosi do tematu??Pytanie nie brzmiało "jaki masz tuning w jawce" tylko "po co tuningujesz jawke". Trzymajcie się tematu. Pozatym tajemnica twojej cudownej dyszy została rozwikłana. Przeczytałeś wartość na odwrót...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Po co tuningujemy nasze maszyny...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin