Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » Opłaca się?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Opłaca się?
PostWysłany: Śro 10:17, 04 Lut 2009
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


http://www.allegro.pl/show_item.php?item=539077654

opłaca się ją wziąść za 370zł?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:14, 04 Lut 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Opłaca się kuzyn ma taką i też dał 370zł i jest zadowolony aparat też dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:26, 04 Lut 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Szybki symbian,głośny głośnik,zdjęcia wychodzą dobre ale przy dobrym świetle,duży przejrzysty ekran,ogółem pyli się kupić tego fona Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:05, 04 Lut 2009
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No i nie jest kradziony, bo gościu pisze, że ma pudełko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:59, 04 Lut 2009
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


xD nie musicie mi pisać co on ma, bo sam mialem taki sam rok temu xD
heh dwa tygodnie kupilem sobie nokie 3120 classic, ale juz mnie korci zmienic xD tylko kurde nikt nie chce kupic mojego samsunga i nie mam kasy ;/ bo tą nokie to nie problem sprzedac, za 250zł poszla by od reki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:06, 04 Lut 2009
Belly
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna


oplaca sie kumpel ma taka
spróbuj licytowa na allegro moze taniej kupisz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:13, 05 Lut 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Flinston napisał:
xD nie musicie mi pisać co on ma, bo sam mialem taki sam rok temu xD


No to jaśnie pan by mógł rozpisać w pierwszym poście,że chodzi o cenę a nie o funkcjonalność.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:59, 06 Lut 2009
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


napisalem przeciez czy warto kupic za 370zł :P myslalem ze to oczywiste ze pytam o cene ;D
a nie chce ktos kupic samsunga u700? za 250zl?


EDIT:
nie wie ktos co moze byc zepsutego w nokii e51 jak nie dziala zestaw sluchawkowy?? tzn telefon go nie widzi. reszta sprawna jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Opłaca się?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin