Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » ogar niby 80cm
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
ogar niby 80cm
PostWysłany: Nie 15:17, 07 Paź 2007
mizgu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań city


http://moto.allegro.pl/item253437528_ogar_200_tunning_80_cm.html wydaje mi sie że to pic na wode a nie 80cm :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:22, 07 Paź 2007
Ogarowiec
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


może i pic na wode, ale zajebiście zrobiony wizualnie, poza małymi niedociagnięciami :PP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:27, 07 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Shit...

Ja 15:19:06
Ema
Ja 15:19:19
jakim cudem w Ogarze masz 80 ccm
Ja 15:19:19
?
Ogar 80ccm 15:19:33
przerobilem
Ja 15:19:38
jak?
Ogar 80ccm 15:19:49
cylinder
Ogar 80ccm 15:19:51
i tlok
Ogar 80ccm 15:19:55
powiekszany
Ja 15:20:03
ale jak powiekszany?
Ja 15:20:11
mierzyłes pojemnosc
Ja 15:20:14
?
Ogar 80ccm 15:20:18
kupiny jest wiekszy
Ogar 80ccm 15:20:32
chcesz go kupic
Ja 15:20:32
skad?
Ja 15:20:58
zastanawiam się, ale ta "80" mi jakos nie pasi
Ogar 80ccm 15:21:14
ja wiem swoje
Ogar 80ccm 15:21:22
kupilem w sklepie
Ogar 80ccm 15:21:28
cyllinder 80 i tlok
Ja 15:21:37
aukcja jakas?
Ogar 80ccm 15:21:54
nie
Ja 15:22:17
skąd wiesz, że to jest 80ccm?
Ogar 80ccm 15:22:37
bo w poronywalem
Ja 15:22:46
eee?
Ja 15:22:51
z czym?
Ogar 80ccm 15:22:59
ze straym
Ogar 80ccm 15:23:03
cylinderen
Ogar 80ccm 15:23:15
sory na takie bzety nie mam czasu
Ja 15:23:36
bzdety?
Ja 15:23:39
ile masz lat kolego?
Ogar 80ccm 15:24:11
19
Ja 15:24:13
jeśli wytłumaczysz to jestem chętny do kupna
Ja 15:24:33
a masz Ty pojęcie co to jest pojemnośc skokowa?
Ja 15:24:42
www.wikipedia.pl < polecam
Ogar 80ccm 15:24:46
nara
Ja 15:24:49
nie da się "na oko" zmierzyc cylka
Ja 15:24:55
kupiłeś pewnie pseudo 60
Ogar 80ccm 15:25:02
sory musze spadac
Ja 15:25:08
no jak chcesz...
Ja 15:25:18
pseudo 60 ma w rzeczywistosci 55ccm
Ja 15:25:19
nara


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:29, 07 Paź 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Pic na wode foto montaż. Z tego co wiem to nie jstnieją cylki 80ccm do jawki i nie słyszałem żeby ktoś takie robił a pozatym zaraz po odpaleniu rozpad by się wał.Gość ludziom ciemnote wciska.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:37, 07 Paź 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Nie koniecznie pic na wode, jednak nie odpowiada mi wielkość zew. cylindra.
Jak to mówią na oko to jeden umarł.
Choć zdjęcia są chyba specjalnie robione od tyłu.

Gdybym szukał pierdzidła po bułki i na ryby, a nie mialbym aktualnego to z pewnością kupiłbym tego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:10, 07 Paź 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


80 to nierealne
w czechach podpasowuja tuleje od s71


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:22, 07 Paź 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Nie wiem czemu ale ten ogar przypomina mi ten serial Power Rangers Very Happy
A gościeowi po prostu powiedziałe jakiś kolega "po fachu" że tyle ma i sobie ubzdurał...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:53, 07 Paź 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


JA
witam
KOLO
witam
JA
w jaki sposób zrobił pann z ogra 80ccm
KOLO
powikszany cilnder
KOLO
i tlok
JA
to jest pic na wode robi pan klijentów w balona
JA
największe tłoki do jawki są 60 a maja pojemnośc 55ccm
KOLO
oo kurde
KOLO
myllo mi sie
KOLO
postram sie zmienic
KOLO
i dzikei za info
JA
i ile ta jawka pociśnie
JA
????
KOLO
moja leci 75 80


LOL ON JEST


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:57, 07 Paź 2007
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


a teraz juz zmienil dane na allegro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:33, 08 Paź 2007
Włosek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzozów


Buniek!
Aleś mu pojechał Mr. Green
Diedactwo musiał uciekać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ogar niby 80cm
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin