Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » na czym bedziecie jezdzic w wieku 16 lat? Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
na czym bedziecie jezdzic w wieku 16 lat?
PostWysłany: Pon 18:12, 22 Sty 2007
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


na czym bedziecie jezdzic w wieku 16 lat? Czy nadal na jawkach, czy nie przesiądziecie sie na motory z większym kopytem? z większą v-max? Czy mając 16 lat jawka zaspokoi wasze potrzeby? Na jakie motki sie przesiądziecie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:44, 22 Sty 2007
dido1214
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodków
Płeć: Mężczyzna


Ja sie przesiąde napewno na coś innego Na mojego taty jawe ts 350 CZ Ja już na niej jeżdże ale narazie przy niej zostane.Chyba że jak będę miał kase to se ją odkupie od mojego taty i ją troche potuninguje. Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dido1214 dnia Pon 23:13, 22 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:23, 22 Sty 2007
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Hehe ja już jutro bede miał 16 lat Wink
Ale będe dalej śmigał na Jawce Mr. Green Zostawie ją moim wnukom Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:52, 22 Sty 2007
STIG
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


Ogar 200. Ew. jak pozbieram troszke kasy to zakupie Charta lub Simsona, ze względu na kierunkowskazy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:27, 22 Sty 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


dido1214 napisał:
Ja sie przesiąde napewno na coś innego Na mojego tate jawe ts 350 CZ Ja już na niej jeżdże ale narazie przy niej zostane.Chyba że jak będę miał kase to se ją odkupie od mojego taty i ją troche potuninguje. Mr. Green


no to nieźle że na tate wsiądziesz a jaki ma silnik?? Mr. Green hehehehehe

ja już dawno skończyłem 16 lat a jawke mam od roku :P nic innego wczesniej nie miałem i narazie zostanę przy jawce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:56, 22 Sty 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


16 lat za pół roku będę miał. Ogarek na razie mi wystarcza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:54, 23 Sty 2007
welzi
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janowiec


ja MZ ETZ Wink dla mnie chyba najlepszy motor do przesiadki z jawki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:01, 23 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Tu was zadziwie ale mnie kręci japonia wiec honda mb 50/80 bądź 125 lub yamaha rd 50/80 Smile mój kolega ma honde mb 125 i jak mnie przewiózł to wszystkie inne motory typu wsk mz to gówna widać japonia to japonia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:45, 23 Sty 2007
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


ja zamierzam cos kupic (to znaczy rodzice mi kupia jak bede mial swiadectwo z paskiem Smile ) to bedzie chyba kjakas aprilla 125 a i oczywiscie se prawko zrobie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:57, 23 Sty 2007
trzeszcz6
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa


ja bede jezdził nadal na ogarze pozniej sobie zrobie prawko i bede jezdził na czyms takim--> http://moto.allegro.pl/item158534237_kawasaki_gpz_500s_ladne_.html lub taki http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M346466 oba sa ładne.... Smile albo takie cos to juz jest odlot!! http://moto.allegro.pl/item159745717_kawasaki_gpx_750_108_km_.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:35, 23 Sty 2007
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


a ja jawa 250 mojego dziadka(jest taka stara ze na żółte tablice bym mogł ją zarejestrowac) stan jest bdb.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:54, 23 Sty 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Ja mam 18 lat ogara i mam zamiar zrobić tak jak wojtas91 zostawie go dla wnuczków. A jak skoncze technikum, znajde robote i zrobie prawko na motor to może coś kupie w stylu shl-ki czy junaka.Taki zabytkowy sprzęciot i odpicuje go tak że jak przejade przez miasto to żeby karzdy się obejrzał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:06, 23 Sty 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


...ja jeszcze zobacze jak wyjde z kasą, napewno jakiś model sportowy Arrow ścigacz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:47, 23 Sty 2007
makumba77
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: komarowka


do szesnastki brakuje mi 2 lata,narazie zostane przy mojej jawce,ale gdy zrobie sobie prawko na motorek to moze jakas MZ,jawa 350,Albo cos znacznie wiekszego.
A tak wogole to trzeba narpiew zdac prawko,potem opic a pozniej zakupic jakis pozadny motor........pozdro........ Cool Cool Cool Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:59, 23 Sty 2007
kotik_93
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jasło


ja zostane przy skuterze którego na wiosne kupuje.mnie to najbardziej auta kręcą i o 1000 razy wole auto a jak bedzie 16 to juz napewno gdzies na wioche wypadne-tata mi obiecał golfa 3 2.0 lub 1.8-mnie to bardziej kręci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
na czym bedziecie jezdzic w wieku 16 lat?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin