Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki » Jakie auto do 2500 zł?? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jakie auto do 2500 zł??
PostWysłany: Nie 21:10, 14 Lis 2010
mizgu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań city


Siema chce kupic wreście swoje 4 kołka Smile
Chce kupić auto do 2500zł
Czy moge prosić o pomoc co kupić najlepiej
Wymagania??
- Niesypiaca sie asz tak blacha
- Silnik diesla lub podtlenek lpg Smile
Z góry serdecznie dziękuje za pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:23, 14 Lis 2010
Piotrek_j
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Rozglądaj się może za golfem 2.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:50, 14 Lis 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Większość golfów 1, 2 właśnie jest przegnita Mr. Green Ale szczególnie 2 jest bardzo dobra , jak poszanujesz to będziesz jeździł i jeździł .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Jakie auto do 2500 zł??
PostWysłany: Nie 21:54, 14 Lis 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mizgu napisał:
Siema chce kupic wreście swoje 4 kołka Smile
Chce kupić auto do 2500zł
Czy moge prosić o pomoc co kupić najlepiej
Wymagania??
- Niesypiaca sie asz tak blacha
- Silnik diesla lub podtlenek lpg Smile
Z góry serdecznie dziękuje za pomoc Smile


Astra I
Golf I/II/ czasem i III
Passat b3
audi 80 idzie dorwac

zapewne w kazdym z tych, ktore tu wymienilem, bedzie roboty troche, ale zrobisz pozadnie, i panicho...;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:10, 14 Lis 2010
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Poloneza w wersji Plus z okolic 1999r. A jak GSi to już całkiem odlot.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:42, 14 Lis 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


1,4 MPI tylko i jedynie, sorki w plusach jest 1,4 GTI Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:22, 14 Lis 2010
mizgu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań city


polonez?? No lubie polskie samochody lecz poldek gnije :P:P:P częsci są tanie lecz blacha bardzo kiepska :P golf?? faworytem narazie passat jeszcze jakies propozycje ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:31, 14 Lis 2010
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Łada 2107 blacha 2mm istny czołg, maszyna nie do zajebania, szczególnie dobrze smakuje mu lpg(mówie o silniku 1300) napęd RWD. Albo za tą cene możesz mieć 2xRenault 5 z silnikiem 1.4 w podtlenku lpg Very Happy Części kupisz za grosze, jakby co to mam sporo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piorko dnia Nie 23:32, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:17, 15 Lis 2010
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


SUZUKI SWIFT 1.0


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:21, 15 Lis 2010
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


Mercedes W123
Trabant 601-1.1
Fiat 126, 125
takimi autami się teraz jeździ xD

P.S. Requ nie dostrzegłeś wszystkich błędów :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:15, 15 Lis 2010
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Jawek 50 napisał:
1,4 MPI tylko i jedynie, sorki w plusach jest 1,4 GTI Wink


Pewnie fajne. Do czasu aż uszczelka pod głowicą padnie.

A że Polonez gnije... Jak się kupuje auto, żeby nim tylko jeździć, nie pamiętając, że konserwacja jest podstawą, no to ja gratuluję błyskotliwości i pomysłowości. I nie bez powodu rzuciłem okolice 1999r, zmieniono wtedy w FSO technologię malowania, jak i chyba lepsze blachy stosowano...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:33, 15 Lis 2010
Grzess1995
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Przysieki (kolo Jasła)
Płeć: Mężczyzna


a jakby wziasc polo 2 cuope ?? Moj tata ma to autko, leciutkie, przy silniku 1.3 ma dobrego kopa ;] fajnie sie prowadzi i ogolnie fajne autko ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:37, 15 Lis 2010
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Z tego co czytałem kiedyś w gazecie motor, VW polo potrafi wypić do 7 l na 100 przy 1300cmm pojemności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:35, 15 Lis 2010
gasto25
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna


A jakie masz co do auta wymagania duże czy małe sedan coupe itp
w tych pieniadzach sliczne tico mozna wyrwac a pali tyle co jawka praktycznie;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:13, 15 Lis 2010
mizgu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań city


Wymagania??
Potrzebuje średnie auto do poruszania się do szkoły do dupy itp Smile
Renault 5 mnie też interesuje bardzo fajne autko tylko czy niema problemu z częściami Smile ?? polo to 3 faworyt po passacie Smile Moj brat osobiście posiada polo classic derby z 83 roku Smile w 1.3 wspanaiłę auto lecz z czesci niekotre sa ciezko dostepne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie auto do 2500 zł??
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin