Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory » tradycyjna regulacja gaźnika się nie sprawdza
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tradycyjna regulacja gaźnika się nie sprawdza
PostWysłany: Sob 19:42, 14 Sie 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


Elo mam Hondę Mtx 80R i wiem że regulacja gaźnika polega na tym że: wykręcamy śrubę składu mieszanki tak długo aż obroty nie przestaną rosnać kiedy moto zamula to trzeba podnieść iglicę jednak ja mam w moim mtx-ie iglicę na samej górze, a i tak muszę mieć śrubę od mieszanki na maksa wkręconą bez względu na porę roku, zawsze musi być wkręcona, jeśli choć trochę ją wykręce motor odrazu zaczyna zamulać na 3-ce, dysze mam orginalne i dodam że nie posiadam regulacji pływaka ponieważ jest cały z plastiku i nic niemożna odgiąć. a więć dlaczego ta śruba musi być wkręcona?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:01, 15 Sie 2010
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Jednak coś musisz robic nie tak przy regulacji skoro tak jest....pokombinuj jednak z tą iglicą i wtedy ustawiaj śrubką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:23, 15 Sie 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jak gaźnik wyrobiony to regulacja nawet nie pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: tradycyjna regulacja gaźnika się nie sprawdza
PostWysłany: Nie 13:30, 15 Sie 2010
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


2124415 napisał:
wykręcamy śrubę składu mieszanki tak długo aż obroty nie przestaną rosnać kiedy moto zamula to trzeba podnieść iglicę

Nie iglicę a przepustnicę. Nie wiem czy się pomyliłeś czy nie bo Cię nie znam. Może powiesz: "oj, i tak każdy wie o co chodzi". No ja wolałbym abyś ściślej się wyrażał bo nie wiem kim jesteś, co myślisz i nie wiadomo czy zwracać uwagę na takie cuś czy nie. Czy się pomyliłeś czy po prostu nie wiesz. Może się czepiam szczegółów, pomyłek z pośpiechu a może poprawiam faktyczne błędy, cholera wie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:26, 15 Sie 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


pisałem po prostu bardziej ogólnie powiedzmy że trzeba potem wykręcać tą śrubkę od obrotów. Ale kiedy przeprowadzimy już cały ten proces czyli: wykręcasz śrubkę od mieszanki---obroty rosną---wykręcasz śrubę od obrotów---obroty maleją itd. Następnie robisz jazdę próbną i jeśli moto zamula czyli nie dostaje paliwa to nie bawisz się już tymi śrubkami tylko bierzesz i przestawiasz iglicę wyżej a mnie się już takowe przestawianie iglicy skończyło i jedynym sposobem na normalną pracę silnika jest wkręcenie śruby mieszanki spowrotem. A jeśli chodzi o gaźnik to nie jest on zajechany na 100% bo jak ta śruba mieszanki jest wkręcona to motor chodzi idealnie, pali z pierwszego kopa,trzyma ładnie wolne obroty i dobrze się wkręca, Vmax to 105km/h więc gaźnik nie może być zepsuty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:31, 17 Sie 2010
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


Aaa, no dobra. Zwracam honor. Nieuważnie przeczytałem Twego posta i myślałem, że masz problem z wolnymi obrotami. Stąd moje zdziwienie dlaczego piszesz o iglicy a nie o przepustnicy.

A wyprzedzenie zapłonu na pewno poprawne? Jak tam świeczki? A może nieszczelności masz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:24, 22 Sie 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


zapłon idealnie ustawiony pali z ręki lajtowo, nie szczelności niema nowe simmeringi i uszczelki, a świeca jest już 1,5 roku ta sama i sprawuje się świetnie (Bosh). To nie jest dla mnie w ogule problem bo mtx jeździ jak powinien i wiem że już na 100% więcej mocy z niego nie wycisnę ale pytam z czystej ciekawości bo wszędzie piszą że by ustawiać gaźnik tak jak trzeba a u mnie to nie zdaje egzaminu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:54, 22 Sie 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jak dobrze motor chodzi to po co regulowac gaźnik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tradycyjna regulacja gaźnika się nie sprawdza
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin