Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory » Simson S100 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Simson S100
PostWysłany: Pią 15:07, 12 Paź 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ciekawostką firmy IFA był mało znany Prototyp dwucylindrowego Simsona tzw S100 za dużo o nim nie wiem wiem tylko że bardzo mało modeli opuściło fabrykę w końcu to Prototyp oto jego dane techniczne i kilka fotek jakie wyszukałem w googlach:

Moc: 6,5kW (około 9KM!)
V-max: około 100km/h
zapłon: elektronik

no i tylko tyle danych techn. jestem ciekaw jak oceniacie tego simka pod względem jazdy i awaryjności po prostu zaczynamy dyskusje na tym simkiem Wink








Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 18:09, 12 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:35, 12 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


mi sie osobiscie simek bardzo podoba,ciekaw jestesm jak chodzi,ciekawe czy mozna dostac takiego jeszcze>>?? w końcu unikatowe modele i pewnie sa duzo warte.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:08, 12 Paź 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Niestety, ale pewnie pali ok. 5l/100km...
Poza tym ciekawa konstrukcja. Ciekawe jak z temp. silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:11, 12 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


no niestetyjak niestety to ma dwa tłoczki, moc też pewnie jest całkiem spora i mysle ze dobry motor na dłuższe trasy , w końcu to jest sim jak wiadomo simem mozna pojedzić sporo , tylkko trzeba jeździć spokojnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:07, 12 Paź 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jeśli chodzi o użytkowanie tego Motocykla simson to tak jak z jawą 350 tylko z jednym dodatkowym mankamentem ten simek ma dwa gaźniki czyli podwójny problem bo należy wszystko ustawić idealnie równo co jest ciężkim problemem ale wykonalnym tylko jestem ciekaw czy ten simek ma dwa zapłony czy tylko jeden ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:15, 12 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


no własnie jest kilka rzeczy ktore moze interesowac albo i ciekawic, ez ciekawe jest jaka z tym zapłonem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:31, 12 Paź 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Chyba ma dwa zapłony bo na zdięciach widać jak by miał po przekątnej koła zamachowe no chyba że jedno z tych wybrzuszeń jest na sprzęgło ale zauwarzyłem jeszcze 2 cewki pod bakiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:01, 13 Paź 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


za mało na dwa cylindry
dwa gazniki(totalny niewywał przy pojemności 100)
dużo pali,słabe osiągi

ale jedna rzecz jest niezwykła,jest dziwny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:10, 13 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


popatrzcie tam na inne motory na tych zdjeciach. nówki. ten na górze całkiem taki jak jaweczka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:53, 14 Paź 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


a rok 1970
aha jeśli mogę mam też trochę innych wersji jaw Mr. Green
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.sidecar-cz.com/Modely/obr_velke/1937.jpg&imgrefurl=http://www.sidecar-cz.com/Modely/Jawa7.html&h=558&w=816&sz=49&hl=pl&start=2&um=1&tbnid=XVW4atIP6FncaM:&tbnh=98&tbnw=144&prev=/images%3Fq%3DJawa%2B100%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26hs%3Da7x%26sa%3DG
JAWA 100 ROBOT


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:37, 14 Paź 2007
mizgu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań city


W 1930 roku w Czechach wyprodukowano cz76 . Na początku pojazd miał zamontowany silnik o pojemności 60cm ( silnik rowerowy wzmocniony przymocowany na przednie koło) Ten model niewypał najlepiej i w 1932 roku zbudowano letkki motocykl z silnikiem o pojemności 76cm miał on 2km przy 3500obr/min (był zamocowany już na ramie). Był on odalany z pedałów . Prędkość maksymalna wynosiła 40km/h (waga tego motoru 40kg)Ale według czeskich konstruktorów moc silnika jest niedostateczna więc w 1933 roku skonstruowali nowy silnik o pojemności 98cm i mocy 2,5km przy 3800obr/min . Ten silnik miał trój stopniową skrzynie biegów sterowaną ręcznie i bębnowe hamulce na oby dwóch kołach . Ten pojazd osiągał około 60km/h przy masie 48kg. Motocykl z oznaczeniem CZ98 pojawia się w prograamie produkcyjnym strakonickiej fabryki także po po drugiej wojnie światowej.Już w pierwszym roku wyprodukowano ich kilka tysięcy sztuk tym razem z iskrownikiem własnej produkcji umieszczony na kole zamachowym i gaźnikiem czechosłowackim jikov


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:34, 14 Paź 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


a ja jestem ciekaw jak tam działa gaz i ssanie bo przecież musza być wyprowadzone 2 linki od każdego gaźnika czy;li w sumie 4 (2 ssanie i 2 gaz)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:41, 14 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


hehe w dwóch rączkach gaz. Smile ciekawe wlasnie jak to jest z tym gazem.ale mysle ze motor ma tylko jeden zapłon . bo jak sa po przekatnej to niby jak by to było z wałem??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:48, 14 Paź 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


gaz normalnie tak jak w japońskich starych motocyklach(rozdwojenie linki)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:00, 14 Paź 2007
Pianek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Fajny bak ma Mr. Green Jakieś S51 chyba takie miały :P Bardzo mi sie podoba ten bak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Simson S100
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin