 | Komar wyprzedzenie zapłonu |  |
Wysłany: Nie 18:06, 13 Sty 2013 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Siemka. Zrobiłem juz komara. odpala jeździ wszystko działa. Ale wał ma chyba klina pod deko innym kontem i jak na maxa opóźnie zapłon to jest 4.5 mm przed GMP. Komarek jeździ ale zamula. czy mógłbym wiertarką przeciągnąć w iskrowniku te dziury żeby bardziej mozna myło przesunąć iskrownik? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 18:12, 13 Sty 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Innego wyjścia przy zachowaniu tego iskrownika to raczej nie masz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 14:11, 14 Sty 2013 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Strasznie głupieje ten zapłon. przewierciłem i mało co dało. Mozna by było podszlifować platynki tzn to co chodzi po krzywce?
Ok rozwiązałem problem. ale mam następny. komar ma problemy z wkręceniem na obr. Nie przerywa tylko nie ma siły się wkręcić. A jak się już wkręci i manewruję gazem to chodzi jak kosa. a jak próbuje jechać to obrioty maleją i nie ma siły jechać na 1. jak wbije 2 i się ode pcham nogami i już wejdzie na wyższe obr to ma nagle takie dupnięcie i już normalnie idzie. a jak cisnę sprzęgło i dam wolne obr to już się nie wkręci na wysokie tylko zgaśnie. iglica opuszczona, śrubka regulacji wykręcona prawie maxymalnie. Nie ma filtra. a mim oto zachowuje się jakby miał za duzo paliwa. jak mimo ot próbuję jechać na 1 i dam cały gaz to się zachowuje jak jawka gdy się jej przytka filtr powietrza. Tak pierdzi i ledwo ciągnie. gaźnik nowy. Co mogę zrobić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 18:15, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 20:45, 14 Sty 2013 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może masz przestawiony wał i przez to takie cyry wychodzą w tym zapłonem.
Co do zalewania to sprawdzałeś pływak czy nie jest dziurawy ? Nie ciągnie lewego ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 22:05, 14 Sty 2013 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wał jest nowy.problem już rozwiązany. zapłon trochę krzywo siedział i platynki były trochę blizej i wcześniej sie otwierały. pod szlifowałem i ładnie wszedł. Tak to jest jak się składa cały silnik z nowych części. Jutro poprzekładam stare cześci do niego korpusu gaźnika bo ten gaźnik to aż mi go żal taka jakość. a stary zaśniedziały tak że już nic z niego nie będzie.
Pływak nowy plastikowy jakiś taki. Jutro wstawię stary pognieciony oryginalny ZMD ciekawe co sie bedzie działo.
Pojeździłem kawałek po drodze to jest tak że nie moze się zebrać a jak już się wkręci w wysokie to juz kręci i ma pełną moc. Na zimnym silniku jest lepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 22:12, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|