| Komar po remoncie nie odpali. | |
Wysłany: Nie 17:37, 07 Paź 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka. po remoncie komara nie mogę go uruchomić. Kopne raz i świeca jest cała mokra. ale nic, dam czystą benzynę pod tłoka to też nie odpali.
Czasami odpali na kolka sekund ale rzadko. Zauważyłem że gubi czasami iskre. Ale jak już jest to jest bardzo duża. Na począdku iskra była nawet jak wolno kręciłem magnetem. Teraz tylko jak mocno kopnę i to jeszcze nie zawsze. Platyny świeżo po czyszczeniu, kabel W/N i fajka nowe. Magneto spawane, stan kondensatora i cewki nie znany, ponieważ leżał on nie wiadomo ile, nikt go nie używał. Magneto trze o cewki. chodzi krzywo ( na boki ) Reszta motora jest nowa. Silnik z poczadku bardzo ciężko się obracał i miał dużą kompresję ale go trochę rozruszałem.
(6h kopania na okrągło ) Jak myślicie co zrobić? Nie wiem co robić czy magneto zmieniać czy cewkę czy co? Co waszym zdaniem jest najbardziej prawdopodobne ? Już mam do tego mieszane uczucia bo Stoi pięknie odremontowana maszyna która wyprowadziła mnie z równowagi jak nic nigdy przedtem....
edit; Zapłon próbowałem ustawiać różnie: 3mm; 3,3mm; 2,5mm; 2,8mm itp. Platyny też. ustawiałem 0.3, 0.4, 0.5 i nic.
Gaźnik raczej nie bo wstrzykiwałem benzynę pod tłoka.
Nie pytajcie jak było przed remontem, bo nie było przed - motór był kompletowany część po części (łącznie z silnikiem) przez bardzo długi czas,wszystko praktycznie nowe oprócz tego zapłonu właśnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 20:06, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 14:53, 10 Paź 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyczyść masę wyczyść gaźnik zmień kondensator i sprubój no i może jeszcze cewkę butelkową dla formalności. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:17, 10 Paź 2012 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cewka butelkowa to działa albo nie, jeżeli już coś to sprawdź kabel i fajkę, i reszte jak kolega napisał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:53, 10 Paź 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tam nie ma cewki butelkowej.
kabel W/N jest nowy, ale magneto mówią, że nie dochodzi do końca tylko dużo odstaje. Może to ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:00, 11 Paź 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wspominałem ci że spaw może przeciągnąć i jak by nie patrzeć to jeździć na takim magnecie to trochę strach i nie profesjonalnie przy tego typu sprzętach więc zmień jak najszybciej i najwyżej martw się co dalej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:52, 11 Paź 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złoty a rozwiń mi myśl bo Ty przerabiałeś kwadrata na jajko o ile sie nie myle. Możesz mi wyjawić jak to zrobiłes? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:35, 18 Paź 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie przerabiałem kwadrata na jajo tylko ten silnik półkwadratowy, ten bardzo zadki model 025.
On ma inne dekle kartery troszeczkę inne niż okrągły ( różni się innymi mocowaniami dekla zapłonu) i posiada biegi w nodzę.
[link widoczny dla zalogowanych]
jest to taki silnik. Założyłem wodziki od okrągłego silnika, wywaliłem automat zmiany biegów, wywierciłem miejsce na linkę w karterze, założyłem dekle od silnika okrągłego i jest teraz identyczny jak oryginalne jajo. Bez różnicy od oryginalnego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:23, 18 Paź 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
On sie pewnie w zasadzie tylko deklami różnił i oznaczeinem S38... Nie widziałem takiego silnika jeszcze. Aż do dzis |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:23, 18 Paź 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kartery też się delikatnie różnią. Dekiel od s38 mogę przykręcić tylko na jedna śrubkę. I paroma innymi szczegółami. Są troszeczkę bardziej kanciaste. Ale tego nie widać, trzeba porównać te 2 silniki żeby zauważyć.
Silnik juz pali (Magneto było złe) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|