Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory » Dane eksploatacyjne najpopularniejszych 80ccm - pare pytan
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dane eksploatacyjne najpopularniejszych 80ccm - pare pytan
PostWysłany: Sob 13:35, 20 Gru 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Intersują mnie osiągi, dostępność części, spalanie, awaryjność motorków takich jak: Suzuki RG80, Yamaha DT 80 LC2, Yamaha RD 80, Honda MBX 80? Z góry dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:11, 20 Gru 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Rg 80:
-osiągi, v-max ok. 100km/h (zależy od przełożenia)
-dostępność częsci, podobno ciężko z tłokami
-spalanie, z tego co wiem to średnie
-awaryjność, rzadka sprawa Wink

Dt 80 LC2:
-osiągi, zrywny z niskich obr. v-max też koło 100km/h jak wiadomo może mniej lub więcej zależy od przełożenia
-dostępność częsci, ogromna części baaardzo dużo jest niemal wszystko
-spalanie, z tego co zauważyłem u kumpla w DT to lubi sobie popić Wink
-awaryjność, w dt rzadkie zagadnienie Wink

Rd 80:
Ogólnie rzecz biorąc nie różni sie technicznym niczym od dt, jedyna różnica to że jeden jest w teren a drugi bardziej na ulice. Silnik ten sam co w dt.

Mbx 80:
-osiągi, v-max 120 w sumie jest to najszybsza 80ccm w swojej klasie
-dostępnośc częsci, nie ma problemu z częsciami
-spalanie, niskie i to naprawde niskie
-awaryjność, tak jak u poprzednich motorków, zadbany pośmiga wiele Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:22, 20 Gru 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Właśnie widziałem kilka - dokładnie 2 :P MBXy zarejestrowane na 50ccm w fajnym stanie za dobre pieniądze - mozesz opisac szerzej ten model? Bo pamietam ze kiedys go miałes Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:01, 20 Gru 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Miałem mbx'a miałem Wink W sumie to ja nie miałem wogóle co narzekać, tylko ja miałem wersje 50ccm z silnikiem od nsr 50 ale zamontowany był tam seryjnie. Ogólnie jeśli chodzi o jazde prowadzenie i komfort to zaskoczy nie jednego, ja na swoim mbx'ie kładłem sie w zakręty jak sportowiec mając oponki 2,75 p/t i nie było mowy o wypadnięciu z toru jazdy albo coś w tym stylu. Jeździłem nim dużo, głównie w wakacje zdarzały się dłuższe trasy i nigdy nie zawiódł. Jedynym jego bólem jest komfort jazdy jako pasażer ale nie ja tam przebywałem Wink Moc nawet w moim była dość wystarczająca, zdarza się w mbx'ach że przednie zawieszenie jest bardzo miękkie a tylne za to sztywne. Patent na to jest taki że tylne zawieszenie trzeba rozebrać i przesmarować wszystkie tulejki itp. a w przednich wymienić uszczelniacze i olej na gęstszy. Jak kupisz mbx'a to ja miałem takie odczucie że jak jechałem latem i miałem liczniki i owiewke od środka plakiem zrobioną to jak byś hondą civic jechał Wink Inaczej mówiąc jestem zakochany w hondach i naprawde nie zawiedziesz sie na maszynach tej marki, no chyba że kupisz jakiegoś zakatowanego to wtedy sie zaczną schody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:08, 20 Gru 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


OK Smile Wielkie dzieki za info, na pewno przyda sie przy wybieraniu nowego moto Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:07, 28 Gru 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


a teraz wypowie sie posiadacz dt80 lc2
pali około 4 litry,w terenie wiecej
na moich przełozeniach ciezko te 100 pojechac,pozatym bede robił szlif bo juz moja swoje wyjezdziła
na 1 biegu strzał ze sprzegła i mozna sie nakryc
kumpel lata od roku to mu z 3 biegu na koło idzie i jedzie na kole około 40-50
praktycznie bezawaryjne,w terenie mozna dac baty dla mz 250 lub jawy 350(sprawdzone)
z tym ciagniecie od dołu to nie prawda,rg najlepiej ciagnie od dołu,dt zaczyna jechac od 5 tys obr,ponizej jest za to super ekonomiczna,pali około 3 litry(a na 6 biegu przy około 4,5 tys obr jedzie mi 60)
no i chłodzenie ciecza i inne bajery to inna bajka juz

no ale cena takiej dt80/50 troche wygurowana
lepiej dołozyc i kupic dt 125/50


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:29, 28 Gru 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Ogar2007 mój bardzo dobry znajomy ma w 100% org. dt i na wysokich obrotach jest zdeczka mówiąc kupa ale tak do 7k ciągnie ładnie. Jeśli chodzi o cene masz racje, dt 80 jest droga i lepiej dołożyć na 125 w tym sie zgodze. Ja bym sie na miejscu roberta jeszcze zastanowił nad mtx 80 lub 125R (ale we włoskiej wersji). Albo crm 125, to już jest wypierdalacz że tak powiem delikatnie Wink Ew. jeszcze rx lub mx 125 produkcji aprilli Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:38, 28 Gru 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Można powiedzieć znajomy z innego forum ma do sprzedania RX80/50 jak coś. 4100zł chyba za nią, ale to jednak troszkę dużo za taką pojemność, tak samo jak w poprzednich postach mówiono.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:35, 02 Sty 2009
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


A jeszcze pytanie do rejestracji 80/50 bo coraz bardziej skłaniam się ku DT, u nas w okolicy policjanci przymykaja troche oko na motorki ale ja mam w planach dalsze wypady, na jakies zloty etc. i co będzie jeżeli mnie złapie policja, jakie jest prawdopodobienstwo ze zabierze mi moto na przeglad i wypisza mandat i skierowanie na sprawe sadowa? Tego sie najbardzoej boje... a co do 125 to owszem tak Twisted Evil ale chyba nie na 50, bo to jednak jak złapia to juz Kanada....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:40, 09 Sty 2009
pawian5
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej


moim zdaniem motoru Ci nie zabiorą jak coś tylko wezmą dowód i karzą jechać na przegląd z badaniem pojemności czy coś takiego. Bo jakie mają podstawy żeby Ci motor zabrać jeśli masz OC.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dane eksploatacyjne najpopularniejszych 80ccm - pare pytan
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin