 | Problem z nową instalacją |  |
Wysłany: Pon 19:13, 30 Mar 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Otóż założyłem wszystko tak jak było opisane na www.przecinak.republika.pl tylko nie podłączyłem aku i spaliła mi się z przodu żarówka (stara była więc miała prawo) ale zdziwiło mnie to że kupiłem nowa i też się od razu spaliła jak chwile pogazowałem. Sprawdziłem jaki prąd płynie i ku mojemu zdziwieniu ukazało się na jałowych 15V a przy maxymalnych napięcie dochodziło do 60V więc co może być nie tak??
Założyłem też cewki świetlne 30W i podłączyłem pod 1 prostownik a że światła z tyłu nie było(mam tak ustawione że jak jedno włókno padnie to jedno światło chodzi a drugie nie) i dałem gazu na maxa kilka razy po 5 sek i żarówka sie nie spaliła...
I teraz się tak namyślam czy kombinować przy zapłonowych czy zostawić świetlne i podłączyć 2 prostowniki czy nic się nie stanie Bo sami widzicie jaka jest sytuacja.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 20:27, 30 Mar 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To ja mam takie pytanie jak nie załozyłeś aku to po co ci mostki prostownicze tylko do napędzania klaksonu Jak masz cewki świetlne to je zostaw a jak zapłonowe to jedynym wyjściem jest załorzenie na przód halogenika lub na tył żarówkę która weźmie więcej prądu i spowoduje to że przednia nie będzie się przepalać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:08, 30 Mar 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
akusia zakładam tylko akurat nie miałem założonego bo takowego jeszcze nie kupiłem, ale co do tych cewek świetlnych to nic się nie stanie jak 2 prostowniki podłącze?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:12, 31 Mar 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nic się nie stanie ale ja bym je wymienił na zapłonowe skoro jednak zakładasz aku bo aku może być nie doładowywany z cewek świetlnych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 20:32, 31 Mar 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no dobra ale pisałem że na zapłonowych mi magneto na maxymalnych wyciągło prawie 60V!!!!! I teraz nie wiem co z tym patentem robić...
EDIT
Założyłem spowrotem cewki zapłonowe i na wolnych obrotach bez świateł miałem 14V a ze światłami 4,8V a gdy dodałem gazu to spaliła się żarówka z przodu i tu kieruje się moje pytanie:
Czy mogą się te żarówki spalać jeżeli jest nadmiar mocy 10W:?: Bo możliwe jest że prąd przeznaczony na ładowanie aku, idzie do żarówek a że nie ma więcej żadnego poboru prądu (tj. akumulator) żarówki się palą. Proszę o odpowiedź bo nie wiem już co robić  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawek 50 dnia Śro 13:57, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 8:36, 02 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czy te 60V mierzyłeś bez obciązenia sprobuj podlaczyc żarówke od samochodu np H4 i dopiero na jej stykach zmierz sobie napiecie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:45, 02 Kwi 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak pisałem powyżej bez obciązenia na niskich jeszcze niższych obrotach niz poprzednio pokazało mi 10V ze światłami 3,8V ale jak dodałem gazu i się spaliła czy może to mieć związek z tym że nie ma akumulatora?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|