Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna
Znaleziono 140 wyników

Patrzcie ale tuning...
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Nie 0:03, 23 Gru 2007   Temat: Patrzcie ale tuning...
radziowdz
 
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 1521




ajj.. WT!! Smile
nie ma to jak seryjny ogar z przerobionym silnikiem..Smile
Prezes & RaDZio stunter :D Filmik.
PostForum: Tricki   Wysłany: Pią 21:55, 20 Lip 2007   Temat: Prezes & RaDZio stunter :D Filmik.
radziowdz
 
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1686




Z przyczyn technicznych trza było tamten wyrzucić.
Teraz dam taki sobie, ale niedługo będzie jeden takie kozak.Wink
http://youtube.com/watch?v=M6a-OSQe_JQ
Na przednim kole
PostForum: Tricki   Wysłany: Wto 22:06, 12 Cze 2007   Temat: Na przednim kole
radziowdz
 
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 2616




no raczej... Jawka nie jest do takich wygłupów, a na tamtym zdjęciu co na forum było to własnie tam była podrzucana...Smile
A poza tym jakby już się udało to luzy na główce ramy, amorki w jawce przecież ...
Prezes & RaDZio stunter :D Filmik.
PostForum: Tricki   Wysłany: Nie 11:47, 10 Cze 2007   Temat: Prezes & RaDZio stunter :D Filmik.
radziowdz
 
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1686




dzx.Wink
Jakbym miał moto taką cbr 600f4 to bym już dawno śmigał stunt na poważnie a nie na rowerze...Smile
Prezes & RaDZio stunter :D Filmik.
PostForum: Tricki   Wysłany: Sob 15:30, 09 Cze 2007   Temat: Prezes & RaDZio stunter :D Filmik.
radziowdz
 
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1686




http://youtube.com/watch?v=5DF5qI2Mz9M Filmik mój i kumpla.
Czekam na komenty.Smile
poprostu motory
PostForum: Tricki   Wysłany: Sob 15:29, 09 Cze 2007   Temat: poprostu motory
radziowdz
 
Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 1902




ok, spoko.Wink
Tak właśnie nie chciałem takiego burdla robić a jakoś tak wyszło. sorki.
Już daje w swoim temacie.Smile
poprostu motory
PostForum: Tricki   Wysłany: Pią 22:23, 08 Cze 2007   Temat: poprostu motory
radziowdz
 
Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 1902




Heh... przednia zębatka czyli ...korba? to 10 min roboty albo nawet nie i ze 40zł taka zwykła.
zlot w warszawie
PostForum: Zloty   Wysłany: Pią 22:10, 08 Cze 2007   Temat: zlot w warszawie
radziowdz
 
Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3000




No, ja do Ciebie podbije! Może jutro nawet.Smile
poprostu motory
PostForum: Tricki   Wysłany: Pią 18:54, 08 Cze 2007   Temat: poprostu motory
radziowdz
 
Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 1902




Taki mały Off top mój filmik ostatni co na rowerku sobie z kumplem jeżdżę...Smile po swojemu.:P
http://youtube.com/watch?v=5DF5qI2Mz9M
Romet
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Wto 21:58, 15 Maj 2007   Temat: Romet
radziowdz
 
Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 1428




zgadzam się z ogarem.Smile
Ja jak widze "automatyczna skrzynia biegów" to od razu odpada...Mr. Green
Jaka świeca?
PostForum: Porady   Wysłany: Sob 10:30, 12 Maj 2007   Temat: Jaka świeca?
radziowdz
 
Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 1509




Hm, mi się wydaje że f-75 i to chyba ze względu na to że ona
seryjnie była chyba w ogarach... A w jawkach niewiem.
Ale Iskra f-75. Ja tak uważam.Wink
Nitro i turbo sprezarka w jawce :)
PostForum: Tuning mechaniczny   Wysłany: Sob 10:25, 12 Maj 2007   Temat: Nitro i turbo sprezarka w jawce :)
radziowdz
 
Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 5964




No proste że do Jawek itd. nie montuje się nitro żadnego...
One i tak są ok... Już gdzieś napisalem że to tak jak posadzić
pudziana na rowerka bobo i kazać mu na gumie jeździć...:P
To jest k..a kon ...
czy oplaca sie kupić simka ??
PostForum: Inne motory   Wysłany: Pią 21:01, 04 Maj 2007   Temat: czy oplaca sie kupić simka ??
radziowdz
 
Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 2547




a...? Sory, ale ja nie rozumiem jednej rzeczy...
Co ma prędkościomierz do przedniej zębatki?!
Nitro i turbo sprezarka w jawce :)
PostForum: Tuning mechaniczny   Wysłany: Pią 12:11, 04 Maj 2007   Temat: Nitro i turbo sprezarka w jawce :)
radziowdz
 
Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 5964




No niewiem czy to coś silnikowi zaszkodziło... to był taki spontan.:P
Ale mi się wydaje że nic... tak samo chodzi.
Nitro i turbo sprezarka w jawce :)
PostForum: Tuning mechaniczny   Wysłany: Pią 10:28, 04 Maj 2007   Temat: Nitro i turbo sprezarka w jawce :)
radziowdz
 
Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 5964




no raczej!
Zresztą butla nitro taka do fury chyba kosztuje ok. 1000zł!
Czyli dwa razy więcej niż mój ogar... Nie opłaca się.
Kumpel ostatnio do pełnego baku kieliszek spirita dolewał
żeby więcej ...
Strona 1 z 10 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.