Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna
Znaleziono 4 wyników

Bliskie spotkanie z psem
PostForum: Przygody na jawkach (i nie tylko) :D   Wysłany: Pią 13:21, 29 Maj 2009   Temat: Bliskie spotkanie z psem
bachu
 
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 1299




najlepsza akcja była jak taki koles motorynka jechał (kumpel mi opowiadal ta hastoyjke). koles se jedzie motoryna a tu mu z uliczki pies wyskoczył! on hamulec, gleba i tak lezal. pozbierał sie motoryn ...
Pomocy!!! Brak mocy, dziwnie chodzi i biegi wyskakują!
PostForum: Problemy Rozwiązane   Wysłany: Śro 21:45, 06 Maj 2009   Temat: Pomocy!!! Brak mocy, dziwnie chodzi i biegi wyskakują!
bachu
 
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 675




dzieki za pomoc ale juz sie samo naprawilo Razz chcialem odkrecic swiecę i sprawdzic to co mialem sprawdzic ale jak odpaliłem 2 raz to juz wszystko bylo ok( znaczy moc odzyskana tylko zostaly biegi, ...
Pomocy!!! Brak mocy, dziwnie chodzi i biegi wyskakują!
PostForum: Problemy Rozwiązane   Wysłany: Śro 17:52, 06 Maj 2009   Temat: Pomocy!!! Brak mocy, dziwnie chodzi i biegi wyskakują!
bachu
 
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 675




Jak bede w garazu to sprawdze bo na razie nie mam zadnych narzedzi Razz
Pomocy!!! Brak mocy, dziwnie chodzi i biegi wyskakują!
PostForum: Problemy Rozwiązane   Wysłany: Śro 16:44, 06 Maj 2009   Temat: Pomocy!!! Brak mocy, dziwnie chodzi i biegi wyskakują!
bachu
 
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 675




Witam. niedawno dostałem ogara, nauczyłem się jezdzic, chodził ładnie. Popsuł się gaźnik. Ogar działał nadal ładnie i równo, ale kiedy sie przewróciłem na lodzie ;p to cos sie popsuło, biegi wyskakują ...
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.