Wysłany: Pon 17:10, 10 Kwi 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przestawiłem zapłon w prawo. Dałem nawet inny gaźnik, i go przeczyściłem... Dalej to samo! Ona nie ma mocy! Nie chce wejśc na obroty!! ja jej na maxa manetke, a ona tak, jakbym miał pół gazu... CO TO JEST ?! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:38, 10 Kwi 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeczyszczenie gaźnika to nie wszystko trzeba go jeszcze ustawić. To samo z zapłonem, z tego co widzę to ustawiasz zapłon na "oko". Życzę szczęścia, skoro zapłon ma być ustawiony z dokładnością od 0,5mm! Ustaw pożądnie gaźnik i zapłon i powinno hulać, o ile pierścienie, albo cylinder nie są wyjechane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:20, 11 Kwi 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na moje masz pierscienie lub cylinder wyjechany. Mialem to samo jeszcze chyba z 4 lata temu Jawka identycznie zamulala tez nie wiedzialem co jest grane az wkoncu dalem do szlifu nowy tlok i pierscienie naprawilo problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|