Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Dziwna sprawa, brak mocy na biegu.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dziwna sprawa, brak mocy na biegu.
PostWysłany: Śro 20:06, 19 Gru 2012
Ciacho0o
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam, ostatnio po wymianie simmeringu od strony sprzegla wystąpil taki problem: na luzie gdy dam na maks manetke, to to sie szybko wkreca i tylko troche przerywa, ale jak wrzuce bieg i nie wiadomo ile dam gazu, to i tak ma strasznie malo mocy. Po dluzszym czasie sie dopiero rozpedzi, ale i tak sa male szanse, zeby nawet 2 wrzucic, ledwo sie na 1 jedzie ;/ Wiem, ze przydaloby sie dobrze wyregulowac zaplon, ale to jest masakra, zeby to tak jezdzilo, moze to cos innego niz zaplon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:49, 19 Gru 2012
ReBeL03
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Zapłon lub mieszanka nic innego.Smile A sprawdz czy ma kompreche może jakis lewy simmering.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:33, 19 Gru 2012
felix
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna


waśnie najpierw sprawdź kompresję...zobaczyć też możesz do tłumika może być przypchany...jak przerywa to może pasuje też świecę wymienić ? co do zapłonu to raczej nie daje źle ustawiony takich efektów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:28, 20 Gru 2012
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wyczyść tłumik oraz filtr powietrza (w benzynie), wszystko szczelnie potem zalep, doreguluj zapłon do porządku (TYLKO I WYŁĄCZNIE SUWMIARKA ALBO PRZYRZĄD ZEGAROWY I SZCZELINOMIERZ!!), najpierw jednak sprawdź kompresję, najlepiej na palec, jak będzie słabo pchać, to bierz śrubokręt i ostrożnie włóż do środka głowicy przez otwór, i próbuj poruszać tłokiem, jak jest wyczuwalny luz to potrzebny jest nowy cylinder/szlif cylindra- (najpierw trza sprawdzic w jakim jest stanie) a co za tym idzie wymiana tłoka i pierścieni. Simmering od zapłonu też wymień przy okazji jak będziesz regulował, dużo roboty nie ma. Samo to że przerywa jak na luzie dasz gazu świadczy o złym ustawieniu zapłonu albo rozregulowanym gaźniku, ja bym to musiał słyszeć żeby powiedzieć co jest nie tak.

Jak wszystko jest dobre to gaźnik reguluj, tzn. najpierw czyszczenie, jak dalej bedzie to samo to sprawdź stan zaworka iglicowego, pływaka, dysze wyczyść, jak dalej będzie to samo to reguluj dopiero poziom paliwa w komorze pływakowej (iglicą też reguluj po kazdym ustawieniu blaszki i sprawdzaj) Powiem Ci tylko tyle, żeby ustawić dobrze gaźnik JIKOV to trza sobie z 1-2h załatwić, bo ten gaźnik nie jest prosty niestety w regulacji, a w budowie jak najbardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:17, 13 Lut 2013
Ciacho0o
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Dzisiaj rozebrałem cylinder, na sworzniu nie było podkładek dystansowych i łożyska igiełkowego. Czy to jest normalne? Tłok jest lekko porysowany na nóżkach. Raczej nie ma przedmuchów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:03, 13 Lut 2013
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Czyli tłok jest przytarty jak ma rysy, są one wyczuwalne? .W jawce nie ma podkładek dystansowych między tłok a sworzeń.Jakbyś nie miał łożyska igiełkowego ,ewentualnie tulejki z brązu w główce korbowodu to by nawet moto nie zagadało Wink A jak w cylindrze ze stanem tulei? Kolego coś mi się wydaje że zapłonu dobrze nie umiesz ustawić i gaźnika również . Bo jawki na oko nie ustawisz żeby dobrze jeździła.Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:28, 13 Lut 2013
Ciacho0o
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Większość rys na tłoku są tylko widoczne, ale są też takie, które leciutko czuć po przejechaniu palcem. No właśnie się z kolegą dziwiliśmy, że nie ma łożyska. Na tulei jest raczej jedna wyczuwalna rysa, ale wydaje mi się w porządku, oprócz tej jednej rysy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:09, 13 Lut 2013
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


A tulejka i sworzeń to nie łożysko? Jedna wyczuwalna rysa spokojnie może przeszkodzić w sprawnym działaniu silnika, dodajmy do tego błędnie ustawiony zapłon i gaźnik i mocy nie ma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:28, 13 Lut 2013
Ciacho0o
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No nie, czuje, że zapowiada się droga naprawa, a funduszy nie zawiele ;/
Macie tutaj zdjęcia cylka i tłoka: [link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawia mnie ta dziurka na czubku tłoka, czy to normalne, o co z tym chodzi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ciacho0o dnia Pią 17:30, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:29, 17 Lut 2013
krzysiek200
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz


ta dziurka to pozostałość po obróbce (po tokarce) każdy tłok almotu ma coś takiego, a cylinder jeśli nie ma progu to powinien być ok, włóż sam pierścień do cylindra i zmierz szczelinę pomiędzy "końcami" pierścienia, jak jest mniej jak 1 mm to jeszcze jako taka kompresja powinna być


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:02, 18 Lut 2013
Ciacho0o
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jak wkładam pierścień, który zdjąłem z tłoka to jest przerwa między końcami tak leciutko poniżej 1 mm, a jak próbuje włożyć nowy pierścień, to nie chce nawet wejść xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:14, 18 Lut 2013
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Szlif cylindra i wymiana tłoka oraz pierścieni Cię tylko ratuje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziwna sprawa, brak mocy na biegu.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin