| Reanimacja Jawa 20/50 Warszawa | |
Wysłany: Czw 13:57, 28 Cze 2012 |
|
|
michaltrabskicom |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2012 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!!!
Borykam się z Kaczką od 2 mcy i zaczyna mi brakować cierpliwości, może jakiś stary wyjadacz cos podpowie?
Kilka słów o Jadzi:
Silnik po generalkce (tłok, cylindr, wał, simeringi itd). Odpala i jeździ +- 7-10km po czym zaczyna szarpać i gaśnie.
Na wolnych obrotach (które też trudno było uzyskać) czasem sama wchodzi na wyższe.
Wymieniłem:
świece NGK / Iskra / Bosh / Beru (czasem iskra jest czasem brak, niezależnie od marki)
cewka zapłonowa (butelkowa 8V)
gaźnik - nowe dysze, uszczelki, przepustnica (paliwo podaje)
Na wszelki wypadek mam jeszcze:
patynki
kondensator
cewka zapłonowa iskrownika.
Jakieś sugestie?
Może ktos ma chwilę i ochotę ubabrać się smarem w weekend ?
Pozdrawiam Bombi
przeniesione Vmax96 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 14:36, 28 Cze 2012 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź kabel od świecy, fajke, możliwe że gdzieś tam jest problem. Co do obrotów to wszystko wskazuje na to że gaźnik gdzieś ci ciągnie lewe powietrze. Sprawdź połączenie cylinder-króciec, króciec-gaźnik i gaźnik-filtr. Czasami króciec się odkształca w miejscu połączenia z cylindrem, warto go przeszlifować na płaskiej powierzchni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 14:54, 28 Cze 2012 |
|
|
michaltrabskicom |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2012 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!!!
Dzięki za szybką odpowiedź.
Gaźnik, króciec, cylinder złożone na uszczelki + silicon, więc raczej szczelnie.
Może faktycznie guma od filtra, sprawdzę.
Zestaw kabel + fajka w miarę świeży, przeźroczysty silicon z miedzianym oplotem wewnątrz.
Ale może masz rację. Na wszelki wypadek wymienię. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:56, 28 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a może zaworek iglicowy wyrobiony ?? że czasem się przycina itd ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:16, 28 Cze 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
kabel sprawdza się prosto, przykładasz do cylindra i tyle, jest iskra jest ok, ewentualnie możesz podpiąć pod omomierz i wtedy sprawdzać wyginając go w każdą stronę (skoro silikon to czasem może pęknąć), co do fajki to jak masz wątpliwości to zastąp ja na chwilę próby agrafką (tylko na babcie ze starymi telewizorami uważaj...)
nie napisałeś jak wygląda świeca jak zgaśnie, spróbuj jakimś łatwopalnym sprayem zlokalizować ewentualne nieszczelności, jest możliwość że źle zamontowałeś lewy uszczelniacz czy też sprężynka spadła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:44, 28 Cze 2012 |
|
|
michaltrabskicom |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2012 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeczka jest mokra i czarna.
Lewy uszczelniacz, sprężynka?
Skrót myślowy którego nie ogarniam, proszę o rozjaśnienie wypowiedzi.
Dzięki Moskit122 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:48, 28 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to zalewa ją :P gaźnik do regulacji (może też ten zaworek)
a Moskitowi chodzi o uszczelniacz (może być krzywo wsadzony) albo spadła sprężynka która dociska go do kurde zapomniałem jak to się nazywa.... ten pręt co z wału wystaje
Czop wału. /mlody1432
edit
a na którym rowku masz iglicę ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Czw 17:45, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:53, 28 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O simeringi chodzi ?
Jak dla mnie to za dużo paliwa jeśli świeca jest czarna.
Jak się zaworek iglicowy nie przycina, to ustaw iglice na środkowy rowek jeśli masz iglice 3 rowkową, a jak masz 4 rowkową iglice to ustaw na 2 rowek od góry. Jak to nie pomoże trzeba będzie odrobinę zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:00, 28 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak simering. I też myślę że to rozregulowany gaźnik, raczej zapłon będzie dobrze ustawiony
michaltrabskicom jak co to mam wolny weekend to mogę do Ciebie podskoczyć spróbować o wyregulować. Jak coś to wal PW/gg |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:15, 28 Cze 2012 |
|
|
michaltrabskicom |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2012 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Opcja z simeringiem odpada, bardzo dokładnie składałem silnik.
Iglica (4 rowki) tylko już nie pamiętam na którym, chyba skrajny dolny.
W każdym bądź razie wyłącznie w tej pozycji są wolne obroty.
Każda inna pozycja - gaśnie albo od razu albo po kilkunastu sekundach.
Odnośnie poziomu paliwa w komorze, regulowałem.
Nie przelewa się i nie dławi przy przyspieszaniu, więc wnioskuję że jest ok.
V max96, jeśli po jutrzejszych walkach nic nie zdziałam a znajdziesz chwilę w to z chęcią skorzystam. Odezwę się na PW.
Pozdrawiam Bombi |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michaltrabskicom dnia Czw 22:16, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:26, 28 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to teoretycznie go będzie przelewać jak się rozgrzeje w takim przypadku. A jakby dać więcej w komorze pływakowej paliwa i jeden wyżej rowek na iglicy ? może coś pomoże |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:41, 28 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Coś powinno pomóc, bo jak iglica jest najwyżej jak możę być no to świeca będzie czarna.
Ale nawet jak byś dał na 2 rowek od góry no i tak nie ma bata żeby nie dało rady wyregulować wolnych obrotów.
Ja u siebie nie odczuwam żadnej róznicy przy zmianie położenia iglicy, czy jest na najniższym rowku czy na najwyższym obroty ma takie same, moc chyba też ta sama, ewentualnie mniej kopci. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 1:37, 29 Cze 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
opcja z simeringiem odpada w momencie gdy stwierdzisz na 100%, że nie ubywa oleju. Jeśli świeca czarna przykopcona to w stronę zaworka iglicowego objaw ale wchodzenie na obroty nie pasuję troszkę, chyba że ten zaworek w dwie strony wariuje raz przycina a głównie zalewa. Naczynia połączone, sprawdzasz i wszystko wiesz, po skręceniu spray w ręke i sprawdzasz czy silnik nie reaguje jak gdzieś pryśniesz np w okolice łaczenia króćca z gaźnikiem i po tym wnioskujesz czy są nieszczelności (i lewe powietrze) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:05, 30 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Problem rozwiązany. Kondensator powiedział nie robię, wymieniliśmy go na nowy i zapłon na oko ustawiony i odpaliła jawencja dobrze by było jeszcze dokładnie ustawić zapłon i ewentualnie kiedyś gaźniczek dostroić jakby były problemy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:04, 30 Cze 2012 |
|
|
michaltrabskicom |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2012 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
V max96 jestem pod wrażeniem!
Dzięki Ci wielkie.
A wszystkim innym dzięki za podpowiedzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|